Gå til innhold
Hundesonen.no

Nye valper på sonen 2010!


Synnikken

Recommended Posts

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Jeg og min samboer hentet vår lille valp i Sandefjord 5. september, hos Fjelldronningen. Hun heter Fjelldronningens Juli, kalt "Bina" til vanlig. Nå har hun vært hos oss i snart to måneder, og vi storkoser oss med henne. :blink:

Planene er foreløpig mange, da jeg vil prøve det meste; agility, lydighet, utstilling, kløv etc. Jeg er en fersk hundeeier med en fersk valp, så vi får se hva vi gjør etterhvert, hva som fanger interessen vår. :console:

Fra lapphundtreffet i dag:

DSC_1183.jpg

DSC_1180.jpg

DSC_1155.jpg

(Beklager at bildene er litt store.. Finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre dem mindre. Har dem i photobucket.. :aww: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min samboer hentet vår lille valp i Sandefjord 5. september, hos Fjelldronningen. Hun heter Fjelldronningens Juli, kalt "Bina" til vanlig. Nå har hun vært hos oss i snart to måneder, og vi storkoser oss med henne. :wub:

Planene er foreløpig mange, da jeg vil prøve det meste; agility, lydighet, utstilling, kløv etc. Jeg er en fersk hundeeier med en fersk valp, så vi får se hva vi gjør etterhvert, hva som fanger interessen vår. :wub:

Fra lapphundtreffet i dag:

DSC_1183.jpg

DSC_1180.jpg

DSC_1155.jpg

(Beklager at bildene er litt store.. Finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre dem mindre. Har dem i photobucket.. :wub: )

Hærlig :aww: Bare elsker fargen hennes! Helskjønn liten valpis :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her med noen bilder:)

Jeg er da en heldig eiger av en søt JRT tispe med navnet Geisha Gosh. Hun er født 15.januar 2010 hos Kennel Nojaruss på Huglo (øy utenfor Stord)

9zyov4.jpg

Geisha er valpen som gjesper :lol:

246s3ex.jpg

Februar reiste vi på besøk til Huglo. Her kommer noen bilder fra besøket.

2z5vyia.jpg

2ep0tpw.jpg

Dette er pappaen til Geisha, Calixo's Mercury (Blitz)

4tx7vb.jpg

Moren til venstre, Bella Lothe og søsteren til Bella Lothe, Coco Channel.

Den første tiden jeg og min xsamboer hadde Geisha hadde hun en god del rare sovestillinger :lol:

358b0vb.jpg

107jmva.jpg

2egfynt.jpg

25q4pea.jpg

mhacus.jpg

Flere bilder og slikt finner du på bloggen min :lol:

v6n3tw.jpg

Geisha og broren Goliat

rwnqco.jpg

Geisha og fox terrieren Lill Babs

2e0insx.jpg

Besøkte Huglo i sommer. Her er et bilde fra den dagen

t6armp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...