Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke 14 - 15 august


Tøfflus

Recommended Posts

:wub::lol::D Men Babs var igjen hjemme, hun !

Katalognr 2085 heter S FIN UCH Dipop Red Donner.

Grattis nok en gang altså! Fy flate så moro :P. Jeg får nesten gåsehud bare jeg tenker på det, jeg :wub:.

Takker :wub: Tenkte litt mer på om hun kjente den fra før, om den pleier å oppføre seg sånn og sånt :P

Ang møkkabikkjer: Vi satt utenfor boxer-ringen i dag, og ventet på at det skulle bli schæfer-ring. Jeg kommer med Asti, og jeg er tross alt vant til å være rundt schæfer-ringen, så jeg tenker ikke mer over at jeg står på to meter fra ei tispe. Brått hører jeg ett brøl og jeg bare kaster Asti bak meg. Mot meg kommer altså en boxertispe (lurer litt på om det var denne som ble bitt tidligere?? Bandasje på hånda? Og det var åpen bedømming (ring 49?)). Arti blir stående å si boff boff, jeg ber han legge seg ned og han legger seg. Jeg er fortsatt litt sånn type i schæfer-ringen, der slikt sjeldent skjer (to timer senere lå det fire hanner på samme sted...), så jeg flyttet meg ikke. Det samme skjer igjen og jeg får beskjed om å til ******* se å fløtte meg! EH!? Jeg lar meg da slettes ikke pille på nesa og ber han fjerne bikkja si, som så godt som er inne i ringen og se til ******* å passe på henne så hun fikk gjort utfall. Han ble møkksur og jeg flyttet meg langt unna, så Asti ikke skulle få flere slike opplevelser. Tispa endte langt bak i åpen klasse. Jeg så flere som vi gjettet på ville komme høyt opp, men som ble stilt lenger bak pga gemyttet.

Det sto respekt av den dommeren!

Jaja vi koser oss med at schæferne ikke bråkte ett kvekk med hverandre, til tross for at de er så grusomme sånn til vanlig...

Nei har ikke noe å skryte av, måtte bare fortelle om dustemannen.

Det høres ut som at du traff på moroklumpene du og, ja, og jeg tror jeg så deg i dag? Med en schäfergutt, og to unger? Jeg satt i ring 48, serru :D

Helt utrolig hvordan noen mennesker får seg til å oppføre seg på utstilling.. Og jeg har nå skrevet for boxerne noen ganger nå, og jeg har sett at enkelte av hannhundene kan knuffe litt på hverandre, men aldri noe så ille som i dag :wub:

Siri har rett ang. basenjien med null (under). Alltid trist når hunder oppfører seg slik :o

Hunden er svensk-eid. Kan ikke ha vært greit for eierne.

ÅH? Hum. Det var iallefall Willy. Også gikk en dame med en Briard med sånn fawn farge- så trodde det var Babs. Dere var på vei til bilen?

Ja, jeg ble litt overrasket over at de stilte hunden når han så tydelig ikke ville at dommeren skulle ta på'n... Men jeg så også at de sto utenfor ringen og tøyde noe veldig på hunden før vi startet, så det kan jo godt hende at han hadde vondt et sted... Han ville vel neppe blitt champion om han hadde hatt den oppførselen de andre gangene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Ja, jeg også! Aldri opplevd så mye bråk blant hoffene på utstilling før, det likte jeg svært dårlig! :wub:

det skal ikke være sånn..

Nei, det skal ikke være sånn, og det verste er jo at eiere/handlere/dommere synes det er greit :lol: Den typen bråk er unødvendig, uansett hvilken rase det gjelder. Dog er dette første gangen jeg har sett så mye bråk med hoffer, de pleier jo bare å være store og gode de...

Du og jeg, Anette, du og jeg :D:wub:

Nemlig! :wub: Vi skylder på dommerne vi, hundene våre er de beste uansett :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH? Hum. Det var iallefall Willy. Også gikk en dame med en Briard med sånn fawn farge- så trodde det var Babs. Dere var på vei til bilen?

