Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny overnatting i Skiptvet


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Er dette stedet liksom gjerdet inn siden de kan løpe løse??

Haha, jeg ser liksom for meg Frost med på dette, hu kommer garantert til å leke ihjel de andre hundene, stjele til seg alt av pølser/godbiter og skikkelig imponere med lydigheten hennes (NOT). I tilegg til at hu muligens kommer til å bjeffe litt før hu slår seg til ro for kvelden. OG eieren selv er sikkert meget trøtt da jeg jobber nattevakt til fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette stedet liksom gjerdet inn siden de kan løpe løse??

Haha, jeg ser liksom for meg Frost med på dette, hu kommer garantert til å leke ihjel de andre hundene, stjele til seg alt av pølser/godbiter og skikkelig imponere med lydigheten hennes (NOT). I tilegg til at hu muligens kommer til å bjeffe litt før hu slår seg til ro for kvelden. OG eieren selv er sikkert meget trøtt da jeg jobber nattevakt til fredag :)

Dette er på ett stort inngjerdet område ja ;) Vil tippe 3-4 mål :P Er brukt til å trene opp fuglehunder ;)

Hehe er morro med hunder det er slik fart i da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teltet har ikke plass til 2 mennesker, stæsj og 2 hunder så tar bare med den lille ble resultatet etter testen idag :)

egentlig like greit siden gamla liker best gode hundesenger istedenfor en eng å sove på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har imot om jeg tar med en flott liten gentleman av en münsterländer? Han pleier liksom å være med på alt nå for tiden :)

Bare koselig det ;) Aldri hilst ordenlig på den rasen før :P

Teltet har ikke plass til 2 mennesker, stæsj og 2 hunder så tar bare med den lille ble resultatet etter testen idag ;)

egentlig like greit siden gamla liker best gode hundesenger istedenfor en eng å sove på :P

Gikk fint å sette opp teltet med andre ord :P Skal du ha med så mye stæsj da?? ;) Minst mulig har jeg funnet ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fint å sette opp teltet med andre ord :) Skal du ha med så mye stæsj da?? ;) Minst mulig har jeg funnet ut :P

Joa, men tenk deg 1 stk valp som leker mark, og 1 stk stor hund som helst vil ligge under hodet ditt. og 1 stor person og 1 lang person ;)

Vi må ha sett latterlige ut som vi holdt på her istad :P Skal prøve et annet telt i helga så ser vi hvor mange hunder og hvilket telt det blir ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men tenk deg 1 stk valp som leker mark, og 1 stk stor hund som helst vil ligge under hodet ditt. og 1 stor person og 1 lang person :P

Vi må ha sett latterlige ut som vi holdt på her istad :) Skal prøve et annet telt i helga så ser vi hvor mange hunder og hvilket telt det blir ;)

Haha hysj på deg ;) vi har seksmannstelt der vi skal campe med 4 stk GD og 3stk folk, da kan du snakke om at det begynner å bli trangt :P

Blir så intimt og koselig atte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha hysj på deg :P vi har seksmannstelt der vi skal campe med 4 stk GD og 3stk folk, da kan du snakke om at det begynner å bli trangt :)

Blir så intimt og koselig atte ;)

Låner gjerne en GD mot min lille corgi orm ;)

(hun virkelig er ett mareritt å sove ved :P )

((happy moment waking up have to wake up mom to tell her im happy were HERE!))

((happy moment 2 like 2 hours later, waking mom up to tell her were CAMPING))

og jada :P hun har holdt meg våken i flere timer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha hysj på deg ;) vi har seksmannstelt der vi skal campe med 4 stk GD og 3stk folk, da kan du snakke om at det begynner å bli trangt :)

Blir så intimt og koselig atte ;)

Nå må du ikke gjøre narr av teltplanene våre her, søsters! ;) Trur det blir bra, jeg...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. tja hos meg har ikke teltstørrelse noe å si, for bikkjene skal ligge inni soveposen min, som er M-I-N-!

Sist gang hadde jeg også med Chico, og en ting er Tinka i fotenden (med lite luftehull), en annen ting er en 20kgs hund ved brystet! Haha! Men det er så koselig atte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får dessverre ikke blitt med på teltturen dennen gangen :rolleyes2: :rolleyes2: :poke:

men dere får kose dere kjempe masse :ahappy:

åååhh så synd :whistle::D Vi som hadde det så koselig sist :) Men du får bli med en annen gang, kommer sikkert flere turer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dere har tenkt å ha teltturer neste sommer også. Da flytter vi nemlig østover! :ahappy:

Høres ut som en utrolig koselig begivenhet! :rolleyes2:

Hehe...Det skal jeg ove deg vi skal! :rolleyes2: Kjempe koselig at så mange viser interesse og vil være med.

Hvor skal dere flytte? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Det skal jeg ove deg vi skal! :rolleyes2: Kjempe koselig at så mange viser interesse og vil være med.

Hvor skal dere flytte? :ahappy:

Kjempe! Virket som dere hadde det veldig koselig sist gang og moro at så mange blir med denne gangen også. Dessuten er det jo en flott måte å hilse på nye folk når en er litt ny :rolleyes2:

Hvor er enda litt ukjent, har satt en grense på 1 time utenfor Oslo.

Vi skal kjøpe og ser derfor mer på huset og tomt enn plassen til nå. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe! Virket som dere hadde det veldig koselig sist gang og moro at så mange blir med denne gangen også. Dessuten er det jo en flott måte å hilse på nye folk når en er litt ny :ahappy:

Hvor er enda litt ukjent, har satt en grense på 1 time utenfor Oslo.

Vi skal kjøpe og ser derfor mer på huset og tomt enn plassen til nå. :rolleyes2:

Ja, det er en fin måte å bli kjent med andre hundefolk på...:rolleyes2:

Dere får flytte hit til Skiptvet i indre Østfold!! :whistle: Det er ca 50 minutter fra Oslo sentrum...:poke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble tiden vi kommer til å møtes? vi tenkte nemlig en tur nedom sverige før vi kom :ahappy:

ev må vi jo opp til moss og finne kjøre companiet vårt også :poke:

Er nevnt kl. 18.00 hvis dere syntes det er en okei tid å møtes på :rolleyes2: :rolleyes2:

Hera: Koselig om du blir med, en suveren bli kjent tur :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nevnt kl. 18.00 hvis dere syntes det er en okei tid å møtes på :ahappy: :rolleyes2:

Hera: Koselig om du blir med, en suveren bli kjent tur :rolleyes2:

Er det fredagen eller lørdagen? Fikk litt hjerneteppe nå :whistle: og sitter med dårlig nett så har ikke mulighet til å ransake tråden :poke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...