Gå til innhold
Hundesonen.no

Bali, Ophelia og Nitro


rottmaneier
 Share

Recommended Posts

Hei!

Denne tråden omhandler mine to dansk svenske gårdshund tisper, Bali og Ophelia.

Først litt om hver av dem:

Navn: Stallogaisa`s Bali

Oppdretter: Stallogaisa`s kennel på Løten

Født: 24.03.2009

Farge: Tricolor

dsg6.jpg

minsket3-3.jpg

Navn: Zkrubbe`s Ophelia

Oppdretter: Kennel Zkrubbe i Danmark

Født: 27.08.2010

Farge: Tricolor

minsket3-1.jpg

minsket2-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 329
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I helgen har vi vært på Dogs 4 all som så mange andre soniser, og stilt ut Ophelia og Bali. Nitro var med som heiagjeng. Dagen begynte ikke akkurat bra... Ophelia klarte og komme seg ut av selen si

Gratulerer med championatet! Jeg syns Offe ser skikkelig ut som en DSG, kunne puttet bilde av henne i en rasebok! Så jeg skjønner godt at dommeren som hadde vært med på å skrive standaren likte henn

Da kan jeg introdusere det nye håpet; Aridgeocrats Wishbone Wendy Hun bor hos fôrvert i Ski, og lever som plommen i egget. Kunne ikke funnet ett bedre hjem for denne lille raringen. Passet litt dårli

Igår kjørte vi til Danmark for å hilse på de søte små valpene. Det var langt å kjøre, men det var absolutt verdt det! Når vi kom dit ble vi møtt av 3 superglade gårdshunder; mor, datter og barnebarn. Det kom ikke en lyd når vi ringte på, så jeg ble litt sjokket, hehe. Etter å ha blitt overfalt av de 3 voksne gårdshundene, gikk vi inn på kjøkkenet og fikk se de søte små valpene. Jeg fikk helt sjokk, de var så utrolig små! Og selvfølgelig supersøte :) Vi kom 2 timer før avtalt, og da hadde oppdretter akkurat matet valpene, så de var jo selvfølgelig supertrøtte. Så de fleste sov i løpet av den tiden vi var der, men var et par stykker som var våkne. Så det ble ikke så voldsomt mange bilder, men noen ble det da :D Nå er det akkurat 3 uker til vi henter hjem lille Ophelia, gleder meg ENDA mer når jeg har møtt henne :ahappy: Og jeg er så fornøyd med oppdretter og de gårdshundene hun har, så dette virker veldig bra :wub:

Dette er dattera til Esmeralda som heter Elektra, altså halvsøsteren til Ophelia:

minsket2-38.jpg

Og dette er datteren til Elektra, altså barnebarnet til Esmeralda:

minsket1-34.jpg

minsket9-19.jpg

Og dette er hele gjengen

minsket-38.jpg

minsket5-33.jpg

minsket12-15.jpg

Kaj koser på lille Ophelia som var så trøtt

minsket6-31.jpg

Lille Ophelia :D

minsket10-18.jpg

Søsteren sover også:

minsket8-23.jpg

minsket11-17.jpg

Men noen var jo våkne også da:

minsket4-33.jpg

minsket3-34.jpg

minsket7-25.jpg

Tykkemagen :)

minsket13-15.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tykkemage hadde de alle :wub:

Det som var litt morsomt var at 1 skulle til Norge (altså til oss), en skulle til Sverige, 1 til Tyskland og 3 ble i Danmark. Så de blir spredd litt hit og dit :) Var en oppdretter fra Sverige som lurte på om hun kunne få kjøpe Ophelia, men hun var jo allerede reservert for oss :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig søt :wub: Gratulerer!

Så morsomt at en oppdretter i Sverige også var interessert da :whistle:

Jeg elsker navnet :) Og valpetiden er fantastisk :lol: (og litt slitsom ja, men likevel!)

Så bra du liker navnet, vi var veldig i tvil i begynnelsen, men nå liker vi det veldig godt :)

Ikke lenge til Balrog har enda en gårdshundvalp å leke med nå :)

Lille Offeloffe (se der du, kallenavnene begynner allerede før jeg har fått henne i hus :)) blir 7 uker i morgen, og det er da bare 1 uke til vi henter henne :ahappy:

7 ukers bilder :)

Leker som alltid:

Esmeraldashvalpe1310002.jpg

Esmeraldashvalpe1310016.jpg

Esmeraldashvalpe1310006.jpg

Esmeraldashvalpe1310019.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er så nydelig :whistle: passe deg så jeg ikke kommer å valpenapper henne :wub:

i morgen reiser jeg til mamma for å være valpevakt, så da blir det mange bilder gjennom helgen :lol:

hihi, ingen klarer å valpenappe valpen min nei :)

Heldiggris som skal være valpevakt. Må ta masse søte bilder av tykkebolla Alma da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, ingen klarer å valpenappe valpen min nei :)

Heldiggris som skal være valpevakt. Må ta masse søte bilder av tykkebolla Alma da :)

skal vi vedde på at jeg ikke klarer det?? tar henne under gensern å løper jeg :)

det kommer til å bli altfor mange bilder av tykke Alma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...