Gå til innhold
Hundesonen.no

Har lyst på en til hund!


Elvira

Recommended Posts

Ikke før verste valperaputsene er over før lysta på en til hund er der.. :wub:

Etter utstillinga i helga har jeg blitt helt koko!

Masse nydelige hunder! Jeg innrømmer glatt at jeg ser på utseende her, men gud for en nydelig hund grand danoisen er! :wub:

Helt klart på lista til neste hund, skal bare skaffe oss litt mer erfaring først!

Grand danois, whippet og staffordshire terrier er bare helt nydelige. :wub:

Sånn, nå har jeg fått det ut. Så skal fornuften kobles inn igjen og den skal få snakke i et år eller to først. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig at GD'ene er tiltalende både i gemytt og utseende :wub: Jeg er kanskje litt innhabil, men jeg trives utrolig godt med rasen :wub:

De jeg kjenner til er omgjenglige og tålmodige hunder :aww: Rop ut hvir du vil ha tips om seriøse oppdrettere i Norge og Sverige, har vært nok svindel her i siste :wub:

Edit: Hvor gammel er valpen din blitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er akkurat sånn sjøl: holdt på å dø av N i noen uker, så BÆNG! så nydelig hund han er og så himla lyst jeg har på en til som bare er litt mer sånn og sånn...jeg vil ha ny hund NÅH! :wub::aww:

Jeg også jobber veldig hardt for å få fornuften til å koble seg på, men det er jaggu lettere sagt enn gjort! Jeg føler meg som en 6-åring som endelig har fått den barbien hun sikla på kjempelenge liksom, og så med én gang vil ha en barbiepånni også :wub: Men altså, det er ikke fordi den barbiehunden jeg allerede har ikke er bra nok (selv om han er veeeldig blond inni hodet sitt :) ), det er jo bare fordi han er så bra at jeg vil ha mer :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarek er bare fire måneder! Så noen ny hund på denne siden av puberteten er bare å skyte en hvit pil etter. Men en til blir det! Garantert. :wub:

Han har blitt så utrolig flink og grei. GÅr fint på tur, hilser pent og smelter hjerter i fleng! Håper det hodler seg sånn... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...