Gå til innhold
Hundesonen.no

Spansk Galgo


Nyan
 Share

Recommended Posts

Har sett og hørt litt om denne rasen den siste tiden, men er det noen her inne som har den eller har erfaring med den? Det virker ikke som den er så veldig utbredt i Norge, men har sett at det er et flertall oppdrettere i Sverige. Er veldig nysgjerrig, og synes de er veldig fascinerende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.myndeklubben.no/index.php?option=com_content&view=article&id=76&Itemid=125

Rabilargo har nydelige hunder :) Ser dessverre ut som hjemmesiden deres har forsvunnet.

Sto ganske fast mellom whippet og galgo, har derfor bestemt meg for en whippet i førsteomgang og titte litt på galgoen senere en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser desverre slik ut.. Hmms.. Har selv whippetvalp nå og er storfornøyd, men vurderer sterkt galgo som neste hund da jeg får meg egen bopæl igjen. Virker som en veldig trivelig og stabil hund med mye av det samme gemyttet som whippet, men med litt ekstra størrelse og lyd etter hva jeg har hørt. Hehe! :) Men har aldri truffet en selv, og aner ikke hva prisen eventuelt ligger på hos oppdretterne. Så da må man spørre og grave litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...