Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Lillestrøm, Dogs 4 All!


Nowisclee

Recommended Posts

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer med sjampinjong! :P

Nå skulle jeg si "hæ?" her, men så forandret du det. :P Men hvordan feil da, ble jeg nysgjerrig på? :P

Næææ, må ikke slutte å stille Blaze, hun er jo den fineste kelpien av alle! :D

Gratulerer så mye nok en gang med BIM og enda en tittel! :P

Edit: Var visst mye farger på belgerne også, både blått og gult til hunder som ellers vinner mye. :lol:

BIR på groenendael ble Cichla's Ella og BIM ble Boheme Balpoa til Nangijala her inne. Begge juniorvinnerne var fra et kull til Boheme Balpoa født hos Nangijala.

En av dem var min Casper :D

Jeg gratulerer Vimsan med sin Casper som ble Nordisk Vinner i Junior klassen :wub:

Tuuuusen taaaack :P

Nei så kult Vimsan, det var litt av en debut!

Jeg ble hjemme i dag, ble dårlig i går kveld. Skulle gjerne vært der og hilst på folk... og ikke minst sett Spöket bli juniorvinner!

Tuuuusen tack :) Jag är bara heeelt mega lycklig, är så otroligt glad och stolt över spöket mitt som tog hem titeln på sin första utställning :P

Behöver jag säga att jag är förnöjd? :P

Ja jag måste bara säga det igen: Min Casper tog hem titeln som Nordisk juniorvinner idag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært flott!

"Full pakke" til begge "mine" hunder...

Jeg stilte ut Anya, Szinesgyöngy Angyalka, med cert, cacib, Bim og nordv-10, hennes andre cert og første titel :wub:

Hannhunden Sigerdrivas Büszke Bajnok som ikke eies av meg,men som jeg har laget :) ble BIR m cacib og nordv-10

Stillte han i gruppe ringen for eieren, skikkelig morsomt selv om vi bare har en gjesteopptreden der :D

Grattis til alle med flotte resultater. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er jeg hjemme etter en laaaang dag, og kom hjem til fullstendig nedsnødd innkjørsel...

Tibra var et offer for den lagertømminga idag, fordi hun hadde for korte bein :) At kullsøstra som ble BIR, tanta som ble 2BTK og halvsøstra som har 3BTK har lange nok bein er et under, for de har nøyaktig samme proporsjoner :lol: Nuvel, vi gråter ikke over spilt melk!

Sheltieringen gikk akkurat så godt som jeg turte drømme om! Jeg hadde med to juniorhanner fra meg, og stilte selv Mac (Siriusbror), mens Finn Helge som er medeier i Sirius stilte ham. Sirius stakk av med seieren med CK, og Mac ble nr. 2 med CK (6 eller 7 i klassen). Dermed fikk gutten min sin første tittel, og det på sin ettårsdag! :D

Saeta skulle ikke være dårligere hun. Ida "den uslåelige" (Ch Lundecock's Hoity Toity for de som kjenner henne) har vært BIR for denne dommeren hver eneste gang han har dømt rasen, så at hun vant championklassen var ikke noe sjokk. Saeta ble nr. 2, og andreplassen holdt hele veien til 2BTK og res.Cacib. Dermed fikk hun ytterligere 3 poeng i årskonkurransen, som jeg faktisk tror hun har vunnet nå!

Til slutt debuterte jeg med oppdretterklasse da jeg rett og slett ikke har hatt nok hunder med noengang (3 kull og rase med små kull sier vel sitt), men idag var dagen, og det var med Saeta, hennes to unge sønner og Silma som er en datter fra Saetas første kull. Gruppa fikk en flott kritikk, og ble belønnet med HP :wub: Det ble ingenting i store ringen, men de oppførte seg supert, så jeg er knallfornøyd. Tusen takk til Jeanette som assisterte i oppdrett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Synes ellers utst. var kjempefin, jeg - god plass nesten overalt, greie ringer med gode matter å løpe på, kjempefin parkering (når man kommer 7.30 i hvertfall). Litt tregt ved innslipp når de skal notere ned alle nummerlapper, men var jo bare som forventet.

