Gå til innhold
Hundesonen.no

Salukivalper


Tøfflus

Recommended Posts

For en nervepirrende natt...

Zeta fant ut at dette var dagen, ehh natten, for å føde sine vakre små. Et lite stykke tid ut i 4 juli kom førstemann, deretter har de ploppet ut med korte intervaller. Hun er ennå ikke ferdig, men foreløpig har det kommet 3 gutter og 2 jenter. Og vet dere, det ser ut til at tre av dem er sjokolade :thumbs: De to andre er svarte :whistle:

Mor er Noor Inca Alfa Romeo Zeta og far er Red Hawk's Naìm Shahin.

Og siden jeg stinker på dette med å legge ut bilder er LinKr en engel og legger dem ut så fort jeg får postet dette :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Jeg klarer ikke å ikke svare dere alle sammen jeg, derfor bøtter av quoter, men jeg er såååå glad..hurra.... Og måtte kutte noen smiler så her kommer et felles takke ;) til alle.

Tenk dere da, jeg var der ute i hele går, men dro hjem etterhvert. Tok et par glass vin i den tro at neida, det skjer ikke noe nå. Og hva gjør damen, jo hun føder! Og jeg kunne ikke kjøre (antakelig like greit da jeg er verre enn en førstegangsfødende pappa, hihi)! Gjett om tlf linjen glødet i hele natt da. Valpene kom som perler på en snor, 7 stk på under tre timer. Halv seks inatt kom siste melding om at nå hadde Zeta både spist og drukket og vært ute og gjort begge deler. Og valpene spiser som bare det og alle var såre fornøyd. Og fødselshjelpen var trøtt *flir*

Så morro at det ble sjokoladebebiser også :D

Spent på hvor mange det blir til slutt!

Ja, tlf kom nå, ingen tvil om at det er sjoko. Men jeg klarer liksom ikke helt tro det før jeg ser det jeg da, hihi.

Og det ble 4 + 3, to sjoko gutter og en sjoko jente og to svarte gutter og to svarte jenter.

Gratulerer med de små! For noen utrolig vakre foreldre :thumbs: Får ikke mindre lyst på saluki av å lese slike tråder *smelte*

Tusen takk og lysten din kan vi gjøre noe med nå vøtt....

Oooh, sjokolade! :aww::whistle: Mere oppdateringer, og masse bilder etterhvert takk, og jeg KREVER (okei, krever ikke, men spør veeeeeeeeeeeldig pent om) å få være med på valpebesøk etterhvert! ;):aww:

Hehe, jeg tenker ti ville flodhester ikke kan holde deg unna. Dessuten er de jo hos oppdretter til den ene hunden din så du kan jo bare ta det påskuddet at du vil vise frem Lundii *flir*

Åh, gratulerer :aww:;)

Tusen takk.

Gratulerer! Vi forlanger bilder i fleng her :)Sjokoladefargede salukier er ikke det mest vanlige så det blir kjempespennende å se!

Tusen takk. Nei, mange av dem er det ikke, faktisk eier jeg, og har eid, de fleste av dem som er/har vært i Norge, juhuuu.... Litt fargefanatisk kanskje, hehe.

GRATULERER! Så moro :whistle:

Gleder meg til å se nurkebilder også, samt få vite resultatet. Er de sorte hel-sorte?

Hvilke farger ventet dere??

Tusen takk. Tlf nå sa at de er tan, men litt usikker på om det er b/t eller krem eller silver. De er "flinke" til å forandre fargene litt de første dagene, hehe. Jeg hadde ingen clu om forventet farge, jeg er elendig på farge-genetikk på saluki, den er så kompleks. Men jeg hadde jo et håp om sjoko da siden både mormor og farmor er sjoko. Og på farmors side er det sjoko i tre ledd bakover og på mormors side to ledd bakover, + noen søsken her og der.

Åhh gjett om jeg gleder meg til å beundre småttene.Sjokoladebebiser :) også da,men dukker det opp noen Qui tro.... :aww:

Ingen Qui, men det vet du jo allerede.

*hvisker noe om at Toril allerede har vært på øret mitt, hihi*

Gratulerer så mye med valpene og som bestemor :D Fine foreldre ;)

Gleder meg til å se bilder av de små ;)

Tusen takk. Bilder kommer etterhvert.

Gratulerer så mye med de søte små ;) Drømmehunden... ;)

En drøm som nå kan bli til virkelighet. Bare nevner det i forbifarten jeg, hihi.

;) Oppdateringer, damen!

Jajajajajja. Ikke særlig utålmodig jeg heller, men fant at nattevakten måtte få sove bare bittelitt før jeg begynte ringe igjen *fnis*

Å, men gratulerer så mye, bæssmor ;)

Vi forlanger selvsagt at du nå lærer deg å ta bilder og legge dem ut for å tilfredsstille Sonens nysgjerrighet ;)

Vanskelig å ta bilder når man ikke har kamera da vøtt.... Men jeg skal utover etterpå og da skal vi ta noen. Og så skal jeg fri til LinKr igjen så dere kan få se verdens vakreste også *smil*

Puhh, jeg er helt utslitt jeg. Som bare har vært hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å ikke svare dere alle sammen jeg, derfor bøtter av quoter, men jeg er såååå glad..hurra.... Og måtte kutte noen smiler så her kommer et felles takke :aww: til alle.

