Gå til innhold
Hundesonen.no

Bergen Hundesport AS


mokken

Recommended Posts

Hvor mye koster det? :)

VIP medlemskap er et tidsbegrenset tilbud. Når Senteret åpner vil det ikke lenger være mulig å kjøpe VIP medlemskap. Bergen Hundesport er avhengig av å få samlet medlemskap for å kunne starte opp. Vi belønner derfor de 100 første medlemskapene med muligheten for et VIP medlemskap. Som VIP medlem får du mye ekstra som de resterende medlemskapene ikke kan tilby. Blant annet får du et nøkkelkort/nøkkel som gir deg adgang til senteret 24 timer i døgnet. I tillegg får du gratis innmelding og 20% rabatt på kurs i regi av Bergen Hundesport AS.

VIP medlemskap:

* Medlemskap kr. 295,- pr. mnd.(bindingtid 12 mnd)

* Gratis innmelding

* kr 200,- for nøkkelkort

* 20% Rabatt på kurs (i regi av Bergen Hundesport)

OBS: Gjelder kun de første 100 medlemmene

Bli VIP medlem her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg meldt meg inn, skal bli knall med et helårs treningstilbud! :)

Tar det her:

Ja, kjempefint at vi endelig får et skikkelig treningssted i Bergen :)

Synes Tony og Glenn er supre som jobber på for å få dette til!

Husk også at om dere kjenner noen som kunne tenke seg å sponse senteret, enten ved håndtverksarbeid eller penger, så trengs det ;)

Har jeg akkurat meldt meg inn i Bergen Hundesportsenter! ;) OG delt linken på facebook! ;)

:) Så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer bra at jeg flytter til Bergen nå, får bare håpe jeg finner en hybel hvor jeg kan ha med Laika :wub:

Det får vi satse på ja! Hvordan gikk det med leiligheten til Maia da?

____________________________

74 medlemmer, nå mangler vi ikke mange!

Kom igjen bergensfolk, join in :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne, ettersom det blir i gåavstand hjemmefra dette her hvis jeg forstår beskrivelsen rett, men så skal jeg flytte utenlands, og da blir det jo litt bortkastet :wub: Er det realistisk, dette prosjektet?

Ja helt klart, avhenger selvsagt av at det kommer inn nok medlemmer grunnet økonomien.

Ildsjelene er de samme to som startet opp LP Bergen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fantastisk initiativ! Nesten så jeg vil flytte til Bergen...

Ja det synes jeg du skal :lol:

Nå er det bare å krysse fingrene for at det blir flyball trening der :(

Ja det håper jeg på også, hadde vært morro å prøve seg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.Kjære hundevenner og medlemmer. Bergen har vist at det virkelig er behov for en innendørs treningshall tilegnet hunder. Hadde vi kunne forutse at det kun tok 5 dager å samle 100 medlemmer, hadde dette vært gjort for lenge siden. Vi i Bergen Hundesport er runde i kanten og gir alle som meldte seg inn i går kveld og natt et VIP medlemskap selv om de ble nummer 101 eller mer. Det vil si at alle som det står "VIP" bak navnet på i medlemslisten er godkjente VIP medlemmer. Vi vil i løpet av dagen fjerne VIP medlemskap fra alternativene under "innmelding" Alle som melder seg inn før "knappen" er fjernet blir automatisk VIP medlem.

Nå begynner arbeidet på alvor. Registrere foretak, signere leasingavtale, kontaktmøte ang. tomt, kunstgress befaring, skaffe toalett, regnskapsfører, befaring og valg av lys i hallen, nøkkelsystemer og ikke minst dugnadsånden til våre kjære medlemmer.

Vi trenger all den hjelpen vi kan få. For hver ting vi kan få billigere via bekjente, dess mer kan vi bruke på andre fasiliteter som f.eks. varmepumpe i hallen, flyball utstyr, kafèutstyr, border og stoler etc.

Hallen kan festes på 2 måter. Den beste og dyreste måten er å lage en ringmur i betong 20x33m. Dette er en meget kostbar afære. Vi har regnet ut at det kan overstige kr. 200.000,- Finnes det medlemmer der ute som kan være med å gjøre dette på dugnad, kan vi begrense utgiftene betraktelig. Her trengs det noen som vet hva de driver med.

Den billigste måten å feste hallen på er å plassere den på en svill av tre, og fester med jordspyd i bakken. Dette er en betydelig billigere måte å gjøre det på, men har sine ulemper. Vann kan f.eks. renne inn i hallen ved mye nedbør. (Vi bor tross alt i Bergen) Vi kan selvfølgelig begrense dette noe ved å lage en "grøft" rundt hallen. Dette alternativet ser vi på i skrivende stund og får en mer detaljert oversikt i løpet av dagen.

Vi trenger grus i hallen til finplanering. Her hadde det også vært greit om noen kjent noen som kjent noen som kunne levere "billig" grus :lol:

Har vi foreksempel en regnskapsfører blandt medlemmene som kunne tenke seg å gjøre en jobb. Mot lønn selvfølgelig men kanskje med en liten rabatt?

Vi trenger også en truck og en lift til monteringen av selve hallen. Noen av medlemmene som har en sånn i garasjen?

Vi er i alle fall i gang og det blir mye arbeid framover. Vi vil holde alle medlemmer oppdatert via vår hjemmeside om alt som skjer. Blant annet vil vi begynne å se på fordelingen av treningstid til de forskjellige hundesportene. Vi vil også annonsere hvem som stakk av med vervepremien vår. Alle medlemmer vil om kort tid få tilsendt kontrakten (2 eksemplarer) samt medlemskort i postkassen. Den ene kontrakten beholdes av medlemmet og den andre signeres og sendes i retur til oss.

Bergen er jaggu meg en engasjert by. Dette blir gøy!

Dette er hentet fra Bergen Hundesport sin hjemmeside! :( GØYGØY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...