Gå til innhold
Hundesonen.no

"Du ignorerer for øyeblikket alle innlegg fra"


Recommended Posts

Hmm.. Merkelig? Jeg måtte jo gå inn og sjekke om jeg hadde ignorert noen brukere også, og det har jeg visst gjort :whistle: Jeg kan ikke huske at jeg har bedt om det, altså.. :whistle: Men jeg tror jeg har fått fjerna stakkaren fra ignorerings-lista mi nå.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte også sjekke. Hadde en ignorert (som jeg ikke har ignorert selv), men denne brukeren var aktiv sist i 2007, så da har jeg ikke gått glipp av noe iallefall :whistle: Men rart at det skjer...

Edit: skrivefeil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin og moderatorer har vist ikke mulighet til å ignorere brukere (selvfølgelig)..

Så dette har vi ikke vist om/ hatt kontroll på...

Takk for at dere sier fra! :whistle:

Instruksene i Espen sitt innlegg er måten å finne ut å eventuelt fjerne "ignoreringer"..

Er det noen som IKKE har ignorerte brukere i den lista?

Høres jo mest ut som om noen har trykket på feil knapp når de har vært inne på en profil eller noe.. :whistle:

Edit : har spurt etpar brukere.

Mange har tom ignorerings-liste også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ignoreringsliste var tom for øyeblikket, men jeg hadde en her tidligere for en goood stund siden, den fikk jeg fjernet selv fordi jeg bare snoket rundt for å finne ut hva som gikk an på profilen min. Men da hadde jeg heller aldri vært inne på profilen til det medlemmet? :whistle: For meg virket det som om det hadde skjedd av seg selv iallefall.

Edit: Endret litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin og moderatorer har vist ikke mulighet til å ignorere brukere (selvfølgelig)..

Så dette har vi ikke vist om/ hatt kontroll på...

Takk for at dere sier fra! :thumbs:

Instruksene i Espen sitt innlegg er måten å finne ut å eventuelt fjerne "ignoreringer"..

Er det noen som IKKE har ignorerte brukere i den lista?

Høres jo mest ut som om noen har trykket på feil knapp når de har vært inne på en profil eller noe.. :whistle:

Edit : har spurt etpar brukere.

Mange har tom ignorerings-liste også...

Min var tom :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst ignorert et tidligere medlem/oppdretter fra Åsnes, ikke nødvendigvis negativt i grunn - men jeg har ikke visst om denne innstillingen før nå. Snedig. Jeg synes i grunn at min profilinstilling var litt intuitiv jeg da :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huh! Jeg har ignorert Maren :whistle:

Og jeg som er supernysjerrig på alt om Elvis :whistle:

Lurte faktisk på hvorfor jeg ikke så noen innlegg fra henne lenger.

Hvordan fungerer den innstillingen egentlig? Ser man ingen innlegg fra den brukeren? Ei heller er denne er TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld Anette :whistle: Jeg har ignorert deg, men nå gjør jeg det ikke mer. Visste ikke at det gikk an engang, jeg :whistle:

:aww:

Jeg hadde én ignorert jeg også, men dette er et medlem som jeg VET at jeg ikke har ignorert selv :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som ser noen grunn til å kunne "igonerere" medlemmer? Jeg personlig synes det er litt dumt. Siden det var så mange som har kommet borti knappen for å igonerere kan det jo eller bli ett problem en fordel.

Men er det så lett å ignorere folk at det kan lett trykkes på som en feil?? :whistle: står jo ikke ignorer person når man bare leser en tråd f.eks.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som ser noen grunn til å kunne "igonerere" medlemmer? Jeg personlig synes det er litt dumt. Siden det var så mange som har kommet borti knappen for å igonerere kan det jo eller bli ett problem en fordel.

For min del kan du godt fjerne den funksjonen Espen. Hvis noen føler seg plaget av noen så kan/bør vel det løses på andre måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Dette sendte jeg en PM til moderator på for lenge siden, da jeg ikke kunne huske at jeg hadde ignorert Åsnes damen, noe jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha gjort uten å huske det. Jeg fjernet ignoreringen, men nå var den tilbake igjen. Ikke at det er så viktig, men jeg vet at jeg ikke har ignorert noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...