Hmmmmmm.... Når var dette da ? Jeg gikk tilbake til bilen sånn i to-halvtre-tida, og da kun med Willy (åpenbart, siden Babs var hjemme :wub:). Hmmmmmm... Vi må nok ha bildebevis her altså :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mindre drama for vår del i dag, og grusomt sølete utenfor ringen (okey inne iden hvis den hadde vært dobbelt så stor!).

Vi hadde litt annen konkurranse idag - med to av sveriges mestvinnende tilstede.. Hannen var jo også VV i år - og en helt utrolig flott hund. Han ble også, og helt riktig, BIR.

Tispen var også svensk (søster til Symra hvis jeg ikke tar helt feil) - også meget velfortjent.

Min Moby ble 2. beste hann og BIR veteran. Viste også en veninnes Coton de Tulear, hunfikk Cert, 2 beste tispe og res. Cacib.

Så jeg er absolutt fornøyd med dagen!

(Moxy er forresten "frisk som en fisk" og hevelsen har praktisk talt forsvunnet)

GRATTIS til dere alle - flotte resultater fra 'sonenfolket' også i dag!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyde! For noen resultater sonen samler altså.. :wub:

Stilte Lilla Primtorpets Qoralle (AK) i dag med ganske lave forventninger. Hun og eierne hennes flytter et stykke unna nå så jeg var veldig glad for å få tilbudet om å stille henne en siste gang før de flytter.. Sist fikk vi en flott blå en, og det var så klart det jeg forventet i dag også, selv om jeg håpte på en rød. Før vi gikk inn i ringen fikk jeg en liten "gjør sånn når dommeren sier sånn"-talk (for jeg kan ikke stille hund), og da spøkte vi litt med at skulle hun få certet måtte jeg huske å si til ringsekretæren at hun ble N uch osv.

Og sånn skulle det visst gå, for hun fikk CK, CERT og er nå sjampinjong! :wub: Herlige hunden :wub:

Så gøy! Gratulerer med bra resultat! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyd, og til de som kommer til å meddele at de er fornøyd *ler* Jeg vet det kommer noen etterhvert.

Selv er jeg ikke fornøyd, ikke litt engang - jeg kunne svelget resultatet - en flat rød - om dommeren hadde kicket på det som mangler på hunden (masken og litt vidstilte ører) - men ikke **** om jeg går ut av ringen å er fornøyd når dommeren ikke gi ck fordi bikkja har for mye front - det er så trist at jeg nesten ikke får sagt det. Fronten ER et tema på belgeren og det er ikke FOR MYE av det som er problemet. Jeg synes sånt er supertrist. Det skal sies at han kom greit ut av det med BIR og BIM til slutt både på rødt og svart - men det er ingen umiddelbar fare for at jeg noen gang kommer til å kaste bort penger på en dommer som mener at en god front er helt feil.

Helt utrolig...

Hvordan gikk det i dag?

Det var utrolig kjekt å snakke med dere, forresten. Takk for at dere tok dere tid til å se på malledyret mitt :o

Var faktisk i tvil om jeg skulle kjøre nedover da jeg så det ble dommerendringer begge dagene...

MEN gu så glad jeg er for at jeg dro nedover i dag ;)

Dyret fikk i dag tittelen Norsk Sjampingjong :P

Nemmen, jeg har liksom ikke tenkt over at det er deg, Monica :o Gratulerer så masse, igjen :P

Vi var i ring 53 i dag og gud bedre for et gjørmehøl :lol: Det var flere som holdt på å ta salto og ene dama gikk bokstavelig talt av seg skoene :(

Jeg er kjempefornøyd med dagens resultat. Amigo fikk 1/1, 1 bhk, CK, CACIB og ble BIM. Vi er dermed cruftskvalifisert, men dessverre så anerkjenner ikke britene vår rase så det betyr ingenting for oss.

