Gå til innhold
Hundesonen.no

Tvååker, Sverige


Tøfflus

Recommended Posts

HURRA, HURRA, HURRA...

Mitt "barn", onkel til valpene, ble 2BH med cert og r.cacib i Tvååker idag. Og det betyr...bambambambam...S UCH i tillegg til sitt norske :banana:

Og...ny bambambambam..1BH har allerede de kvalifiserende cacib'ene, søknad er sendt, men tittel ikke bekreftet ennå. Så da betyr vel det at "Whisky"-gutten fikk cacib også da (?) og dermed INT UCH også :whistle::banana:

Guuuu så glad jeg er :getlost:

Eier er bare sååå superflink med sin hund, og hun som "bare" skulle ha en turkompis, utstilling var noe tøys :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og...ny bambambambam..1BH har allerede de kvalifiserende cacib'ene, søknad er sendt, men tittel ikke bekreftet ennå. Så da betyr vel det at "Whisky"-gutten fikk cacib også da (?) og dermed INT UCH også :getlost::whistle:

Weee!! SÅ GØY!! Gratulerer!

Jo, Cacibet blir hans! Men siden hannhunden som ble 1 bhk ikke har fått sitt bekreftet mener jeg at dere må sende inn en søknad? Ble plutselig litt usikker her.

Samme skjedde jo meg for noen år siden. Dennis ble 2 bhk med res. cacib to dager i finland. Første dagen bak en som hadde søknad inne, andre dagen bak en bekreftet.

Ringte NKK. og begge Cacibene var gjeldene, og de mente begge skulle komme automatisk.

FCI mente at man måtte legge inn søknad for den som ikke var bekreftet.

Siden jeg uansett hadde det ene (og man trenger jo bare ett) gadd vi aldri å søke, og har kun fått det ene i posten.

*Confusing rules*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :getlost:

Dette er mitt oppdrett's første INT UCH så er det rart jeg JUUUUUUBLER...

*og tar en liten skål sånn for meg selv*

Takk for tips, Yodel. Jeg skal kontakte NKK og forhøre meg. Også fordi tre av cacib'ene er tatt i det store utland og eier ikke har fått kortene sine ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...