Gå til innhold
Hundesonen.no

Konkuranse


Heidi

Recommended Posts

Jeg har en liten lek jeg kunne tenkt meg og få gjort til virkelighet. Hehe..

Dem som måtte ha lyst til og deltage i denne konkurense må opfylde et krav. De må ha et videokamera eller kunne komme til og låne et.

For denne konkurense går ut på hvem sin hund som kan lære et triks fortest.

Hunden skal ikke kunne dette i forvejen, derfor tenkte jeg dem som ville deltage at vi alle kunne bli enige om et litt lett triks :(

Feks sittebamse eller noe annet. Og den som er først færdig må da optage det på video eller lign og legge det ut her på siden så man kan se det :(

Noen som er litt konkurense ivrige?og vil vise at deres hund er bedst ?? :D 8) :wink:

Da må de skrive det her og så må vi bli enige om hva trikset bliver.. Selv har jeg ikke lært Rocky noen triks endda så det blir sikkert ikke lett, men vil gerne prøve da :D

Fremgangs måte på trikset blir vi også nødt til og skrive så man det hvordan man skal gjøre dette..

Men skriv et forslag til triks og vi lager en afstemning om det senere. Konkurensen kan starte efter en avstemning :D

Hvis noen tør asså :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også kommer du med den no då. vi har ikke videokamera :D , men kan filme små snutter med fotoaparatet (til og med med lyd :( ) men det blir jo så korte snutter at det blir ikke noe særlig.

og ikke minst så lærte jeg samojeden vår noe nytt hin dagen og det ble ikke filmet (vi lekte oss litt med klikkeren).

på ca 1 time til sammen så lærte hun at klikkeren betyr belønning og for å få den belønningen så måtte hun kvelve en sjegle for så å stikke hodet inn i den og skubbe den bort over på plassen. det var jo kjempegøy å se hva hun fikk til da. :wink::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...