Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke 14 - 15 august


Tøfflus

Recommended Posts

Edit: Også er jeg veldig nysgjerrig på hva som foregikk i boxerringen, jeg fikk med meg at en kar ble bitt, og en eller annen segnet om, men noe mer vet jeg ikke... *nysgjerrig*

Oj.. Nysgjerrigheten min ble vekket til de grader, det høres ikke bra ut :wub:

Gratulerer så mye til alle med flotte resultater! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer til dere med gode resultater! :wub:

Litt OT, men husker noen linken til nettbutikken til damen som syr slike halsbånd som disse (og lignende) for hånd:

41235_411240252214_740237214_4770984_1911394_n.jpg

Hun hadde stand på venstre side i "handlegaten". Leter og leter, men klare ikke finne igjen adressen til hjemmesiden! Har noen evt anledning til å se etter i morgen og så skrive inn her?

Det er www.julius-k9.no :wub:

Ellers masse gratulerer til alle som er fornøyde! Er kjempesur for at jeg ikke fikk vært der, egentlig, men men, sånn er det iblant, jobber man, så jobber man. Og bedre lykke neste gang til de som ikke er fornøyde. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så det gikk enda hardere for seg i boxerringen i dag ? Jeg holdt på å få hjerteattak i går. De var i naboringen vår og makan til leven og bråk og utagerende hunder har jeg aldri opplevd. Vi hadde brått en ekvipasje på ryggen inne i vår ring - damen ble revet overende av hunden... Hadde jeg vært dommer hadde halvparten av hundene vært diskvalifisert for utilbørlig oppførsel. Trist skue...

Synd at sånne hunder ikke blir diskvalifisert. Så det var noen fra Västgotarspets ringen som hadde en oppførsel jeg ikke liker. De gikk i naboringen da jeg viste Perla, hadde øyne i nakken hvertfall.

Men Gratulerer til alle fornøyde og bedre lykke til neste gang for de som ikke var fornøyde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med enda flere flotte resultater - spesielt til Jeanette og SusanneL med titler og greier ! Heia flotte sonenhundene :D

Å, så det gikk enda hardere for seg i boxerringen i dag ? Jeg holdt på å få hjerteattak i går. De var i naboringen vår og makan til leven og bråk og utagerende hunder har jeg aldri opplevd. Vi hadde brått en ekvipasje på ryggen inne i vår ring - damen ble revet overende av hunden... Hadde jeg vært dommer hadde halvparten av hundene vært diskvalifisert for utilbørlig oppførsel. Trist skue...

Vi stod på den aller sureste plassen i dag - 2. beste hannhund med res. CACIB... :lol:. I dag var det pappa Boss som nok en gang stakk av med seieren og NV10-tittel, han ble også BIR. Dommeren ville hatt bittelitt mer hals på Willy, og noen cm mer pels under magen - og det er vel ikke akkurat helt feil må jeg innrømme :P. Halvsøster Mysti ble BIM - med meg som handler :P. Dommeren vår var overvettes begeistret for briardene og sa flere ganger at han aldri hadde dømt så mange så gode hunder på en gang :wub:. Ikke rart da at han delte ut CK til alle sammen :wub:. Min oppdretters oppdrettergruppe fikk en sinnsykt bra kritikk - som ble avsluttet med at denne gruppen kunne vinne hvorsomhelst i verden :wub:.

Jupp, det var et leven uten sidestykke. Jeg får fortsatt frysninger når jeg hører for meg lyden av den stakkars jenta som hyyyylte (jeg er ikke sikker på hvorfor, men det var rett før det ble ropt opp at de trengte en lege omgående, så jeg antar at han som ble bitt var faren hennes siden de sto sammen og at han segnet om etter at han ble bitt). Når juniorhannhundene var ferdige (tror det var juniorene, det var i hvertfall ganske tidlig) sendte dommeren (Per Harald Nymark) alle hundene ut av ringen, så det kun var en og en hund inne om gangen. Det ble roligere inni ringen, men et enormt leven utenfor ringen. En av hundene (den som bet en annen utstiller til blods) så det ut som at han nektet å stille :D Sånt liker vi. Jeg fikk ikke med meg hva han gjorde med de andre hundene, men det var ikke enorme mengder av hunder i beste hannhund... Han snakket også ganske hardt til et par av utstillerne etter det jeg hørte og sa noe i duren av at utstilleren måtte ta tak i hunden og ikke bare flire av drital oppførsel. Fikk visst med meg mer av det som skjedde i naboringen enn i min egen, men sånn blir det jo når hver kritikk er på halvannen til max to fulle linjer :wub:

