Gå til innhold
Hundesonen.no

Fast fellestrening på Ekeberg?


Benedicte

Recommended Posts

I går var vi noen som møtte opp på Ekeberg og trente, og det var interesse for å gjøre det til fast fellestrening. Derfor lurer jeg på om det er flere som har lyst til dette, og evt når!

Jeg stemmer for onsdag eller torsdag mellom 5-6?

Er det steder på Ekeberg som er belyst nå som det begynner å bli mørkt ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

5-6 tiden er supert, for da rekker jeg hjemmom å hente kreket mitt :innocent: Vi starter på AG etter hvert, men har ikke fått terningstider ennå. Derfor passer foreløpig både onsdag og torsdag for meg.

Dette med lys var et godt poeng, men her kommer jeg til kort med forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg bestemme hvor og når andre skal trene, men det er jo alt to klubber som trener i ukedagene i Oslo (på steder med lys :innocent: ). Har planer om å hive oss på Oslo og Omegns fritrening på torsdager når vi bare er ferdig med litt kurs. Vi trener også fast på søndager, er lov å hive seg med der! Da på dagtid, når det er lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er medlem av nok klubber som det er, og syns dessuten det er hyggelig å få satt sammen en fellestrening med sonenfolk :innocent:

Foreløpig så er det greit med lys om vi begynner rundt 5, men senere må vi nok vurdere å ta det et annet sted. Er jo absolut ikke kjent der, men kan jo være det er en opplyst område der oppe et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det er koseligere med en sonengjeng, dessuten savner jeg målrettet konkurranselydighetstrening i mange klubber (hvor treningsplassen i tillegg ligger sentralt) med ringoppsett, folk som tilbyr seg å være kommandanter uten at man føler at man maser osv (og egen fotograf :innocent: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det er koseligere med en sonengjeng, dessuten savner jeg målrettet konkurranselydighetstrening i mange klubber (hvor treningsplassen i tillegg ligger sentralt) med ringoppsett, folk som tilbyr seg å være kommandanter uten at man føler at man maser osv (og egen fotograf :ahappy: ).

Er sånn jeg oppfatter oodk, men er ikke aktiv der enda, så kan ikke garantere for det. :lol: Er det for kjipt, så er vi også med på sonen-treninger!

Synes bare det er fint å utnytte de oppleggene som er. Er nemlig ikke sååå lenge til det er mørkt kl. fem om ettermiddagen. :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det er koseligere med en sonengjeng, dessuten savner jeg målrettet konkurranselydighetstrening i mange klubber (hvor treningsplassen i tillegg ligger sentralt) med ringoppsett, folk som tilbyr seg å være kommandanter uten at man føler at man maser osv (og egen fotograf :innocent: ).

Enig :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Fin tid og begge dagene passer for meg (ikke nødvendigvis hver uke, men som regel). :innocent:

Og signerer labbis. Og eneste hundeklubben jeg "har følt meg helt hjemme i" er Gloppen hundeklubb, og det blir litt vel langt å kjøre for en ukedagstrening :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det ganske langt å kjøre, og litt tidlig med kl 5, da har vi nettopp kommet hjem fra jobben som hundelufter og Ellie er sliten.

Men jeg elsker sonentreninger, så dukker nok opp innimellom likevel :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det er koseligere med en sonengjeng, dessuten savner jeg målrettet konkurranselydighetstrening i mange klubber (hvor treningsplassen i tillegg ligger sentralt) med ringoppsett, folk som tilbyr seg å være kommandanter uten at man føler at man maser osv (og egen fotograf :) ).

:)

Kan vi ikke si onsdager kl 5 da? Vi holder jo gjerne på en liten stund, så det er jo ikke noe i veien for at folk kommer litt senere heller :innocent:

Og det går jo til og med an å bytte dag/tidspunkt senere hvis det viser seg at det blir vanskelig for mange å være med! :ahappy:

Jeg kommer sikkert innimellom for å ta bilder, være kommandant, skravle og pleie hundesavn. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rimelig mørkt på ekeberg på vinterstid. På ekebergsletta er det kun opplyst i det man kommer inn og rundt mot stallen og bortover ett lite stykke, samt stien mot sletta .(stemmer ikke d da?) alternativt er å trene nær fotballbanene. det er det iallefall godt med lys:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med når det passer, men det er ganske fuldt med kurs på ukedagene. Noen søndager er ledige, men neste uke skal jeg på handler kurs i helgen.

Det viste seg i dag under freestylekonkuransen at Merlin på eget initjativ hadde sluttet med en hver form for lydighet, og det kan vi ikke ha noe av :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...