Gå til innhold
Hundesonen.no

Fast fellestrening på Skeidbanen


Martine

Recommended Posts

Jeg har ikke så mye fåre på onsdager. Vi kan jo prøve å komme neste uke om det ikke dukker opp noe. Mine hunder har litt mye pels, de samler lett snøklumper og kan deretter ikke bevege seg og om de blir våte fryser de. Vær og føre har mye å si for hvor lenge vi blir :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Hvis noen kan forklare hvor denne banen er? gjerne adresse så jeg kan stille inn på gps'en, så kan jeg prøve å få tatt meg en tur, om noen vil ha med en gal hund på 3 bein og hans pysete eier da :getlost:

Her. :icon_confused: (Adressen kan vel bli noe slikt som Kjelsåsveien 11.) Reiser du kollektivt, er det veldig greit å ta t-banen til Storo, trikken til Disen eller bussen til Lettvintveien eller Nordre Åsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her. :icon_confused: (Adressen kan vel bli noe slikt som Kjelsåsveien 11.) Reiser du kollektivt, er det veldig greit å ta t-banen til Storo, trikken til Disen eller bussen til Lettvintveien eller Nordre Åsen.

takk, reiser med min kjære bil jeg :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

prøvde å lese litt på denne tråden. Hva bruker dere trene på? Er det lydighetstrening?

Det er trening på det man har behov for å trene på. :) De fleste trener lydighet, og vi tar gjerne en fellesdekk, men det er også mulig å trene f.eks. freestyle, og noen har mest behov for å trene på å bare være rolig rundt andre hunder. :P

Jeg gikk forresten forbi Skeidbanen i går, og jeg tror ikke det er noe særlig sted å trene, altså... Is både på den store og den lille banen. Men hvis noen vet av noe annet sted vi kan trene, blir Kovu og jeg gjerne med på trening i morgen eller onsdag! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis noen vet av noe annet sted vi kan trene, blir Kovu og jeg gjerne med på trening i morgen eller onsdag! :P

Har du arva Kovu av Simira? :)

Jeg har så lang reisevei fra skolen og hjem og tilbake til byen, så det går litt tid der

Ja, og hvem sin feil er det...? :lol: *Bitter over initiativet til andre og evnen til å komme seg ut av Oslo-gryta* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 er som regel veldig fint for meg og :lol: Da har både jeg og hundene bedre sjans til å orke trening etter å ha løpt i skogen på dagen.

Vi går på valpekurs om tirsdagen, men det er ferdig snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, tirsdager rir jeg fra halv åtte, så jeg får ikke joinet dere. Men men, sånn er det.

Noen som kan tenke seg å treffes en søndag innimellom for eks.? Eller holder det med en dag i uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, tirsdager rir jeg fra halv åtte, så jeg får ikke joinet dere. Men men, sånn er det.

Noen som kan tenke seg å treffes en søndag innimellom for eks.? Eller holder det med en dag i uken?

Vi er et par som trener i Nydalen sammen nesten hver søndag. Send meg en mail på simira@tihlde.org om du er interessert i å bli med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...