Gå til innhold
Hundesonen.no

Salukivalper


Tøfflus

Recommended Posts

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Tusen takk alle sammen :whistle:

De er bare så søte at jeg snart spiser dem opp. Ligger her og grynter og snuffer og lager koselyder og mamma'en er totalt avslappet. Men...jeg skal komme med en liiiiten korreksjon her, vi er nemlig blitt lurt. Den siste lille svarte tassen som ble født utpå morgenkvisten har uteblitt i opptellingen. Ikke så greit å telle riktig når de er omtrent samme farge alle sammen og en ligger under det benet og den tredje ved den patten og man attpåtil er vrengt i trynet av trøtthet liksom, hihi. Så det totale er 2 sjoko gutter, 3 svarte gutter, 1 sjoko jente og 2 svarte jenter, alle tan. To av de svarte er tydelig b/t, det andre er litt diffuse ennå, de ser litt "gråere" ut i tan'et, kanskje det blir silver? Hva vet jeg, bare de holder seg like friske og fine og sultne som de er nå skal jeg være fornøyd :whistle:

Nå skal jeg haie inn kameradamen her så vi kan få noen bilder som LinKr kan legge ut senere, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :whistle:

De er bare så søte at jeg snart spiser dem opp. Ligger her og grynter og snuffer og lager koselyder og mamma'en er totalt avslappet. Men...jeg skal komme med en liiiiten korreksjon her, vi er nemlig blitt lurt. Den siste lille svarte tassen som ble født utpå morgenkvisten har uteblitt i opptellingen. Ikke så greit å telle riktig når de er omtrent samme farge alle sammen og en ligger under det benet og den tredje ved den patten og man attpåtil er vrengt i trynet av trøtthet liksom, hihi. Så det totale er 2 sjoko gutter, 3 svarte gutter, 1 sjoko jente og 2 svarte jenter, alle tan. To av de svarte er tydelig b/t, det andre er litt diffuse ennå, de ser litt "gråere" ut i tan'et, kanskje det blir silver? Hva vet jeg, bare de holder seg like friske og fine og sultne som de er nå skal jeg være fornøyd :aww:

Nå skal jeg haie inn kameradamen her så vi kan få noen bilder som LinKr kan legge ut senere, hihi.

Herlig :whistle: Vi er veldig mange som gleder oss til bilder selv om det ble av åtte istedet for syv :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi dra på raid sammen? :) Du tar en svarting, jeg plukker med meg sjokoladejenta? :):D

MIIIIIIIN....

Men Raksha kan få en svarting :)

Gratulerer! Håper du holder oss oppdatert med bilder også altså..

Til du spyr (og så lenge LinKr gidder legge ut) :D

Helt OT, men er Biscottioppdretteren her inne?? Isåfall kjenner jeg henne (vil si jeg har snakket noen ganger med henne) :P

Er vel ikke så ofte her, men bor vel ikke så langt unna deg så dere har sikkert snakket litt :( Kullet er et samarbeid mellom oss to, men vil bli reg i mitt navn. Mor og barn er der da fasilitetene er bedre for dem der enn her nå på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så ofte her, men bor vel ikke så langt unna deg så dere har sikkert snakket litt :) Kullet er et samarbeid mellom oss to, men vil bli reg i mitt navn. Mor og barn er der da fasilitetene er bedre for dem der enn her nå på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...