Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundedo inne


Tøfflus

Recommended Posts

Hva er vel mer irriterende enn når valpen må ut midt i filmen. Eller tisseturer tidlig på morgenen når man helst vil sove. Eller man rett og slett ikke gidder lufte.

Nå er løsningen her :)

Dette hørte jeg om fra veninna mi som er i USA nå, jeg ble litt sjokkert :wub:

Hadde jo fungert knall det, unntatt at Amiga liker å tisse på kanten av aviser, kanten av asfalt, kanter av alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... Vittig.. Sånn jeg kanskje skulle brukt på å lære stabeistet av en hund for å lære å tisse ute og ikke inne..

:) Min bor sin hund Frost nektet å gå på do ute andre steder enn ute i hagen hjemme. Detta var skummelt... Så det resulterte i at eg ble lei av at hun i en alder av 1 år fortsatt tisset inne når jeg passet hun :) .. Sto ute med hun første gangen i 2 timer før hun endelig tisset ute.. Og var i ekstaaase når eg roste hun for det... Etterhvert gikk det 15 min kortere for vær gang.. og nå ca bare 10 min.. Greit det bare er rett ute på haugen her hos meg.. Men hun tisset ute av fri vilje etterhvert og i bånd ikke minst! Lykke.. :wub:

Blir spennende å se hvordan det går neste gnag jeg passer hun, en stund siden jeg hadde hun sist nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...