Gå til innhold
Hundesonen.no

Internasjonal LC-prøve Trøgstad


FlippogRime

Recommended Posts

Guest Gråtass

Jeg kommer! Felix skal starte der :) Mangler bare sted å campe, noen som vet av billige hytter eller lignende i nærheten der forresten?

Olberg camping i Båstad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Alle hyttene der er allerede utleid,så må finne noe annet. Skal ringe rundt litt å høre. Nedover skal vi uansett,om jeg så må sove i bilen :)

Du kan sette opp telt der da, så slipper du å sove i bilen. :) Har du hørt på motellet på shell (som jeg tror nå har blitt best- stasjon)i båstad? Ellers er det vel overnatting på Ramstadkrysset i Mysen, tror jeg. Men BP er vel mer lokalkjent i området enn meg, så hør med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sette opp telt der da, så slipper du å sove i bilen. :) Har du hørt på motellet på shell (som jeg tror nå har blitt best- stasjon)i båstad? Ellers er det vel overnatting på Ramstadkrysset i Mysen, tror jeg. Men BP er vel mer lokalkjent i området enn meg, så hør med henne.

Har funnet kontaktinfoen til disse stedene på google så jeg skal ringe de å høre :) Telt må vel kanskje bli en siste utvei ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Har funnet kontaktinfoen til disse stedene på google så jeg skal ringe de å høre :) Telt må vel kanskje bli en siste utvei ja.

Det ligger et motell i veikrysset ved Momarken også - det er jo bare tre minutter å kjøre til stevneplassen derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...