Grattis, Siri, det er jo en finfin plassering, selv om det ikke er like bra som å bli BIR :o

Edit: La til litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyde med helgens resultater! :wub:

Vi stilte begge dager. På lørdag ble Chili nummer fire i åpen klasse, men fikk en strålende kritikk hvor eneste feilen var at ørene muligens var for brede. I dag gikk det mye bedre, og hun ble 2. beste tispe med res. CACIB. Det var bittelitt surt å havne plassen bak storcertet siden hun står for championatet(så nærme har vi aldri vært før!), men jeg er likevel kjempefornøyd! :wub: Kritikken vi fikk i dag var slurvete skrevet og vanskelig å forstå, men jeg kjente klart igjen hunden i det jeg klarte å tyde. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyd med dagen!

Jeg er en solbrent og sårbeint ringsekretær, møkksliten. For moro skyld hadde jeg med meg skritteller i dag, og jeg gikk faktisk godt over 10.000 skritt i løpet av utstillingsdagen. Ganske overrasket, da jeg jo ikke går noen lengder, bare litt hit og dit, men det blir faktisk en del i løpet av dagen. Sitte gjør jeg nesten ikke, så nå er det godt å få beina høyt og hodet kaldt.

En veldig flink skriver og en meget hyggelig dommer har gjort det til en fin dag. En utstiller var på sin utstilling nummer 500 med sine hunder, og hadde med gave til dommeren :wub:

Vi hadde også ring rett ved ulykkesstedet, hørte først lyden av bikkjer som barker ihop, og deretter skingrende skrik. Tragisk...

I en annen ring vet jeg en hund ble utvist før den rakk å komme inn til bedømmelse på grunn av oppførselen utenfor. Trist når hunder er slik - men flott når noen sanksjonerer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, det var et leven uten sidestykke. Jeg får fortsatt frysninger når jeg hører for meg lyden av den stakkars jenta som hyyyylte (jeg er ikke sikker på hvorfor, men det var rett før det ble ropt opp at de trengte en lege omgående, så jeg antar at han som ble bitt var faren hennes siden de sto sammen og at han segnet om etter at han ble bitt). Når juniorhannhundene var ferdige (tror det var juniorene, det var i hvertfall ganske tidlig) sendte dommeren (Per Harald Nymark) alle hundene ut av ringen, så det kun var en og en hund inne om gangen. Det ble roligere inni ringen, men et enormt leven utenfor ringen. En av hundene (den som bet en annen utstiller til blods) så det ut som at han nektet å stille :wub: Sånt liker vi. Jeg fikk ikke med meg hva han gjorde med de andre hundene, men det var ikke enorme mengder av hunder i beste hannhund... Han snakket også ganske hardt til et par av utstillerne etter det jeg hørte og sa noe i duren av at utstilleren måtte ta tak i hunden og ikke bare flire av drital oppførsel. Fikk visst med meg mer av det som skjedde i naboringen enn i min egen, men sånn blir det jo når hver kritikk er på halvannen til max to fulle linjer :wub:

Grattis, Siri, det er jo en finfin plassering, selv om det ikke er like bra som å bli BIR :wub:

Heia Per Harald Nymark som tar tak i noe som tydeligvis må være et problem hos rasen nå!! Håper det gikk bra med han som ble bitt *er fortsatt litt sjokkert over gårsdagens forestilling i boxerringen*.

Hehehehe, ja, det kunne vært en finfin plassering om det bare ikke var for at tittelen glapp rett foran nesa på oss *ler*.

