Gå til innhold
Hundesonen.no

(Balrog) og Ellies tråd :)


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 734
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg synes du beskriver han så fint! Du veit, vi vil ikke bare høre om suksesshistoriene som ender i sløyfer eller opprykk, men også hverdagene som preger dere som team og hvordan han utvikler seg.

Men han fikk 4 ufattelig gode år, de beste årene faktisk! Og Balrog hadde bare en strek han, resten av han var bare fantastisk, utrolig, fint. Lettlært, arbeidsjern, familiens kjæledegge, mammas kosek

Jeg er altså så imponert over dere to, jeg . Du er en veldig bra hundefører, unge dame . Grattis så mye med opprykket og fine poeng .

Posted Images

Så fin hun er! Welsh er en rase jeg selv kunne ønsket meg, men de er jo ganske sjeldne, er de ikke? :wub:

Jo. De er vanligere i Sverige, men selv der er det visst sånn at welsh eiere stopper bilen og løper ut hvis de ser en welsh :)

Men det er noen kenneler i Norge og en god del i Sverige. Samt noen i Finland og Danmark forresten.

Så fin hun er! :)

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Gratulerer med dagen, eller egentlig gårsdagen Ellie! Kjempe fine bilder du tar, og så nydelig hun er! Hører noen rykter om at frøknene våre kanskje får treffes til søndag :banana: Har hørt kjempe mange god ord om henne, så både Kajsa og jeg håper på å treffe henne, og deg selvfølgelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :banana:

Gratulerer med dagen, eller egentlig gårsdagen Ellie! Kjempe fine bilder du tar, og så nydelig hun er! Hører noen rykter om at frøknene våre kanskje får treffes til søndag :banana: Har hørt kjempe mange god ord om henne, så både Kajsa og jeg håper på å treffe henne, og deg selvfølgelig..

Gleder meg til å møte dere :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er welsh vanlig i Norge, eller er det veldig få av dem? Har bare sett en (som jeg har lagt merke til og husker iallefall), og hun bor rett borti gata her. Ser generelt veldig få spaniel (bortsett fra cavalier da) rundt om når jeg tenker meg om. Kanskje fordi jeg bor i et setter-disktrikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usjjj,glemte å gratulere med dagen men bedre seint enn aldri :P Gratulerer til Ellie med dagen som var :P

Jaaa :P For vi ble like glade idag! :P

Gratulerer med dagen i går, Ellie :)

Tusen takk :P

Er welsh vanlig i Norge, eller er det veldig få av dem? Har bare sett en (som jeg har lagt merke til og husker iallefall), og hun bor rett borti gata her. Ser generelt veldig få spaniel (bortsett fra cavalier da) rundt om når jeg tenker meg om. Kanskje fordi jeg bor i et setter-disktrikt :P

De er egentlig veldig sjeldne, men her vi bor har anntallet eksplodert veldig i det siste.

Plutselig møter jeg dem ofte på tur og da særlig unge individer.

Tror de har en liten poplæritetsoppsving for tiden ;)

Men de er veldig forskjellige.. både utseendemessig og i temperementet.

Så jeg er usikker på hvor målrettet og samlet avlen er (?)

Vi vil forresten treffe Ellie igjen snart :P Tur kanskje?

Ja! Kan du i romjulen?

Jeg vil møte Orry :P Kanskje Emma eller noen andre soniser vil være med? Jeg kan hvor som helst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...