Tenk dere da, jeg var der ute i hele går, men dro hjem etterhvert. Tok et par glass vin i den tro at neida, det skjer ikke noe nå. Og hva gjør damen, jo hun føder! Og jeg kunne ikke kjøre (antakelig like greit da jeg er verre enn en førstegangsfødende pappa, hihi)! Gjett om tlf linjen glødet i hele natt da. Valpene kom som perler på en snor, 7 stk på under tre timer. Halv seks inatt kom siste melding om at nå hadde Zeta både spist og drukket og vært ute og gjort begge deler. Og valpene spiser som bare det og alle var såre fornøyd. Og fødselshjelpen var trøtt *flir*

Ja, tlf kom nå, ingen tvil om at det er sjoko. Men jeg klarer liksom ikke helt tro det før jeg ser det jeg da, hihi.

Og det ble 4 + 3, to sjoko gutter og en sjoko jente og to svarte gutter og to svarte jenter.

Tusen takk og lysten din kan vi gjøre noe med nå vøtt....

Hehe, jeg tenker ti ville flodhester ikke kan holde deg unna. Dessuten er de jo hos oppdretter til den ene hunden din så du kan jo bare ta det påskuddet at du vil vise frem Lundii *flir*

Tusen takk.

Tusen takk. Nei, mange av dem er det ikke, faktisk eier jeg, og har eid, de fleste av dem som er/har vært i Norge, juhuuu.... Litt fargefanatisk kanskje, hehe.

Tusen takk. Tlf nå sa at de er tan, men litt usikker på om det er b/t eller krem eller silver. De er "flinke" til å forandre fargene litt de første dagene, hehe. Jeg hadde ingen clu om forventet farge, jeg er elendig på farge-genetikk på saluki, den er så kompleks. Men jeg hadde jo et håp om sjoko da siden både mormor og farmor er sjoko. Og på farmors side er det sjoko i tre ledd bakover og på mormors side to ledd bakover, + noen søsken her og der.

Ingen Qui, men det vet du jo allerede.

*hvisker noe om at Toril allerede har vært på øret mitt, hihi*

Tusen takk. Bilder kommer etterhvert.

En drøm som nå kan bli til virkelighet. Bare nevner det i forbifarten jeg, hihi.

Jajajajajja. Ikke særlig utålmodig jeg heller, men fant at nattevakten måtte få sove bare bittelitt før jeg begynte ringe igjen *fnis*

Vanskelig å ta bilder når man ikke har kamera da vøtt.... Men jeg skal utover etterpå og da skal vi ta noen. Og så skal jeg fri til LinKr igjen så dere kan få se verdens vakreste også *smil*

Puhh, jeg er helt utslitt jeg. Som bare har vært hjemme.

En sjokojente joo! Åååh! :thumbs: Nei, det var det ja, jeg skulle ikke ha flere hunder nå jeg nei. :aww::aww:

Men ja, jeg kan bare bestemme meg for å vise fram Lundii ja, det var jo lurt! :aww: Da bare joiner jeg deg en gang eller fem når det passer når de er sånn 4-5-6-7-8 uker, jeg.. :whistle:

Og gratulerer så utrolig mye! Fantastisk gøy at det ble sjokolader, da, siden du håpet på det! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å ikke svare dere alle sammen jeg, derfor bøtter av quoter, men jeg er såååå glad..hurra.... Og måtte kutte noen smiler så her kommer et felles takke :thumbs: til alle.

Ja, tlf kom nå, ingen tvil om at det er sjoko. Men jeg klarer liksom ikke helt tro det før jeg ser det jeg da, hihi.

Og det ble 4 + 3, to sjoko gutter og en sjoko jente og to svarte gutter og to svarte jenter.

Tusen takk. Nei, mange av dem er det ikke, faktisk eier jeg, og har eid, de fleste av dem som er/har vært i Norge, juhuuu.... Litt fargefanatisk kanskje, hehe.

Ingen Qui, men det vet du jo allerede.

*hvisker noe om at Toril allerede har vært på øret mitt, hihi*

"Noen" kastet alle hensyn pokker i vold og ringte ja :whistle::aww:

Tålmodighet er noen ganger et fremmedord :whistle:

Gratulerer masse masse masse igjen :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et stort kull og en tilsynelatende perfekt fødsel - dette unner jeg deg!

Tusen takk, Emma. Ja, dette var veldig fint med tanke på alt som gikk galt sist. Da ble det "barn i stua" allikevel da :whistle:

"Noen" kastet alle hensyn pokker i vold og ringte ja :whistle::D

Tålmodighet er noen ganger et fremmedord :thumbs:

Gratulerer masse masse masse igjen :aww:

Søt du :aww:

Gratulerer masse :) Gleder meg til bilder.

Tusen takk :D

Gratulerer så mye med sjoka-mokka bebiser! ;)

Håper du deler noen bilder med oss av de vakre valpisene etter hvert. ;)

Tusen takk. Og ja, bilder kommer :aww:

...skal jeg pakke meg sammen og forsøke ikke råkjøre ut til mine vakre små :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh gleder meg til bilder. :whistle: Trenger du fotograf så kan jeg hoppe på et tog og møte deg og bli med ut å hilse på altså sånn når de begynner å bli i kosemosealder. :whistle:

Og jeg er så rar at jeg gleder meg innmari til å se bilder av de svarte. *titte på hundene sine* Hmm - man aner et mønster. :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...