Vi stilte begge dager. På lørdag ble Chili nummer fire i åpen klasse, men fikk en strålende kritikk hvor eneste feilen var at ørene muligens var for brede. I dag gikk det mye bedre, og hun ble 2. beste tispe med res. CACIB. Det var bittelitt surt å havne plassen bak storcertet siden hun står for championatet(så nærme har vi aldri vært før!), men jeg er likevel kjempefornøyd! :wub: Kritikken vi fikk i dag var slurvete skrevet og vanskelig å forstå, men jeg kjente klart igjen hunden i det jeg klarte å tyde. :lol:

Hehhehee, dere var i den ringen vi hadde i går, dere da. Med samme skriver... jeg greide såvidt å tyde hva som stod på kritikken, ispedd litt god fantasi og forsøk på å huske hva dommeren faktisk SA da jeg stod foran dommerbordet *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Per Harald Nymark som tar tak i noe som tydeligvis må være et problem hos rasen nå! Håper det gikk bra med han som ble bitt *er fortsatt litt sjokkert over gårsdagens forestilling i boxerringen*.

Hehehehe, ja, det kunne vært en finfin plassering om det bare ikke var for at tittelen glapp rett foran nesa på oss *ler*.

Hehhehee, dere var i den ringen vi hadde i går, dere da. Med samme skriver... jeg greide såvidt å tyde hva som stod på kritikken, ispedd litt god fantasi og forsøk på å huske hva dommeren faktisk SA da jeg stod foran dommerbordet *ler*.

Ja, jeg likte at han tok tak i det der! Han (og kona også, forsåvidt) er store tilhengere av såkalt åpen bedømming, altså at de dikterer kritikken såpass høyt at de fleste ringside kan høre det. Han kommenterte på et par av hundene at de ikke fikk en bedre plassering på grunn av gemyttet. Det gikk fint med han som ble bitt, i hvert fall bra nok til at han kunne stille en tispe senere på dagen - da med bandasje nesten opp til albuen... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg likte at han tok tak i det der! Han (og kona også, forsåvidt) er store tilhengere av såkalt åpen bedømming, altså at de dikterer kritikken såpass høyt at de fleste ringside kan høre det. Han kommenterte på et par av hundene at de ikke fikk en bedre plassering på grunn av gemyttet. Det gikk fint med han som ble bitt, i hvert fall bra nok til at han kunne stille en tispe senere på dagen - da med bandasje nesten opp til albuen... :wub:

Det er fordi han er så glad i å høre sin egen stemme det! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"alle" championer får ei blåsløyfte, i dag har Fenris fått si første! Selvsagt med trekk for ting som har vært særs postitvt på han før :wub: Forsto ytterst lite av at den kritikken hadde noe med Fenris å gjøre,men han likte han ganske enkelt ikke. Hmh, hvem kan IKKE like Fenris? :wub: Ble bare komiskt i dag altså, ikke annet å gjøre enn å le godt av dømminga, på flere vis...

Liker veldig dårlig at den del hoffe-gutter var veldig bråkete i og rundt ringen, dårlig dårlig utvikling!! liker enda mindre at ikke dommerene slår ned på det!

Hjemme igjen og like fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte Amaz (Csupatüz Amazon)som ikke fikk annet enn slett rød, ikke noe CK :wub: , men kritikken var ok, som priket på det som er feilene hennes, i tillegg var det vanskelig å vise henne i dag, og hun virket nokså dempet, så løping var oppskrytt :wub: Surt, siden det var NV det var snakk om, men sånn er det.

Bajnok(Sigerdrivas Büszke Bajnok) reddet familiens ære med å bli BIR m Cacib og NV-10. Grattis så mye Julie!

I en annen ring vet jeg en hund ble utvist før den rakk å komme inn til bedømmelse på grunn av oppførselen utenfor. Trist når hunder er slik - men flott når noen sanksjonerer det.

Ikke bare hunder som ikke kan oppføre seg...

