Gå til innhold
Hundesonen.no

Fast fellestrening på Skeidbanen


Martine

Recommended Posts

Nå blir det mørkt såpass tidlig at i hvert fall jeg syns det er vanskelig å få trent på Ekeberg. Faren min jobber på Skeidbanen og han har sagt at han kan skru på lyset for oss på onsdager dersom vi har lyst til å trene der. Det er en fotballbane, og underlaget er grus. Ikke for hardt, og ikke for mykt... Vi har dessuten STOR plass så lenge det ikke er fotballtreninger der.

Nå når fotballsesongen er ferdig er det som regel ledig der fram til snøen kommer. Når snøen kommer kan vi evt trene rundt banen, eller på de små banene. Her er det ikke eget lys, men det vil jo fortsatt være lysere enn på Ekeberg.

Skeidbanen ligger mellom Sinsen- og Storokrysset.

Er det noen interesse for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Du som har en far som jobber på skeidbanen, kunne du ha hørt om vi kunne trent freestyle der fra 19 tirsdager uker med partall?

Jeg har sett at lysene har vert på på den tiden og trodde det var standard. Det er et ideelt sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare til å trene på grusen når det er ledig, men det koster penger for Skeid å ha lyset stående på lenger enn nødvendig. Han har sagt at det går fint en dag i uken, men vet ikke om det går flere dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være av interesse ja, høres jo flott ut :icon_redface:

Men blir da dette med den treningsgruppa som 'finnes fra før' eller blir det to forskjellige?

Altså ønsker gjerne at de som nå trener på Ekeberg svarer på om de vil trene her, eller om noen trener her og noen der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ønsker vi og være med på da dette er mye nærmere enn Ekeberg. Dog har jeg noen onsdagkvelder igjen på grunnkurs først. Går det bra og slenge seg med om noen uker?

Har en hanne på snart 3 år og ei tispevalp på straks 4 mnd. Har ikke bestemt meg om jeg tar med begge eller en og en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ønsker vi og være med på da dette er mye nærmere enn Ekeberg. Dog har jeg noen onsdagkvelder igjen på grunnkurs først. Går det bra og slenge seg med om noen uker?

Har en hanne på snart 3 år og ei tispevalp på straks 4 mnd. Har ikke bestemt meg om jeg tar med begge eller en og en.

Det går bra! :lol: Hvor mange uker har du igjen på grunnkurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søker og søker på trafikanten, men får beskjed om at det ikke finnes noen forbindelse opp dit. Det har jeg vondt for å tru.. :lol: Noen som veit hva nærmeste stopp heter?

PS: Jeg var på Ekebergtrening for 2 uker siden, og det var "vanskelige" forhold, for å si det sånn. Nå er jeg i besittelse av et meeeget dårlig mørkesyn, men jeg trur nok at de aller fleste fra Ekebergtreningene ville slitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søker og søker på trafikanten, men får beskjed om at det ikke finnes noen forbindelse opp dit. Det har jeg vondt for å tru.. :) Noen som veit hva nærmeste stopp heter?

PS: Jeg var på Ekebergtrening for 2 uker siden, og det var "vanskelige" forhold, for å si det sånn. Nå er jeg i besittelse av et meeeget dårlig mørkesyn, men jeg trur nok at de aller fleste fra Ekebergtreningene ville slitt...

Det er ikke umulig og komme seg dit kollektivt nei :) Du kan ta 18/17/19 (husker ikke forskjellen..) fra Bislett til Grefsen stasjon feks, eller 11, 12, 13 til Storo fra byen. Eller t-banen til Storo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søker og søker på trafikanten, men får beskjed om at det ikke finnes noen forbindelse opp dit. Det har jeg vondt for å tru.. :) Noen som veit hva nærmeste stopp heter?

PS: Jeg var på Ekebergtrening for 2 uker siden, og det var "vanskelige" forhold, for å si det sånn. Nå er jeg i besittelse av et meeeget dårlig mørkesyn, men jeg trur nok at de aller fleste fra Ekebergtreningene ville slitt...

Trikk 11 og 12 stopper også på Disen, det er litt nærmere enn stoppet på Storo. 13 går til Grefsen, hvor den bytter til 17 og går videre (gå av på stoppet etter Grefsen stasjon). Eller så kan du ta buss eller tbane til Sinsen, eller tbane til Storo :P

Nr mitt er 45 20 20 77 så kan dere ringe hvis dere lurer på noe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen gi veibeskrivelse fra trikkestoppet? Jeg kommer nok :)

Hvilket trikkestopp? :)

Hvis du går av på Disen så går du inn veien som er nedenfor Kiwi.Går du av på Storo så kan du følge trikkeskinnene litt oppover Grefsenveien og gå inn veien nedenfor Kiwi. Da ser du en kiosk, parkeringsplass og klubbhus i enden av veien. Dette er Skeidbanen :)

Hvis du går av på stoppet etter Grefsen stasjon så ser du en grønn "slette" (Muselunden) og noen blokker. Gå opp til blokkene, følg veien til en sving og så ser du Skeidbanen.

Jeg er ikke noe flink til å forklare, så bare spør hvis noe ble uklart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...