Gå til innhold
Hundesonen.no

Nye valper på sonen 2010!


Synnikken

Recommended Posts

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

@ raksha: jepp en riktig Blenda kopi. Viser seg f.ex hvis jeg gir henne 1 godbit på tur, så ender jeg opp med å ha en valp i lineføring med kontakt resten av turen..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ raksha: jepp en riktig Blenda kopi. Viser seg f.ex hvis jeg gir henne 1 godbit på tur, så ender jeg opp med å ha en valp i lineføring med kontakt resten av turen..hihi

Herlig! :) Blenda er kul hun, så hun må jo produsere kule avkom. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dette er et bilde som de fleste allerede har sett. Her er han ca. 6 uker gammel, tror jeg. Har er født 11.06.10 og de var 11 valper i kullet, 10 hanner og en tispe. Obelix, som han heter, er blanding mellom Staffordshire bull terrier og Dogo canario. Han er en tvers igjennom herlig, utadvendt, trygg valp som elsker alle han ser.

3.jpg

Nå er han fire mnder og tre uker og veier rundt 13kilo. Han har arvet mye av mammaen sin som var Dogo canario, men vi såg tidlig at han blir en stor gutt. På onsdag begynner valpekurset. Der har vi meldt oss på selv om treningen allerede har begynt her hjemme. Sosialisering får man ikke nok av :ahappy:

Han er verdt den lange turen fra vestlandet til Sverige, der vi hentet ham. Skulle ha komt med noen oppdateringer, men på grunn av flyttingen har jeg ennå ikke gravd frem ledninger, selv om bildene har blitt svært tallrike :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-18-12879523442368_thumb.jpg

Valpene våre i år er disse to rampene her.

Jessi øverst eget oppdrett født 15/1-10 Tøffere en toget denne lille damen her.

Billy innkjøpt hannhund født 17/10-99 akkurat fyldt et år nå godgutten og forhåpentlighvis på god vei ut av spøkelsealderen.

post-18-12879522889803_thumb.jpg

bildene er tatt i sommer når vi var på ferie i sverige :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et bilde som de fleste allerede har sett. Her er han ca. 6 uker gammel, tror jeg. Har er født 11.06.10 og de var 11 valper i kullet, 10 hanner og en tispe. Obelix, som han heter, er blanding mellom Staffordshire bull terrier og Dogo canario. Han er en tvers igjennom herlig, utadvendt, trygg valp som elsker alle han ser.

3.jpg

Nå er han fire mnder og tre uker og veier rundt 13kilo. Han har arvet mye av mammaen sin som var Dogo canario, men vi såg tidlig at han blir en stor gutt. På onsdag begynner valpekurset. Der har vi meldt oss på selv om treningen allerede har begynt her hjemme. Sosialisering får man ikke nok av :)

Han er verdt den lange turen fra vestlandet til Sverige, der vi hentet ham. Skulle ha komt med noen oppdateringer, men på grunn av flyttingen har jeg ennå ikke gravd frem ledninger, selv om bildene har blitt svært tallrike :ahappy:

Nusselig :)

Gleder meg til flere bilder, kan tenke meg at han kommer til å bli en knakandes kjekk kar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...