Gå til innhold
Hundesonen.no

Noticeable Man In The Mirror - Pax


Krelise
 Share

Recommended Posts

Kjekkasen! :P Når skal vi få til en pinscher-date da? :P

For min egen del synes jeg sånn generelt at hunder kan være litt på minussiden heller enn på pluss-siden hva vekt angår. Det er grusomt vanskelig å vite hvor mye man skal gi, men han vokser jo ennå. Når han er ferdig utvokst vil det nok stabilisere seg litt mer, og da er det enklere å justere matmengde i forhold til aktivitet og "hold" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bedre sent enn aldri; gratulerer med årets hannvalp 2010!

Denne tråden har blitt glemt bort ser jeg. Pax har blitt 2 år gammel! Stor gutt nå. Men ikke voksen På søndag stilte vi på Vårutstillinga på Sunndalsøra. Det gikk over all forventning, og Pax f

Tusen takk Helt enig, hihi. Jeg blir aldri lei av å se på han, syns han er så vakker. Myrsnipa, oh yes

Da var Pax ferdig med sin karriere på valpeshow. Neste gang er han junior, hjelp tida går fort :(

Det siste valpeshowet gikk fint, og han ble BIR :(

Resultatene av det to valpeshowene vi fikk med oss:

2-2.jpg?t=1296836744

(ISOen var helt feilinnstillt, men tålmodigheten var oppbrukt så da fikk det bare være :innocent: )

For tida går vi kurs i hverdagslydighet hos Sportshunder. Skal kanskje melde på klikkerkurs når det er ferdig, vi får se. Kurs er morsomt og gutten trenger noe å bryne seg på.

Et par bilder fra tur i forrige uke:

1-4.jpg?t=1296836744

(feilinnstillt ISO igjen, må huske å sjekke den før jeg knipser ivei)

3-2.jpg?t=1296836744

Gleder meg til våren og barmark! :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Malinck: Tusen takk! :D

På tide med litt oppdatering her.

Pax har nå rukket å bli 1 år gammel! :o Eller 13 måneder er han vel, for å være mer nøyaktig. Han er fortsatt en trivelig og aktiv krabat.

8. mai gikk vi MH med resten av kullet (unntatt kullets eneste jente, som hadde løpetid). Det var utrolig gøy å se likheter og forskjeller mellom gutta. Synes de gjorde gode MHer alle mann :) Resultater og noen filmklipp finnes på hjemmesiden.

Vi er midt i et nybegynnerkurs i agility. Kjempegøy for oss begge to :) Håper vi får gjort mer av det framover.

Til helga skal vi på vår første offisielle utstilling, på Støren. Grugleder meg! :frantics:

Litt bilder fra siste uka:

IMG_5171_1.jpg?t=1306094584

13 mnd gammel.

IMG_4921_1.jpg?t=1306094705

IMG_4854_1.jpg?t=1306094740

IMG_5067_1.jpg?t=1306094832

IMG_5106_1.jpg?t=1306094872

IMG_5299_1.jpg?t=1306094903

IMG_5293_1.jpg?t=1306094931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så flott! :wub: Tenkte på det igår faktisk, at nå synes jeg det snart er på tide å få treffe fine Pax :) Om ikke annet får jeg jo sett dere på Støren i helga. Kommer du på ringtrening på tirsdag kanskje?

Ja nå er det på tide. Vil jo gjerne hilse på skjønne Uva også :) Hvis du mener med pinscherklubben, så tenker jeg å dra en tur på tirsdag ja. Trenger den treningen vi kan få vi, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pax'n synes agilitykurset er supergøy :) Så langt har vi kommet gjennom alle hinderne. Nå skal vi begynne å sette dem sammen. Kan bli interessant. Føreren har litt trøbbel med å henge med i svingene innimellom :P Kan godt hende vi dukker opp på fellestreningene etter hvert ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pax'n synes agilitykurset er supergøy :) Så langt har vi kommet gjennom alle hinderne. Nå skal vi begynne å sette dem sammen. Kan bli interessant. Føreren har litt trøbbel med å henge med i svingene innimellom :P Kan godt hende vi dukker opp på fellestreningene etter hvert ja :)

Du er ikke den eneste... :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det på tide. Vil jo gjerne hilse på skjønne Uva også :) Hvis du mener med pinscherklubben, så tenker jeg å dra en tur på tirsdag ja. Trenger den treningen vi kan få vi, hehe.

Jepps, tenker på pinscherklubben sin ja. Da treffer jeg dere forhåpentligvis der da, tror jeg skal klare å komme meg avgårde i tide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

I dag var vi på NKK Trondheim, stillte i juniorklasse. Pax fikk excellent, noe jeg er veldig fornøyd med :) Han hadde nemlig bestemt seg for at i ringen på utstilling var et fint tidspunkt å teste ut drakamp med båndet, for første gang i sitt liv. Fikk heldigvis litt trav de siste meterne, ellers var det mest tull gitt.. Jaja, sånn er det vel innimellom :P Får trene videre.

Vi stillte også på Hundefestivalen (vår debut på offisiell utstilling) og fikk 2x exc der :)

For ei uke siden var det tid for HD- og AD-røntgen. Og Pax har HD A! :banana:

AD-resultatet må vi visst vente litt på.

Noen (mange) bilder fra de siste ukene:

IMG_5439_2.jpg?t=1309715133

IMG_5442_1.jpg?t=1309715345

IMG_5413_1.jpg?t=1309715237

IMG_5491_1.jpg?t=1309715152

IMG_5808_1.jpg?t=1309715002

IMG_5788_1.jpg?t=1309715022

IMG_5785_1.jpg?t=1309715039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene pinscher gutten! :D Han har jo gjort det bra på utstilling fra begynnelsen av, så det må du vel fortsette med? :)

Tusen takk! Joda, har tenkt å fortsette å sette labbene i ringen vi :) Men vi blir nok aldri slike som reiser land og strand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått svar fra NKK igjen. Pax er fri på albuene også :banana: A på både albuer og hofter er vi fornøyde med :D

Nå kan kløven jeg har bestillt godt komme i posten så skal vi starte tilvenning med den.

Fra tur i Granåsen i går

IMG_5913_1.jpg?t=1309949190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fikk dratt med fotografen (samboern) ut på rusletur her om dagen. Stoppet innom grusbanen og "trente" litt. Han var faktisk flink til å holde fokus på meg og ikke bry seg om folk som gikk forbi. Såpass at jeg turte å ha han løs :)

Vi trener ikke med tanke på konkuranser, så se bort i fra presisjon og førerfeil, hihi.

IMG_8083_1.jpg

IMG_8084_1.jpg

IMG_8090_1.jpg

IMG_8096_1.jpg

Slalåm mellom beina syns han er kjempegøy :)

IMG_8106_1.jpg

IMG_8121_1.jpg

Og åttetall

IMG_8155_1.jpg

Sjekk uttykket hans, haha.

IMG_8164_1.jpg

Bildene ble jo kjempestore. Prøvde å lage de mindre, men da ble de veldig små. Fikk ikke til en mellomting :icon_confused: Håper det går bra likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...