Gå til innhold
Hundesonen.no

"labbing"


Bananen

Recommended Posts

Guest Michellus

Det er det nok også. Som sagt så labber boxeren til venninna mi mye. Men vet ikke om han kan "gi labb", tror ikke det egentlig. Men han bokser på folk og dyr hele tiden :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøbel er også veeeldig labbete mot andre hunder. Vi passer ei rottistispe nå, og hun får ofte gjennomgå av både tenner og labber. Hun har løpetid nå, så det virker som om hun liker det, på en måte. :) Rett før løpetida passet vi henne også, og da var hun tålmodig leeenge før hun sa i fra at det var nok. :P

Hermes labber en del, spesielt mot andre hunder (gjerne helt tilfeldige hunder vi møter på tur; "jeg klasker til deg, og du løper etter meg"-leken). Har tenkt det er en veldig valpegreie, men aner ikke om han kommer til å fortsette med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oskar "labber" mye han og, spesielt hvis han vil ha kos eller prøver å få meg til forstå noe han vil :) Har sett at han har gjort det mot andre hunder og. En gang tok han skikkelig av å satte seg på bakbeina og "bokset" med begge labbene som en kenguru :) hehe

Syns det er litt søtt, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..dette høres kjent ut altså. Jeg tror Bo prøver å kommunisere med labbene til tider. Han bruker labbene nesten som våre hender. Panda labber ikke meg like mye men hun labber Bo ihjel når de herjer sammen. Så labbing er et kjent fenomen hos oss også. Synes de er veldig søte når labbene er i bruk, selv om potene til Bo er litt i overkant harde å få trykket inn i magen, ansiktet, (sett selv inn passende kroppsdel). :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...