Glemte å gå innom NKK standen, så jeg vet ikke om de hadde fått noe nytt og morsomt der.

Men det var mye stands der - var glad jeg tok lørdagen som egen shoppingdag, jeg!

Susanne

Åååå men jeg er enig i det - det var en flott utstilling sånn sett fra utstillers side - kanon faktisk - god plass, oversiktelig, store ringer, null problemer med parkering - i det hele tatt en fryd faktisk. Men f.eks i går satt vi å ventet på "lånehunder" til JH langt over oppsatt tid. Og ingen kom for å informere om at det var forsinkelser så der stod 12 spente ungdommer, en dommer, en ringsekretær og en skriver å ventet og ante ingenting. Og det er liksom ikke ett NM verdig. Og mammaer og pappaer spør jo også hva som skjer og da er det litt ekkelt å bare måtte svare "aner ikke".

Det gikk fint når hundene dukket opp, men det ble jo litt forsinkelser av det da.

En av dem var min Casper :wub:

Behöver jag säga att jag är förnöjd? :lol:

Ja jag måste bara säga det igen: Min Casper tog hem titeln som Nordisk juniorvinner idag :)

Grattis Vimsan, han gjorde en virkelig fin figur i ringen i dag gjorde han :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en fin dag (igår) vi :wub:

For å gjøre en lang historie kort så ble resultatene slik:

BIR: Nuch Nv-10 Aridgeocrat's Gledessprederen Greta (Fra oss)

BIM: Nuch Haritza's Tarzan (Eies av oss)

1jk 1jkk HP: Navarras Nalle Phu (eies av oss)

1 jk 1jkk CK - 2btk: Aridgeocrat's Keiserinne Katharina (fra oss)

Med andre ord fikk vi med oss alle 4 titlene, og det stopper heller ikke der.

Aridgeocrat's Miro ble 2bhk, Aridgeocrat's Tjorven 3BTK og Prikken gamlemor ble BIR-Veteran, OG fikk ck! :-) Betty fikk ck, men var uplassert i tispeklassen.

I tillegg ble Aridgeocrat beste oppdrettergruppe med HP, og for første gang i historien har en gårdshund oppdrettergruppe blitt plassert i finalene, og det som nummer 2 også! :lol::)

Vi har danset banandans hele veien hjem, og glemte at det var langt å kjøre på snøføre. Yiha.

Grattis til alle andre fornøyde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippe*

Grattis Vimsan, han gjorde en virkelig fin figur i ringen i dag gjorde han :wub:

Tusen tack :lol: Är som sagt otroligt stolt över honom :)

Irriterar mig lite att jag inte visste att du var där, hade vart kul att hälsa på dig :D

Edit: mista quoten till Hapzen, men Tack tack för grattis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle som gjorde det bra :wub: Var bare tilskuer selv, hadde med meg Ida på lørdagen og hun tok hallen på strak labb og var superhappy :lol: Såå deilig med en hund som synes sånt er dritgøy istedenfor en som hater hvert sekund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Tusen tack :wub: Är som sagt otroligt stolt över honom :lol:

Irriterar mig lite att jag inte visste att du var där, hade vart kul att hälsa på dig :)

Jammen vi hilste jo på en måte *ler* Jeg spurte jo Lill hvem han var jo ha ha ha ha ha ha - jeg trodde jo han var Arissa/Boris - men så var det jo Wicca og Boris he he he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle fornøyde :wub:

Ja jag måste bara säga det igen: Min Casper tog hem titeln som Nordisk juniorvinner idag :D

Gratulerer så myyyye :lol: For en debut

Jeg stilte ut Anya, Szinesgyöngy Angyalka, med cert, cacib, Bim og nordv-10, hennes andre cert og første titel :P

Hannhunden Sigerdrivas Büszke Bajnok som ikke eies av meg,men som jeg har laget :) ble BIR m cacib og nordv-10

