Gå til innhold
Hundesonen.no

Kraftfullt navn til en hannhund


Baby

Recommended Posts

Ligner skikkelig :icon_confused:

Ikke for å være slem, men synes også noen staffer minner litt om minigriser og :)

Hahaha - jeg også! Min går (bla) under tilnavnet nettopp "Grisen".

Prøver å lære familien å ikke bruke navnet når man snakker OM hun, så da blir det stort sett "dyret" eller "grisen" :)

Faktisk tok jeg feil en gang.. :icon_redface:

Vi var på et hundearrangement, jeg skulle opptre og var litt stressa, så jeg fikk en bekjent til å holde hunden mens jeg skiftet. Vi skal snart på scenen, og når jeg kommer smått joggende tilbake ser jeg en ukjent et stykke unna som (tilsynelatende) er ute å lufter min hund, og rekker å tenke "Hvem er i all verden er det som har hunden min nå??" før jeg ser at det slettes ikke er noen hund, men en svart minigris ... *host, host* :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha - jeg også! Min går (bla) under tilnavnet nettopp "Grisen".

Prøver å lære familien å ikke bruke navnet når man snakker OM hun, så da blir det stort sett "dyret" eller "grisen" :)

*puste lettet ut* :icon_confused: trodde jeg skulle få staffefolket på nakken nå :icon_redface:

Faktisk tok jeg feil en gang.. :)

Vi var på et hundearrangement, jeg skulle opptre og var litt stressa, så jeg fikk en bekjent til å holde hunden mens jeg skiftet. Vi skal snart på scenen, og når jeg kommer smått joggende tilbake ser jeg en ukjent et stykke unna som (tilsynelatende) er ute å lufter min hund, og rekker å tenke "Hvem er i all verden er det som har hunden min nå??" før jeg ser at det slettes ikke er noen hund, men en svart minigris ... *host, host* :no:

:):D fantastisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en som er svart og en brindle, en fra Metal staff og en fra Canestella :icon_confused: Kullet til volbull ser veldig lovende ut!

Ja, de har jo to kull nå. Jeg skal ha fra det eldste og en venninne fra det yngste. Var å hilste på valpene forrige helg, og de er jo sååå hærlige da. :)

Hahaha - jeg også! Min går (bla) under tilnavnet nettopp "Grisen".

Prøver å lære familien å ikke bruke navnet når man snakker OM hun, så da blir det stort sett "dyret" eller "grisen" :)

Faktisk tok jeg feil en gang.. :)

Vi var på et hundearrangement, jeg skulle opptre og var litt stressa, så jeg fikk en bekjent til å holde hunden mens jeg skiftet. Vi skal snart på scenen, og når jeg kommer smått joggende tilbake ser jeg en ukjent et stykke unna som (tilsynelatende) er ute å lufter min hund, og rekker å tenke "Hvem er i all verden er det som har hunden min nå??" før jeg ser at det slettes ikke er noen hund, men en svart minigris ... *host, host* :icon_redface:

Haha, så morsomt. :D

Det blir nok Balder da, selv om han ikke var en så kraftfull gud, så er det det jeg liker best. Og selv om det er et såpass vanlig navn så fant jeg ikke noe sjeldnere jeg liker like godt, så da ble det sånn. :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...