Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke


Guest Jonna

Recommended Posts

  • Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Minner om påmeldingsfrist til den 07-07 og forlenget frist til 26-07

Jeg håper jeg fremdeles har penger til det :lol: Hvis ikke så er det hjem å tigge penger av foreldre. Får håpe 40årskrisen til stefar fremdeles står ved. :P

(jada, den siste der var en spøøk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om påmeldingsfrist til den 07-07 og forlenget frist til 26-07

Jeg håper jeg fremdeles har penger til det :whistle: Hvis ikke så er det hjem å tigge penger av foreldre. Får håpe 40årskrisen til stefar fremdeles står ved. :whistle:

(jada, den siste der var en spøøk!)

7. juli? Det står da 12. juli i terminlisten til NKK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. Sto 7. i går, kopierte fra nkk sin terminliste. Sikkert en feil da.

Da tror jeg du har blingsa litt, jeg har kun sett den 12. i terminlisten, og det er den datoen som står i Hundesport også :whistle:

Edit: eventuelt så har NKK tulla det til et lite øyeblikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg hadde egentlig tenkt å reise dit, men så oppdaget jeg at den helgen er vi fortsatt i Danmark. Meen, like greit det tror jeg, sikkert mye koseligere der, enn i full trengsel på Bjerke :)

Åååå men så dumt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada! :)

Jeg kommer forresten og ser på én av dagene i alle fall, regner jeg med. Hvis jeg ikke har nok med flytting og slike ting.

Hvis du kan garantere at pelsen er oppe til da, så stiller vi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan garantere at pelsen er oppe til da, så stiller vi. :)

Norma har ikke pels til Bjerke, men vi prøver oss likevel! Med andre ord kan dere stille også, så blir kanskje ikke Norma den eneste nudisten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norma har ikke pels til Bjerke, men vi prøver oss likevel! Med andre ord kan dere stille også, så blir kanskje ikke Norma den eneste nudisten ;)

Øøøøøhhh... Den der går jeg ikke på engang!! ;) Jeg har sett bilde av henne, hun er jo fullpelset jo! Så utrolig nydelig! :) Tulla er jo ikke bare "normal nedrøytet"; hun er totalt nedrøytet, fullstendig uten pels.. Valpekullet satte sine spor kan man trygt si. ;) I tillegg har hun røytet ned sånn generelt pga varmere vær, og nå har hun røytet ned til løpetiden. Så jo, jeg tør påstå det at hun er uten pels. Norma vil uansett se fullpelset ut, selv om hun kanskje røyter bort tre hår til da. ;)

På den andre siden; jeg tror ikke jeg noen gang har stilt Tulla fullpelset - det har liksom aldri klaffet sånn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøøøøhhh... Den der går jeg ikke på engang! ;) Jeg har sett bilde av henne, hun er jo fullpelset jo! Så utrolig nydelig! ;) Tulla er jo ikke bare "normal nedrøytet"; hun er totalt nedrøytet, fullstendig uten pels.. Valpekullet satte sine spor kan man trygt si. ;) I tillegg har hun røytet ned sånn generelt pga varmere vær, og nå har hun røytet ned til løpetiden. Så jo, jeg tør påstå det at hun er uten pels. Norma vil uansett se fullpelset ut, selv om hun kanskje røyter bort tre hår til da. ;)

På den andre siden; jeg tror ikke jeg noen gang har stilt Tulla fullpelset - det har liksom aldri klaffet sånn.. :)

Takk for hyggelige kommentarer :) Hun var FIN når hun var fullpelset ja ;) Nå er det dessverre på vei av i rekordfart, hun begynte å røyte ned til løpetid for 1-2 uker siden... Jeg børstet av en svær haug med løse hår både på søndag og i dag, og pels flyr i alle retninger bare man stryker på henne. Så jo, hun er nok rimelig naken til Bjerke ;) Ulempen med tisper gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om jeg får valpepass til mer enn en av dagene, men fôrtispa skal uansett stilles begge dager. Dog tror jeg hun er naken igjen da.. :getlost: Men, men. Hun trenger treningen :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige kommentarer :getlost: Hun var FIN når hun var fullpelset ja :whistle: Nå er det dessverre på vei av i rekordfart, hun begynte å røyte ned til løpetid for 1-2 uker siden... Jeg børstet av en svær haug med løse hår både på søndag og i dag, og pels flyr i alle retninger bare man stryker på henne. Så jo, hun er nok rimelig naken til Bjerke :banana: Ulempen med tisper gitt...

O hildrande du. Hvis all den pelsen skal av, så misunner jeg ikke å være støvsugeren din..! :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...