Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur i Skiptvet


armagnac

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Jeg antar vinterdekk er lurt å ha på deres side også? :lol:

Så vi møtes på esso i skiptvet? Så jeg bare setter gpsen til skiptvet jeg,for ifølge google go diverse finnes det ingen esso der :)

og hva var tlf nummeret igjen?

edit: sukk!

Jeg har ikke bil allikavel (Ref akkurat nå tråden) så jeg får ikke tatt med yatzy og mann. Så jeg sitter på med Reefer (som har udefinert plass som avhenger av ditt og datt ) ev en kamerat om han ble med (men han har bare 2 seter). Så vi får se, jeg kommer iallefall. Men tror ikke vi får plas til yatzy og co :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tlf nr. fikk du i går :P Vårt sentrum er liiiiite, så esso'n finner dere lett som er plett :P

Kan være greit med vinterdekk ja, sier jeg som skal skifte til vinterdekk etter treffet i dag ;)

Ser ikke ut til at det blir så aller verst gærlig vær heller :P Kamera er klar :P

Vi ses på Esso folkens :P

Undrer på hvor alle blei av i dag :P Hadde regnet med ca 18 hunder og 5 stk dukket opp :P Men vi kosa oss vi, bilder er på vei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tlf nr. fikk du i går :P Vårt sentrum er liiiiite, så esso'n finner dere lett som er plett ;)

Kan være greit med vinterdekk ja, sier jeg som skal skifte til vinterdekk etter treffet i dag :P

Ser ikke ut til at det blir så aller verst gærlig vær heller :P Kamera er klar :P

Vi ses på Esso folkens :P

Undrer på hvor alle blei av i dag :P Hadde regnet med ca 18 hunder og 5 stk dukket opp :P Men vi kosa oss vi, bilder er på vei :P

Var nå hyggelig treff selvom det egentlig bare var meg og Reefer + deg :P

Amiga virker litt slapp og shaky men hun skal få mat nå så får vi se :P Er hardt liv å bli brukt som milkshake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...