Stillte han i gruppe ringen for eieren, skikkelig morsomt selv om vi bare har en gjesteopptreden der :D

Gratulerer :P Da lurer jeg på om det var du som gikk sporkonkurranse på Kvamskogen nå i høst? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen vi hilste jo på en måte *ler* Jeg spurte jo Lill hvem han var jo ha ha ha ha ha ha - jeg trodde jo han var Arissa/Boris - men så var det jo Wicca og Boris he he he he he

Åh? Det har jag inte fått med mig :wub: tror jag var litt "borte" :lol:

Gratulerer til alle fornøyde :)

Gratulerer så myyyye :D For en debut

Taaack :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille bursdagsbarnet mitt fikk en blåsløyfe i bursdagsgave. Ikke akkurat det jeg hadde håpet på, men må vel bare innse snart at jeg har en "blå" hund :wub: Hun er nå verdens vakreste sheltiejente i mine øyne alikevel! :lol:

Nå tar vi oss en pause fra utstillingsgreiene frem til NKK Bø. Da har hun vel fått den fine pelsen sin tilbake og kanskje selvtilitten min har økt litt igjen. Den har blitt banka ganske sønder og sammen de tre siste utstillingene nå.

Men gratulerer til alle som er fornøyde! Og spesielt til de Nordiske Vinnerene :) Gratulerer, gratulerer, gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå idag :wub:

Vi tar det med et smil etter fremskritt i ringen, Ellie var flink idag syntes jeg. Dommeren trakk for manglende bredde, men jeg fikk i det minste velmuskulert på kritikken denne gangen da :lol:

Vi må treffes en dag, så kan du heller se på Norma hva jeg mente med den bredden jeg prøvde å forklare :D

Marvin ble idag 2bhk med cert og reservecacib, og er dermed Champion. Jeg er veldig glad :P

Gratulerer så mye!

Blaze ble Beste tispe og BIM! Hun kan dermed også titulere seg med sin tredje tittel i år Nordisk Vinner 2010.

Gratulerer så mye med enda en tittel!

Nå mistet jeg noen quoter ser jeg, men gratulerer så mye til Vimsan, Caroline og alle andre med gode resultater eller som er fornøyde :)

--

Vi har hatt en veldig hyggelig dag i dag, og truffet både kjente og "ukjente" :D Orry fikk blått; dommer sa at hun likte ham godt, men ga blå fordi han visstnok haltet på et forbein. Om kun halting var begrunnelsen for premiegraden burde han vel utifra reglene fått KIP?

Norma ble plukket ut blant de 6 beste i åpen. Det er vi veldig fornøyde med,spesielt med tanke på at det var en såpass stor klasse :P Alt i alt en bra dag,både hundene og jeg har kost oss både i/utenfor ringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må treffes en dag, så kan du heller se på Norma hva jeg mente med den bredden jeg prøvde å forklare :D

Gratulerer så mye!

Gratulerer så mye med enda en tittel!

Nå mistet jeg noen quoter ser jeg, men gratulerer så mye til Vimsan, Caroline og alle andre med gode resultater eller som er fornøyde :wub:

--

Vi har hatt en veldig hyggelig dag i dag, og truffet både kjente og "ukjente" :lol: Orry fikk blått; dommer sa at hun likte ham godt, men ga blå fordi han visstnok haltet på et forbein. Om kun halting var begrunnelsen for premiegraden burde han vel utifra reglene fått KIP?

Norma ble plukket ut blant de 6 beste i åpen. Det er vi veldig fornøyde med,spesielt med tanke på at det var en såpass stor klasse :) Alt i alt en bra dag,både hundene og jeg har kost oss både i/utenfor ringen!