Vi satt lenge ved en ring og kikket, og der var det spesielt en mann som tok hunden sin igjen og igjen, hunden var tydelig usikker og ukomfortabel og hadde tendenser til utageringer på andre hanner.I steden for å fjerne hunden fra situasjonen, dvs fra den andre hannhunden som "psyket" på han så krevde han igjen og igjen at hunden skulle klare å gå forbi den andre hannen uten tull. Korrigeringene ble større og hardere gang for gang. To ganger tok han hunden, la den på rygg, m kvelertak rundt halsen. I det han slapp grepet leer hunden på seg og får på ny beskjed om å gi seg...

Det var bare så sinnsykt å se på, tilslutt klarte vi ikke mer og en av oss gikk bort for å si i fra. vedkomne var naturlig nok ikke så interessert i å høre på det øret...

Det rare er vel også at ingen andre med denne rasen reagerte på behandlingen av hunden...Ingen løftet et øyebryn når hunden ble lagt i bakken... fryktelig synd!

:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet følgende kritikk - med et par ords unntak - ca 85 ganger i dag:

"Exc type, exc head. Corr bite, neck, topl(ine), angulations, movements, bones, temper, coat."

Den var mistenkelig lik den kritikken Kee-Kee fikk i dag, du :lol:

Menneh- vi fikk blomst, da :wub:

Kee-Kee vant klassen med Ck, men ikke plassert i BTK.

Helt OK, selvom kritikken ikke sa meg noe egentlig. Kee-Kee var iallefall veldig flink som vanlig! Moro å stille henne :wub:

Wee! Grattis! Jeg så deg så vidt fra ringen jeg satt i (48) før vi ble flyttet, men jeg fikk ikke med meg hvordan det gikk.. Så kult at det gikk SÅ bra! :wub:

Vi var flere som klaget på ringen. Jeg ringte mannen, jeg- som tok med seg Lars fra kennelklubben, også ble ringen flyttet- heldigvis Tror ikke vi hadde sett mye annet enn gjensittende støvler om de hadde forsøkt å få oss til å løpe der...

Ellers er det jo kjempemoro med så mange gode resultater, titler m.m.!

Grattis grattis :D

Jeg har sett både Anette, Emma, Siri m.fl. Men fikk bare hilst på Anette.

Sindre prøvde å stoppe Siri (willy og Babs) men de enset han ikke engang :wub:

(Jeg var litt unna). Har bildebevis også :o . Må bare få lastet inn bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var mistenkelig lik den kritikken Kee-Kee fikk i dag, du :o

Menneh- vi fikk blomst, da :wub:

Kee-Kee vant klassen med Ck, men ikke plassert i BTK.

Helt OK, selvom kritikken ikke sa meg noe egentlig. Kee-Kee var iallefall veldig flink som vanlig! Moro å stille henne :wub:

Vi var flere som klaget på ringen. Jeg ringte mannen, jeg- som tok med seg Lars fra kennelklubben, også ble ringen flyttet- heldigvis Tror ikke vi hadde sett mye annet enn gjensittende støvler om de hadde forsøkt å få oss til å løpe der...

Ellers er det jo kjempemoro med så mange gode resultater, titler m.m.!

Grattis grattis :lol:

Jeg har sett både Anette, Emma, Siri m.fl. Men fikk bare hilst på Anette.

Sindre prøvde å stoppe Siri (willy og Babs) men de enset han ikke engang :D

(Jeg var litt unna). Har bildebevis også :wub: . Må bare få lastet inn bildene.

Mjah, jeg føler vel ikke helt at jeg har fortjent pengene jeg fikk for skrivingen denne helgen :P Vet du forresten hvem den hunden var som ble sendt ut med 0? Katalognummeret var vel 2085 eller noe sånt, svensk og finsk (?) utstillingschampion? *nysgjerrig :wub: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med dagen idag.

Turte ble 2 beste junior (av to :wub: ) med HP :o

Hmm, det kan ikke stemme, for Perla er også junior og fikk da vitterlig CK og ble 4. beste tispe :P

Her ble det STORESLEM for å si det mildt! Herregud, lenge siden jeg har blitt så glad i ringen!