Han gikk glipp av BIR fordi han var for kåt :wub: fdet er jo ingen bombe at han er dameglad men det ble mye latter når dommern på klingende trøndersk sier at han er "ein liten graahoin schø"

Fikk ikke snakket med deg etter du hadde stilt, så gratulerer :D Gutten slår til, som alltid :o

Hjemme igjen fra Bjerke, bare Norris som er stilt i dag, og det resulterte i hennes første blå :P Lang og til tider utydelig kritikk, så den gidder jeg ikke å skrive inn (det er et par ting der jeg ikke helt klarer å tyde.. hehe), kort sagt så trengte hun litt mer av alt hun ikke hadde for mye av, samt at hun har både tang og saksebitt :o

Gratulerer til alle som har fått gode resultater, og til alle oss andre - bedre lykke neste gang :o

Norrisen er fin hun :P Gratulerer igjen med et fint resultat i går :wub:

Hmm, det kan ikke stemme, for Perla er også junior og fikk da vitterlig CK og ble 4. beste tispe ;)

Her ble det STORESLEM for å si det mildt! Herregud, lenge siden jeg har blitt så glad i ringen!

Travis ble altså beste hannhund igjen, foran den vi trodde var den store konkurrenten (USA-import fra Sverige), med Cert, Cacib og NV-10 :P Tíbrá var alene i unghund og fikk CK, så stilte jeg søsteren hennes Smilla i åpen og hun vant klassen med CK. Tíbrá ble beste tispe, med Cert, Cacib og NV-10 foran tispa som slo henne i går, og Smilla som nr. 3! Oooooog, hun ble BIR :D :D :D Travis BIM, supert handlet av Jeanette :wub: Ikke nok med det, hun ble plukket ut i en diger gruppe 1, og plassert som nr. 4! Åååå, jeg er så stolt :D

Gratulerer til alle andre som er fornøyde og TUSEN takk Jeanette for hjelpen idag!

Gratulerer med kjempe flotte resultater i helgen :wub: Det var hyggelig å snakke med deg :o

Gratulerer selvfølgelig til alle andre som er fornøyd :D Det slår meg igjen at sonen har veldig mange fine hunder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle fornøyde, mange som har fått bra resultater i løpet av helgen ser jeg :wub:

Marvin fikk CK i dag også, som forventet egentlig. Var hard konkurranse, men vi satser på bedre neste gang.

Er fornøyd med verdens fineste Kooikergutt uansett jeg altså.

Og Caroline: Veldig moro å lese om dagens resultater. Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det kan ikke stemme, for Perla er også junior og fikk da vitterlig CK og ble 4. beste tispe :P

Her ble det STORESLEM for å si det mildt! Herregud, lenge siden jeg har blitt så glad i ringen!

Travis ble altså beste hannhund igjen, foran den vi trodde var den store konkurrenten (USA-import fra Sverige), med Cert, Cacib og NV-10 :o Tíbrá var alene i unghund og fikk CK, så stilte jeg søsteren hennes Smilla i åpen og hun vant klassen med CK. Tíbrá ble beste tispe, med Cert, Cacib og NV-10 foran tispa som slo henne i går, og Smilla som nr. 3! Oooooog, hun ble BIR :wub: :wub: :wub: Travis BIM, supert handlet av Jeanette :lol: Ikke nok med det, hun ble plukket ut i en diger gruppe 1, og plassert som nr. 4! Åååå, jeg er så stolt :D

Gratulerer til alle andre som er fornøyde og TUSEN takk Jeanette for hjelpen idag!

Hmm ja. Blir ikke det riktig da. Perla ble beste junior og 4 beste tispe også ble Turte 2 beste junior..

Ekke helt inne i dette jeg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor grattis til alle fornøyde, og spesielt til Blaze og Tibra :wub:

Vi har også hatt en stor dag!

Sting ble BIM i dag igjen, og er dermed også NV-10 :wub: Slått av "tante Lucilla" (til Memphis) i dag også, som enda en gang ble BIG :wub:

Silte også Brenda (malle, mor til Extra), og hun ble BIM med CACIB og CERT, og ble dermed norsk utstillingschampion og NV-10! Eieren var noe overrasket og glad på telefonen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor grattis til alle fornøyde, og spesielt til Blaze og Tibra :wub:

Vi har også hatt en stor dag!

