Gå til innhold
Hundesonen.no

Blir din samboer jaloux på hunden??


Heidi

Recommended Posts

Hehe måtte lige høre om der er andre end meg som oplever at samboeren kan gå hen og bli litt jaloux på hunden engang i blandt?? :D

Noen ganger syns Espen at det er Rocky som får mest kos og fine ord her i huset. Hihi da føler han seg litt dårlig behandlet. Og når Espen og Rocky virkelig har deres skikkelige kosestunder, ja da føler jeg mig litt uelsket :(:D

Da ligger de på gulvet og storkoser i laaang tid og ingen av dem legger merke til meg. Hehehe.. Og Espen er siklet helt ind.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ivan blir litt sjalu på speedy til tider.. ååå den hunden tar all tiden din jo... du skal jo bare kose med ham jo.. hva med meg da...

men så går det en liten stund så finner jeg begge to i sengen der ivan ligger og klapper på speedy og stor koser seg!!:( hehe..så han er litt tøffel der ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger syns Espen at det er Rocky som får mest kos og fine ord her i huset. Hihi da føler han seg litt dårlig behandlet. Og når Espen og Rocky virkelig har deres skikkelige kosestunder, ja da føler jeg mig litt uelsket    

Da ligger de på gulvet og storkoser i laaang tid og ingen av dem legger merke til meg. Hehehe.. Og Espen er siklet helt ind..

Bytt ut Espen med Stian så har du oss :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...