Gå til innhold
Hundesonen.no

Andre i Stavanger som har valp rundt august?


Batis

Recommended Posts

Hei :getlost: Hvor skal dere ha valp fra?

Jeg har valp (eller, hun vil være 5 mnd da) og blir gjerne med på en tur :whistle:

Så kjekt :banana: Kjenner ikke så mange rundt her med hund, så det er toppers :banana: Skal ha valp ifra Kennel Nero-Noir på Nes :blink:

Hvor bor dere? Send en PM, så kan vi snakkes nærmere :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trenger sosialisering med trygge voksne så har jeg trygg og stor voksen Hovawarthanne og liten søt og trygg sheltietispe :getlost:

Det høres fantastisk ut med en trygg stor hanne spesielt ja :banana: Hvor bor dere?

:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei!

Jeg får valp i midten av september, og kunne godt tenke meg å slenge meg på sosialiseringen. :aww: Jeg ønsker å ha en trygg hund og vil derfor sosialisere med både små og store hunder som er trygge. :lol:

OT: Er det noen som vet noe om uhumskheter i det inngjerede området ved Vannassen? Ser det er noen tråder ang det her inne, men de er "gamle".. Noen som vett om det fortsatt er mye sykdom og greier der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Er det noen som vet noe om uhumskheter i det inngjerede området ved Vannassen? Ser det er noen tråder ang det her inne, men de er "gamle".. Noen som vett om det fortsatt er mye sykdom og greier der?

Sendte deg en PM om det området og andre områder i stvg området :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte deg en PM om det området og andre områder i stvg området :icon_redface:

Å? Har du mulighet til å sende over dette til meg også? :yes::whistle:

Er dårlig kjent med turområdene jeg også, og hører mange rykter hele tiden :)

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Sendte deg en PM om det området og andre områder i stvg området :lol:

Kan du sende info til meg også? kan være greit med litt inside information. :lol: For øvrig har jeg en Fransk bulldog tispe (valp) på 7 mnd som gjerne vil bli kjent med flere hunder. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Kjenner veldig på det samme. Da min var 11 tenkte jeg "jøss, er det dette som er gammel hund?", for jeg så ingen tegn til alderdom. Nå som hun er er 13 er det derimot veldig tydelig at hun er gammel i kroppen, mens hodet fortsatt vil så mye... Det knuser meg å se henne sånn.
    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...