Sting ble BIM i dag igjen, og er dermed også NV-10 :wub: Slått av "tante Lucilla" (til Memphis) i dag også, som enda en gang ble BIG :wub:

Silte også Brenda (malle, mor til Extra), og hun ble BIM med CACIB og CERT, og ble dermed norsk utstillingschampion og NV-10! Eieren var noe overrasket og glad på telefonen :wub:

Næ, så kult, det fikk jeg ikke med meg! Grattis med fine resultater :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! :wub: Jeg er ikke overlegen egentlig altså, bare litt opptatt akkurat da *ler* La nesten ikke merke til hvem som var der da.

ha ha :wub: Vet åssen det er så jeg tenkte det var best å la deg konsentrere deg på det du skulle :lol: Man har kun tankene på et sted,i sånne situasjoner :wub: Vi får hilse pent neste gang :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det kan ikke stemme, for Perla er også junior og fikk da vitterlig CK og ble 4. beste tispe :o

Her ble det STORESLEM for å si det mildt! Herregud, lenge siden jeg har blitt så glad i ringen!

Travis ble altså beste hannhund igjen, foran den vi trodde var den store konkurrenten (USA-import fra Sverige), med Cert, Cacib og NV-10 :D Tíbrá var alene i unghund og fikk CK, så stilte jeg søsteren hennes Smilla i åpen og hun vant klassen med CK. Tíbrá ble beste tispe, med Cert, Cacib og NV-10 foran tispa som slo henne i går, og Smilla som nr. 3! Oooooog, hun ble BIR :o:P :P Travis BIM, supert handlet av Jeanette :wub: Ikke nok med det, hun ble plukket ut i en diger gruppe 1, og plassert som nr. 4! Åååå, jeg er så stolt :D

Gratulerer til alle andre som er fornøyde og TUSEN takk Jeanette for hjelpen idag!

Gratulerer masse Caroline :lol:

Du og jeg, Anette, du og jeg :wub::wub:

Og jeg :D

Litt mindre drama for vår del i dag, og grusomt sølete utenfor ringen (okey inne iden hvis den hadde vært dobbelt så stor!).

Vi hadde litt annen konkurranse idag - med to av sveriges mestvinnende tilstede.. Hannen var jo også VV i år - og en helt utrolig flott hund. Han ble også, og helt riktig, BIR.

Tispen var også svensk (søster til Symra hvis jeg ikke tar helt feil) - også meget velfortjent.

Min Moby ble 2. beste hann og BIR veteran. Viste også en veninnes Coton de Tulear, hunfikk Cert, 2 beste tispe og res. Cacib.

Så jeg er absolutt fornøyd med dagen!

(Moxy er forresten "frisk som en fisk" og hevelsen har praktisk talt forsvunnet)

GRATTIS til dere alle - flotte resultater fra 'sonenfolket' også i dag!

Susanne

Grattis :(

Stor grattis til alle fornøyde, og spesielt til Blaze og Tibra :D

Vi har også hatt en stor dag!

Sting ble BIM i dag igjen, og er dermed også NV-10 :o Slått av "tante Lucilla" (til Memphis) i dag også, som enda en gang ble BIG :D

Silte også Brenda (malle, mor til Extra), og hun ble BIM med CACIB og CERT, og ble dermed norsk utstillingschampion og NV-10! Eieren var noe overrasket og glad på telefonen :D

Wow. Kjempebra :wub:

Hørte noe om at det hadde dødd en hund i bilen i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig å høre om boxerne da :wub: Når vi satt og ventet på å gå inn i ringen, så vi bort på naboringen hvor grå elghund stiltes. Det var en handler som holdt båndet på bikkja skikkelig høyt med ingen lenke, og bikkja ble nesten kvalt. Den kastet opp i ringen 4 ganger, og eieren ble kjempesur på bikkja og nappet enda mer i båndet! Fy fader jeg blir så sur når jeg ser sånt! Denne bikkja bråket litt med den foran, og jaggu slo ikke handleren til bikkja på snuta! ARG...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :wub: Jeg var der sammen med noen venninder for å kikke :wub: Hadde med Frøken og Ida på 9 uker som først syntes det var litt skummelt, men det gikk mye bedre etterhvert :wub: Hun ble veeldig trøtt ja og sovna flere ganger overallt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ueee.. var det virkelig ringen jeg skulle skrive i som hadde bråk!? 49 med Per-Harald?

