Gå til innhold
Hundesonen.no

(Balrog) og Ellies tråd :)


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 734
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg synes du beskriver han så fint! Du veit, vi vil ikke bare høre om suksesshistoriene som ender i sløyfer eller opprykk, men også hverdagene som preger dere som team og hvordan han utvikler seg.

Men han fikk 4 ufattelig gode år, de beste årene faktisk! Og Balrog hadde bare en strek han, resten av han var bare fantastisk, utrolig, fint. Lettlært, arbeidsjern, familiens kjæledegge, mammas kosek

Jeg er altså så imponert over dere to, jeg . Du er en veldig bra hundefører, unge dame . Grattis så mye med opprykket og fine poeng .

Posted Images

  • 3 weeks later...

Tusen takk for gratulasjoner, blir så glad og rørt. :heart:

Vi har fått litt inspirasjon fra julekalenderen til amokk der det er treningsoppgaver :)

1.Desember var oppgaven å trene utgangstillinger fra alle vinkler og med forstyrrelser, ved at man slapp hunden av i forskjellige posisjoner fra leken.

Da vi trente hadde vi ikke noe(n) som kunne forstyrre så kommer til å legge på forstyrrelser senere, men vi fikk hvertfall prøvd litt :)

2. Desember var oppgaven å få inn forventning til at det ikke skjer noe, hvor punkt en var å la hunden sitte lenger og lenger i utgangsstilling uten at fører gjør noe.

Det var et punkt to også, som vi glemte å gjøre. (begynne å ta med PC’n ut?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. Desember var oppgaven stå på avstand

Lenger har vi ikke kommet, men vi har tenkt å prøve oss på alle oppgavene. :)

Ser også på videoene at jeg kunne hatt enda høyere kriterier / vært strengere. Men jeg er alltid mer kritisk når jeg ser film av oss enn når vi er ute å trener.

Men det er vel noe av det som er nyttig ved å filme... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jammen inspirerende å se på dere også! Og Mikke lurte fælt på hva Balrogen drev med. :lol: Håper du filmer og legger ut mer utover i desember! :)

Veldig inspirerende! Skulle sett dette tidligere idag, for nå er det litt seint å begynne å trene :P Flinke dere er!

Tusen takk :D

Ja jeg håper å få lagt ut mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...