Travis ble altså beste hannhund igjen, foran den vi trodde var den store konkurrenten (USA-import fra Sverige), med Cert, Cacib og NV-10 :wub: Tíbrá var alene i unghund og fikk CK, så stilte jeg søsteren hennes Smilla i åpen og hun vant klassen med CK. Tíbrá ble beste tispe, med Cert, Cacib og NV-10 foran tispa som slo henne i går, og Smilla som nr. 3! Oooooog, hun ble BIR :wub: :wub: :lol: Travis BIM, supert handlet av Jeanette :D Ikke nok med det, hun ble plukket ut i en diger gruppe 1, og plassert som nr. 4! Åååå, jeg er så stolt :P

Gratulerer til alle andre som er fornøyde og TUSEN takk Jeanette for hjelpen idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sindre prøvde å stoppe Siri (willy og Babs) men de enset han ikke engang :lol:

(Jeg var litt unna). Har bildebevis også :D . Må bare få lastet inn bildene.

:D:D:o Men Babs var igjen hjemme, hun !!

Mjah, jeg føler vel ikke helt at jeg har fortjent pengene jeg fikk for skrivingen denne helgen :P Vet du forresten hvem den hunden var som ble sendt ut med 0? Katalognummeret var vel 2085 eller noe sånt, svensk og finsk (?) utstillingschampion? *nysgjerrig :wub: )

Katalognr 2085 heter S FIN UCH Dipop Red Donner.

Travis ble altså beste hannhund igjen, foran den vi trodde var den store konkurrenten (USA-import fra Sverige), med Cert, Cacib og NV-10 :P Tíbrá var alene i unghund og fikk CK, så stilte jeg søsteren hennes Smilla i åpen og hun vant klassen med CK. Tíbrá ble beste tispe, med Cert, Cacib og NV-10 foran tispa som slo henne i går, og Smilla som nr. 3! Oooooog, hun ble BIR :D:(:D Travis BIM, supert handlet av Jeanette :wub: Ikke nok med det, hun ble plukket ut i en diger gruppe 1, og plassert som nr. 4! Åååå, jeg er så stolt :D

Grattis nok en gang altså! Fy flate så moro :wub:. Jeg får nesten gåsehud bare jeg tenker på det, jeg :wub:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang møkkabikkjer: Vi satt utenfor boxer-ringen i dag, og ventet på at det skulle bli schæfer-ring. Jeg kommer med Asti, og jeg er tross alt vant til å være rundt schæfer-ringen, så jeg tenker ikke mer over at jeg står på to meter fra ei tispe. Brått hører jeg ett brøl og jeg bare kaster Asti bak meg. Mot meg kommer altså en boxertispe (lurer litt på om det var denne som ble bitt tidligere?? Bandasje på hånda? Og det var åpen bedømming (ring 49?)). Arti blir stående å si boff boff, jeg ber han legge seg ned og han legger seg. Jeg er fortsatt litt sånn type i schæfer-ringen, der slikt sjeldent skjer (to timer senere lå det fire hanner på samme sted...), så jeg flyttet meg ikke. Det samme skjer igjen og jeg får beskjed om å til ******* se å fløtte meg! EH!? Jeg lar meg da slettes ikke pille på nesa og ber han fjerne bikkja si, som så godt som er inne i ringen og se til ******* å passe på henne så hun fikk gjort utfall. Han ble møkksur og jeg flyttet meg langt unna, så Asti ikke skulle få flere slike opplevelser. Tispa endte langt bak i åpen klasse. Jeg så flere som vi gjettet på ville komme høyt opp, men som ble stilt lenger bak pga gemyttet.

Det sto respekt av den dommeren!

Jaja vi koser oss med at schæferne ikke bråkte ett kvekk med hverandre, til tross for at de er så grusomme sånn til vanlig...

Nei har ikke noe å skryte av, måtte bare fortelle om dustemannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med Norsk vinner, Caroline!

Høres ut som det var endel konflikter i dag :wub:

Ang det å ta hunden sin, utenfor stange var det en mann med en sheltie som drev og trente på løping. Hunden var rolig, og løp tilsynelatende perfekt den, men mannen rykket i båndet, kjeftet på hunden, for var visst noe som ikke var riktig ja. Jeg så at hunden ble mer og mer nervøs, den aaante virkelig ikke hva den gjorde feil altså. Fæl eier rett og slett, som nok tar utstilling for seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det kan ikke stemme, for Perla er også junior og fikk da vitterlig CK og ble 4. beste tispe :P

Her ble det STORESLEM for å si det mildt! Herregud, lenge siden jeg har blitt så glad i ringen!

