Gå til innhold
Hundesonen.no

Valp trenger venner BERGEN


haydor

Recommended Posts

har en sjarmerande søt hundevalp på snart 15uker som trenger litt 4beinte venner :aww:

hun er kjempesnill og elsker at leke!

eg bor i rådal.

bare gi meg en lyd/mail :hmm:

zippa_86@hotmail.com

hilsen anna

Hei, og velkommen til sonen :aww:

Jeg tenkte bare å si fra om at det er lydighet/agilitystevne på ridebanen på Stend lørdag og søndag fra klokken 9. Om dere har tid kan dere jo gjerne ta turen innom for å kikke og for sosialisering av valpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caius, min salukivalp er sikkert klar for litt leking etterhvert når han er blitt husvant :) Henter han imorgen så :)

Ja, det må vi! Har enda til gode å møte på salukivalper. Nå er kanskje Hermes i viltreste laget for en 8-9 uker gammel valp, men det tar vel ikke lange stunden før Caius tar han igjen, i hvert fall på fysikken :P Send gjerne en PM senere om vi skal få til et treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må vi! Har enda til gode å møte på salukivalper. Nå er kanskje Hermes i viltreste laget for en 8-9 uker gammel valp, men det tar vel ikke lange stunden før Caius tar han igjen, i hvert fall på fysikken :icon_redface: Send gjerne en PM senere om vi skal få til et treff.

Vil da ikke tro det :lol: han er vokst opp med en gaaaaal italiener så tror det skal gå fint jeg :lol:

Jeg vil gjerne ha inngjerdet sted vi kan playdate da.. any ideas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnikk, barnehagen ved siden av Storetveit skole er genial på kveldstid! Stor plass, mye gress (og grus og andre flotte miljøtreningsting som disser, leker, bord, småhus ++ ) og ikke minst inngjerdet :icon_redface:

Deal :lol: Vi kan møtes der om det er greit for flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være med hvis det blir sånn innen de neste to ukene! :icon_redface:

Valpisen blir 12 uker på torsdag, og så har jeg et stor liten valp på 4 år som gjerne vil leke. :lol: Kan sikkert både på Storetveit og i Hordnesskogen. Men trodde ikke at det var noe særlig populært å lufte hunder i en barnehage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinoza: Hvis du kører fra lagunen antingen kjører du mot fanastadion, førbi fanastadion sen ser du en skylt der det står "stend" der svinger du in (til venstre) kjører efter den veien nån km sen har du hordnesskogens parkering til høyre (du ser en fotballbane ,åkrar,og litt gjenvinninsting o sånt på andre siden veien)

eller så kører du fra lagunen mot krokeide/os og tar in til høyre vid stend jordbruksskole.. å sen ær de førsta til høyre.. så har du hordnesskogens parkering på venstre side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må nok dessverre hoppe på bussen. Tror jeg fant ut av det, buss 65 fra Lagunene til Skeie, så gå derfra. Blir det langt å gå da? Så vidt jeg kan se (på Google Maps) skal jeg bare følge Skeievegen til Hordnesskogens parkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må nok dessverre hoppe på bussen. Tror jeg fant ut av det, buss 65 fra Lagunene til Skeie, så gå derfra. Blir det langt å gå da? Så vidt jeg kan se (på Google Maps) skal jeg bare følge Skeievegen til Hordnesskogens parkering.

Ta heller bussen til Stend vgs (den het 20 Fanahammeren før, men vet ikke om de har byttet nummer). Du kan også ta buss 560 til Krokeide. Be bussjåføren gi beskjed når dere er på Stend, gå av bussen og følg grusveien over jordene til høyre. Da kommer dere til Stavollen idrettspark (stor kunstgressbane). Gå ut på hovedveien derfra, så kommer dere rett på parkeringen. Mye kortere strekke enn fra Skeie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta heller bussen til Stend vgs (den het 20 Fanahammeren før, men vet ikke om de har byttet nummer). Du kan også ta buss 560 til Krokeide. Be bussjåføren gi beskjed når dere er på Stend, gå av bussen og følg grusveien over jordene til høyre. Da kommer dere til Stavollen idrettspark (stor kunstgressbane). Gå ut på hovedveien derfra, så kommer dere rett på parkeringen. Mye kortere strekke enn fra Skeie :)

Takk for forklaringen. Det er blitt veldig mye forandringer med bussene etter dere flyttet. Jeg sjekket skyss.no, og det ser ut til at vi må ta 60, 61, 62, eller 64 fra Lagunen i så fall, gå av ved Hordnesskiftet, og gå til Stend VGS (7-10 min). Vet ikke hvordan Hordnesskiftet ligger i forhold til skolen.

Edit: Forsøkte med Skeievegen 100 (Stavollen idrettspark), og da fikk vi beskjed om å gå av ved Steinknuseverket, så er det 12 min å gå derfra til idrettsparken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan godt ta det i morgen, da gjerne litt etter middagstider (fra 5-6). Er opptatt frem til rundt 4, og må da ha tid på meg til å ta bussen fra sentrum.

Ellers har jeg masser av tid til helgen, og kan torsdag og fredag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...