Nå kjenner jeg at jeg er litt glad jeg koste meg med pyreneer og newfoundland i ring 53, med koselig dommer fra Portugal.

Dette har vært en utrolig lærerik og koselig helg :wub:

Gratulerer da, til de som er fornøyde, og bedre lykke neste gang til de som ikke er det :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Ja, jeg også! Aldri opplevd så mye bråk blant hoffene på utstilling før, det likte jeg svært dårlig! :wub:

det skal ikke være sånn..

Den ene hannen som bråkte (fra Sverige) har hatt en tendens til å bråke på utstillinger, den andre var fra Finland, og gjett hvilken hund som var på WDS i år og som eieren brukte grime på... Jepp, den samme hunden fra Finland. (inside information her :wub: ).

Det var forresten lederen i hoffeklubben og "O" som tok seg av den mannen som ble bitt. Mannen falt om rett foran lederen og "O" steppet inn med all sin medisinske kunnskap :wub: ("O" jobber på akuttmottak)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg få gratulere alle sammen som er fornøyde og har fått gode resultater :wub:

For vår del ble det skikkelig nedtur. Gårsdagen ble det jo cacib og BIM - dagens dommer likte hverken BIR eller BIM-hundene fra i går og sendte oss ut med blått :wub:

De som sto ringside var helt himmelfalne kan man si! At BIR-tispa fra i går fikk blått skjønner jeg i grunn for hun reagerte med panikk pga en rullestolbruker som stod ved ringen vår. Men Amigo fikk alle hakeslepp av. Det er litt surt å vite at dommeren knapt har dømt stabij før (om noen gang?).

Men men - været var fint og litt solbrente ble vi vel alle :wub:

Og så må jeg si TUUUUUUUSEN TAKK Kathrine for at du stilte Amigo for meg - du er verdens beste og dyktigste handler!

oslodouble2010060.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flotte resultater og stilige titler, og bedre lykke neste gang til de som ikke er fullt så fornøyd med helgen :wub:

Har storkost oss på Bjerke i helgen, sett masse flotte hunder og fått pratet med trivelige folk, også shoppet litt dahh... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, blir lei meg når jeg hører at det har vært så mye bråk i boxerringen både i går og i dag. Slik gagner ikke rasen. Jeg håper og tror at dette var unntakstilfeller. Jeg tror ikke rasen er blitt mer aggressiv overfor andre hunder de siste årene. Enkeltindivider kan være verre enn andre, men stort sett så klarer de fleste å oppføre seg både i og utenfor ringen.

Når det er sagt så hender det at enkelte handlere gjerne vil ha boxeren sin alert og "på hugget" i ringen. Det forsøker de å oppnå ved å stille unødvendig nært de andre hundene, la de stirre på hverandre og attpå til så har jeg observert de som står og tupper foten i rompa på hunden for å hisse den opp. Slik oppførsel er fulstendig uakseptabelt i mine øyene. Det foregår endel av det på kontinentet der boxeren stilles fritt (det vil si i stram line). Jeg skulle ønske alle dommere kunne være flinke å slå ned på slik oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle de vakre sonenhundene og deres eiere, og bedre lykke neste gang til de som ikke er fornøyde :wub:

Er det noen som vet hvilke groenendaeler som ble BIM lørdag og søndag? Jeg vet hvem som ble BIR, men ikke hørt BIM-resultatene :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, det er jo så mange gode resultater her så sender en stor GRATTIS til alle som er førnøyde! Virker som det var en del. :wub:

Jeg er veldig fornøyd med juniordebuten til Oliver! Han ble 9 mnd. to dager før utstillingen og ble nr 2 i klassen med hp i går og vant klassen med ck i dag! Fine gutten min :wub: Fredrik ble nr 2 med ck i dag, veldig moro at de tok første og andreplassen begge dagene! Eros ble nummer 2 i åpen med ck og broren hans Victor ble 3bhk. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg klipper min selv. Har kjøpt en billig klippemaskin på Biltema som fungerer helt supert, med flere ulike innstillinger for pelslengde. Klipper henne 3 mm på kroppen og 6mm på hale og ører. Når hun skal klippes tar jeg frem en slikkematte med leverpostei som hun koser seg med mens jeg klipper. Gjør dette ca. 5 minutter om dagen, så det tar en stund før hun er helt nedklippet, men hun slipper det stresset hos frisøren i hvert fall, og hun rekker ikke å bli lei ettersom det er såpass korte økter.
    • Sommeren nærmer seg (håper jeg), og jeg har begynt å tenke på om jeg skal klippe ned hunden i år også (som tidligere somre), eller ikke: Han blir så fin med kort lettstelt pels, Han takler varmen så mye bedre, han tørker fortere etter han har badet osv. Men; Han liker absolutt ikke denne timen det tar å klippe han ned. Hundefrisøren sier han er grei, oppfører seg bra. Men pistrer og piper. Og jeg må dra han inn "med makt". Og da blir jeg litt sånn; "Er det verd det? Skal han få slippe klippingen?" Skal / Skal ikke 
    • Haha ja, så sant man har fryser på forhånd. 😂 Jeg kjøpte meg fryser ene og alene mtp råfôr når jeg kjøpte leilighet. Blir billigere i lengden uansett. 😁
    • Jeg «har» også en hund som er usikker på fremmede mennesker og dyr (hun måtte bli igjen hos foreldrene mine da jeg flyttet, men jeg tok meg av treningen av henne). Hun har alltid vært tilbaketrukken og skeptisk, helt siden hun var valp. Så har iallfall et par ord å meddele. Det er en sterk genetisk komponent til dette, og ulldotten min kommer nok aldri til å bli den sosiale hunden som oppsøker andre. Uavhengig av om vi hadde vært enda bedre på å sosialisere henne i oppveksten, ville nok det genetiske utgangspunktet hennes uansett begrenset hvor komfortabel hun ville vært med fremmede.  Erfaringsmessig så tror jeg at det beste man kan gjøre i en slik situasjon er først og fremst å eksponere valpen for positive opplevelser med andre, under kontrollerte forhold. Kanskje har du venner eller familie som kan hjelpe til med treningen, og la alt foregå på valpens premisser.  Vel så viktig tror jeg det er å lære valpen at den IKKE trenger å forholde seg til andre hvis ikke den ønsker det. Nå vet ikke jeg om dere sliter med f.eks. passering av andre folk eller hunder pga. skepsisen, men det gjorde iallfall vi. Kinderegg-metoden kan være veldig effektiv for å få valpen til å ta kontakt med deg når andre mennesker/hunder kommer til syne, men også for å skape positive assosiasjoner til å møte på andre på tur.    EDIT: Sånn ang. selve bjeffingen, så ville jeg kanskje trodd at dette hadde roet seg av seg selv dersom den generelle tryggheten rundt fremmede mennesker og dyr ble bedre, for å konkludere. Men nå var jo dette bare en enkeltsituasjon. Hvorvidt bjeffingen i situasjoner med fremmede er et generelt problem hos dere vet jo ikke jeg
    • Yuhu! Valpen min er litt småskeptisk til fremmede og det er noe vi jobber mye med. I stad var det en som fikk hilse på han, satte seg på huk og lot Melvin komme bort for å si hei på eget initiativ. Jeg så at han var litt usikker (halen), men han gjorde alt på eget initiativ og hadde all mulighet til å trekke seg unna når han følte for det. Mannen satt helt stille. Plutselig så trekker han seg bakover og bjeffer til som bare det. Da hadde han hilst og fått kos av denne mannen i en gooood stund, luktet rundt og virket ok med situasjonen. Mannen nevnte at han hadde hund selv og at det sikkert luktet av klærne. Kan lukten av en hund være grunnen til at han plutselig bråsnudde sånn? Han er ikke slem på noe vis, bare bjeffer og trekker seg unna. Han er også usikker på andre hunder og dyr, noe vi også jobber mye med. 🫠
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...