Travis ble altså beste hannhund igjen, foran den vi trodde var den store konkurrenten (USA-import fra Sverige), med Cert, Cacib og NV-10 :wub: Tíbrá var alene i unghund og fikk CK, så stilte jeg søsteren hennes Smilla i åpen og hun vant klassen med CK. Tíbrá ble beste tispe, med Cert, Cacib og NV-10 foran tispa som slo henne i går, og Smilla som nr. 3! Oooooog, hun ble BIR :wub::lol::D Travis BIM, supert handlet av Jeanette :o Ikke nok med det, hun ble plukket ut i en diger gruppe 1, og plassert som nr. 4! Åååå, jeg er så stolt :D

Gratulerer til alle andre som er fornøyde og TUSEN takk Jeanette for hjelpen idag!

Grattis så mye! det er jo bare helt fantastisk! :P

Var forresten meg som "forstyrret" Jeanette inne i teltet ditt mens aussiene pågikk. Ville ikke forstyrre deg siden du hadde det litt travelt, så det ble "så som så" med å prensentere meg :wub::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, koselig å møte dere idag forresten! Søte Astimannen! Synes kylling og köttbullar var ganske ålreit han faktisk, så hun damen i rare rosa klær var ikke så dum :wub:

Takk det samme og Arti synes nok både damen og godsakene var supre :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis så mye! det er jo bare helt fantastisk! :wub:

Var forresten meg som "forstyrret" Jeanette inne i teltet ditt mens aussiene pågikk. Ville ikke forstyrre deg siden du hadde det litt travelt, så det ble "så som så" med å prensentere meg :wub::lol:

Aha! :wub: Jeg er ikke overlegen egentlig altså, bare litt opptatt akkurat da *ler* La nesten ikke merke til hvem som var der da.

Takk det samme og Arti synes nok både damen og godsakene var supre :wub:

Hehe, det er bra! Kjekt med noen tanter her og der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle med gode resultater og til alle som er fornøyde! Mye BRA fra soniser altså :wub: Resultatmessig var det en dårlig helg for oss, vi fikk med oss to blåsløyfer hjem, vi :wub:

*klipp*Også skuffa over at en del hoffehanner var ganske så bråkete og at de ikke ble vist ut av ringen, men at dommeren bare lo av det og ba de holde mer avstand...

*klipp*

Vi var jo i ringen ved siden av hoffene i går, og jeg ble overrasket over hvor mye bråk det var mellom en del hunder der :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle med gode resultater og til alle som er fornøyde! Mye BRA fra soniser altså :wub: Resultatmessig var det en dårlig helg for oss, vi fikk med oss to blåsløyfer hjem, vi :wub:

Vi var jo i ringen ved siden av hoffene i går, og jeg ble overrasket over hvor mye bråk det var mellom en del hunder der :wub:

Ja, jeg også! Aldri opplevd så mye bråk blant hoffene på utstilling før, det likte jeg svært dårlig! :wub:

det skal ikke være sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjah, jeg føler vel ikke helt at jeg har fortjent pengene jeg fikk for skrivingen denne helgen :wub: Vet du forresten hvem den hunden var som ble sendt ut med 0? Katalognummeret var vel 2085 eller noe sånt, svensk og finsk (?) utstillingschampion? *nysgjerrig :wub: )

Siri har rett ang. basenjien med null (under). Alltid trist når hunder oppfører seg slik :lol:

Hunden er svensk-eid. Kan ikke ha vært greit for eierne.

:D:wub::wub: Men Babs var igjen hjemme, hun !

Katalognr 2085 heter S FIN UCH Dipop Red Donner.

ÅH? Hum. Det var iallefall Willy. Også gikk en dame med en Briard med sånn fawn farge- så trodde det var Babs. Dere var på vei til bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...