Gå til innhold
Hundesonen.no

Freestyle på Hundelivsmessen


SiriEveline

Recommended Posts

Norsk Freestyleforening inviterer til

Offisiel Freestylekonkurranse

Søndag 31. oktober

Sted: Hundelivsmessen på Exporama, Hellerudsletta i Akershus

Klasser: 1 og 2 i Freestyle, 1 og 2 Heelwork to music, samt Rekruttklasse og Oppvisningsklasse 6+

Påmeldingsavgift: Kr 200 ved start i FS eller HTM, 300kr for start i begge grener, 50kr for Rekrutt og Oppvisning

Banen: Foregår innendørs på teppe/teppefliser, størrelsen på banen blir ca 20 x 15 m

Dommere: Ellen Christensen, Anja Schüller og Nina Haaland

Påmeldings- og betalingsfrist: 15. oktober

Påmelding gjøres via e-post til freestyleforening@klubb.nkk.no

Betaling gjøres til Norsk Freestyleforening, kontonr.: 6011 06 95791 (husk å skrive navn på

giroen og merk med ”Konkurranse 31. okt.”)

Ved påmelding må følgende oppgis:



  • Førers navn, adresse, tlf.nr., e-post
  • Hundens navn, rase, alder, kjønn, registreringsnummer
  • I hvilken klasse du melder deg på
  • Hvilken klubb du starter for
  • Musikk: artist, tittel og lengde. Om du vil at musikken skal tones ned/stoppes før sangen er ferdigspilt må du oppgi eksakt ved hvilken tid (om musikkvalg og -lengde ikke er ferdig bestemt ved påmelding kan du melde i fra om dette
    ved et senere tidspunkt).

Deltagerbekreftelse (pm) sendes ut ca 1-2 uker før konkurransen.

Har du spørsmål: Ta kontakt med Renate Nydal på fantoifarta@live.no eller tlf: 974 79 005

VELKOMMEN TIL BÅDE DELTAGERE OG PUBLIKUM!

Dette vil det swinge av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du la ut denne her. Jeg tenkte ikke på det:-)

Er du påmeldt?

Jeg prøver igjen, vil at Merlin skal få vist nummeret sitt. Tar ingen sjanser og stiller i rekruttklasse denne gangen.

Jeg er påmeldt :) Siden vi allerede har startet rekruttklasse i år har jeg forstått det slik at jeg må opp i Freestyle 1.. men vi burde uansett ta steget.

Nå er det full innlæring av program, og freestylekurs neste helg :)

Husk at du må melde deg på på forhånd, grunnet plass eller noe.. så tas det ikke imot påmeldinger til rekruttklasse på stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er påmeldt. Men vi har et problem, jeg glemte igjen cden da vi var med i østfold. Det er en cd som ikke finnes i salg og om den ikke dukker opp får vi ikke stilt. Vi gikk ned en klasse, jeg regner med at det er ok siden vi ble diskvalifisert i klasse 1 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så spennende. Lykke til dere som skal delta. Synd det er så langt fra vestlandet.

Hadde vært kjempe morro å sett på.

Hadde vært artig å gå på fristyl kurs også. Vet dere om det er noe til våren på gang på vestlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer en million ganger med fjerdeplassen, Siri Evelin og Tinka. Dere var flinke. Hun er så søt når hun hopper gjennom armene dine sonn. Det er vanskelig å trene inn. Lillan må nok øve:-) 23 poeng er jo veldig bra.

Et øyeblikk ble jeg redd hun skulle gå ut av ringen og til Merlin, men du har nok bedre kontroll enn meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer en million ganger med fjerdeplassen, Siri Evelin og Tinka. Dere var flinke. Hun er så søt når hun hopper gjennom armene dine sonn. Det er vanskelig å trene inn. Lillan må nok øve:-) 23 poeng er jo veldig bra.

Et øyeblikk ble jeg redd hun skulle gå ut av ringen og til Merlin, men du har nok bedre kontroll enn meg :-)

Først og fremst tusen takk :console:

Ja gjennomarmer hopp er jo faktisk Tinka's favoritt, og det funker faktisk flott som belønning! :aww:

Jeg var livredd der et øyeblikk ja, men men, vi hadde det jo uansett gøy :lol: Jeg fikk dessverre litt blackout der ute, og husket ikke programmet mitt helt, så det ble en del in the moment ting :banana:

Så nå skal vi jobbe masse til neste gang :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst tusen takk :)

Ja gjennomarmer hopp er jo faktisk Tinka's favoritt, og det funker faktisk flott som belønning! :)

Jeg var livredd der et øyeblikk ja, men men, vi hadde det jo uansett gøy :) Jeg fikk dessverre litt blackout der ute, og husket ikke programmet mitt helt, så det ble en del in the moment ting :)

Så nå skal vi jobbe masse til neste gang :)

Det gikk så bra så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...