Gå til innhold
Hundesonen.no

Bergen: Uoffisielt agilitystevne 23. november 2010


Gronnis

Recommended Posts

Uoffisielt agilitystevne

Den 23. november arrangerer hundelinjen på Stend et agilitystevne og vi håper derfor at de som har tid og lyst blir med og deltar!

Stevnet begynner klokken 18:00 og vil foregå i ridehallen på Stend. Vi har valgt å dele vanskelighetsgradene inn i nybegynner agility og videregående agility. Med andre ord blir det to typer agilityløp med forskjellig vanskelighetsgrad, det blir ikke arrangert hopp.

Ønsker du å melde deg på sender du en e-post til følgende adresse: stend.hundelinje.stevne@gmail.com

Ta med navn på hund, eier, hvilken vanskelighetsgrad du vil delta i og hvilken størrelsesklasse hunden konkurrerer i.

50 kr for første løp og 25 kr for resten, det betaler man på stedet. Det blir salg av mat og drikke og vi har også premieutdeling.

Har du ellers noen spørsmål er det bare å sende e-post :ahappy: Fortell også om stevnet til andre i agilitymiljøet som du tror vil delta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å starte å konkurrere i agility, men jeg har ikke hunden min her :ahappy: Jeg håper på å få henne opp til neste år da, siden det er ren hundelinje da :ahappy: Får prøve å bli med på noen knkurannser da heller. Kan være jeg kommer og ser på, regner med Else Marie, ei i klassen min skal delta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil seeee, jeg antar det er åpent for pulikum?Jeg skal jeg spre ordet :ahappy:

Det er bare til å komme og se på :ahappy: Flott at du sprer ordet også!

Jeg har veldig lyst til å starte å konkurrere i agility, men jeg har ikke hunden min her :ahappy: Jeg håper på å få henne opp til neste år da, siden det er ren hundelinje da :D Får prøve å bli med på noen knkurannser da heller. Kan være jeg kommer og ser på, regner med Else Marie, ei i klassen min skal delta.

Går du på Stend du også da? :( Du må bare komme og se på.

Har registrert at Maia skal delta med to hunder ja :P Er veldig bra at folk melder seg på, så jeg håper folk fortsetter med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du på Stend du også da? :ahappy: Du må bare komme og se på.

Har registrert at Maia skal delta med to hunder ja :P Er veldig bra at folk melder seg på, så jeg håper folk fortsetter med det!

Jepp, går første året :ahappy: Kom plutselig på at jeg sannsynligvis ikke kan se på likevel, tror jeg skal jobbe da. Men, om jeg ikke skal jobbe kommer jeg sikkert og ser på :ahappy:

Edit: Trodde det var en lørdag, men var visst en tirsdag. Da er jeg nok hjemme, så kanskje jeg kommer og ser på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny info: man kan delta i både nybegynner og vanskelig, men hvis man deltar i nybegynner og hunden ellers konkurrerer i klasse 2 eller 3 kan dere ikke bli premiert.

Ta med hvilken klasse hunden ellers konkurrerer i til vanlig når dere melder dere på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...