Tack tack :P och grattis till dig också :P

Glömde helt bort att bestämma mötetid med dig ang. täcket jag skulle köpa av dig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det vel påtide å pensjonere Blaze fram til hun blir veteran i utstillingsringen kanskje og la datteren får en mulighet. Det holder vel med CIB CIE Norduch Nbch NV05'06'10 WW08 DKV10 NordV10 :wub:

Og du er ikke kvalm i det heletatt liksom :lol::)

Gratulerer så mye med nok en ekkel tittel *fnis*.

Sheltieringen gikk akkurat så godt som jeg turte drømme om! Jeg hadde med to juniorhanner fra meg, og stilte selv Mac (Siriusbror), mens Finn Helge som er medeier i Sirius stilte ham. Sirius stakk av med seieren med CK, og Mac ble nr. 2 med CK (6 eller 7 i klassen). Dermed fikk gutten min sin første tittel, og det på sin ettårsdag! :P

Grattis med juniorvinner da - kjempeartig når det er eget oppdrett :D.

Vi er hjemme fra ei herlig helg. Jeg fikk svidd av godt over 3000 kr i går, og i dag stilte vi selvsagt. Nok en gang stod Willersen på plassen bak pappa'n - og ble dermed for n'te gang 2. BHK med res. CACIB. Litt såkjipt å tenke på at hadde det ikke vært for pappa Boss, kunne guttungen smykket seg med 3 vinnertitler fra i år... men men - sånn er det :D. Boss ble BIR og 4. BIG, mens halvsøster Mysti nok en gang ble BIM :P.

Willys små barn hadde tøff konkurranse. Det stilte 6 juniorer, og Willys sønn måtte nøye seg med en blå i debuten som junior, akkurat 10 mnd gammel. Han var litt for lett og uutviklet ennå. Søstra fikk 1,2 m HP. Jeg likte dem (neida, jeg er da IKKE subjektiv) - synes de var harmonisk og relativt velbygde :P. SKal bli morsomt å se hvordan de utvikler seg :P.

Gratulerer så mye til alle som har gjort det bra med både cert, championat og vinnertitler :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er ikke kvalm i det heletatt liksom :wub::lol:

Gratulerer så mye med nok en ekkel tittel *fnis*.

Grattis med juniorvinner da - kjempeartig når det er eget oppdrett :).

Vi er hjemme fra ei herlig helg. Jeg fikk svidd av godt over 3000 kr i går, og i dag stilte vi selvsagt. Nok en gang stod Willersen på plassen bak pappa'n - og ble dermed for n'te gang 2. BHK med res. CACIB. Litt såkjipt å tenke på at hadde det ikke vært for pappa Boss, kunne guttungen smykket seg med 3 vinnertitler fra i år... men men - sånn er det :D. Boss ble BIR og 4. BIG, mens halvsøster Mysti nok en gang ble BIM :P.

Willys små barn hadde tøff konkurranse. Det stilte 6 juniorer, og Willys sønn måtte nøye seg med en blå i debuten som junior, akkurat 10 mnd gammel. Han var litt for lett og uutviklet ennå. Søstra fikk 1,2 m HP. Jeg likte dem (neida, jeg er da IKKE subjektiv) - synes de var harmonisk og relativt velbygde :P. SKal bli morsomt å se hvordan de utvikler seg :D.

Gratulerer så mye til alle som har gjort det bra med både cert, championat og vinnertitler :P.

Da så jeg ikke fil da - syntes den litt "ville" jr hannen linka litt på Willersen hehe :P Hva man lærer av briard og sånn på sonen :D hehe

Fin blomst og smil i kritikken din? :P hehe

Ellers var alt leselig? hehe

Var veldig mange fine briarder der i dag syntes jeg - absolutt pene dyr som vant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det vel påtide å pensjonere Blaze fram til hun blir veteran i utstillingsringen kanskje og la datteren får en mulighet. Det holder vel med CIB CIE Norduch Nbch NV05'06'10 WW08 DKV10 NordV10 :wub:

*************

Grattis til resultater dere andre også!

Pensjonere!!! Største tullet jeg har lest på lenge :D

Ellers så gratulerer vi masse masse til alle som er fornøyde med helgen :lol::)

Fine fine helgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...