Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundehelg i Østfold


Vimsan

Recommended Posts

Oj haha då får jag passa gott på min Leo då om det blir en löptik med på äventyret :)

Men ja checka upp det stället Sham :( Fint om vi har en del förslag att välja på.

Vad med Isegran? Där är det stora öppna platser, nära vattnet, stora gräsplättar och fina promenad vägar. Och en bra plats att tälta på som jag har i huvudet. Det är dock koppeltvång där har jag finni ut men det är ju oftast ingen där. Och i alla fall inte på kvällstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Oj haha då får jag passa gott på min Leo då om det blir en löptik med på äventyret :)

Men ja checka upp det stället Sham :( Fint om vi har en del förslag att välja på.

Vad med Isegran? Där är det stora öppna platser, nära vattnet, stora gräsplättar och fina promenad vägar. Och en bra plats att tälta på som jag har i huvudet. Det är dock koppeltvång där har jag finni ut men det är ju oftast ingen där. Och i alla fall inte på kvällstid.

hehe ja hvis hun har løpetid ja :( haha Heldivis rekker ikke Tassen opp ;) De har jo faktisk vært sammen før de når hun har løpetid ;)

Ja skal jeg gjøre ;)

Ja det går jo også evt. ann :( Vi finner alltids en plass vi kan være på :) Så utrolig koselig dette blir :D

Bare ikke ta med Kamerun folka ;):wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja hvis hun har løpetid ja :( haha Heldivis rekker ikke Tassen opp :( De har jo faktisk vært sammen før de når hun har løpetid ;)

Ja skal jeg gjøre ;)

Ja det går jo også evt. ann ;) Vi finner alltids en plass vi kan være på :( Så utrolig koselig dette blir :)

Bare ikke ta med Kamerun folka ;):)

Tror inte Leo gör det heller men om Kita lägger sig ner så haha. Leo brukar inte reagera på löptikar så det ska nog gå bra haha. Ja nu glädjer vi oss :D

Nej, kamerun folka får inte vara med. Det blir allt för tryckandes stämning. De får stanna där de är :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj haha då får jag passa gott på min Leo då om det blir en löptik med på äventyret :(

Men ja checka upp det stället Sham :) Fint om vi har en del förslag att välja på.

Vad med Isegran? Där är det stora öppna platser, nära vattnet, stora gräsplättar och fina promenad vägar. Och en bra plats att tälta på som jag har i huvudet. Det är dock koppeltvång där har jag finni ut men det är ju oftast ingen där. Och i alla fall inte på kvällstid.

Mamma kan sikkert passe henne hvis hun løper :D Bare stress for alle sammen hvis hun blir med da :) Lille nanti blir uansett med :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie har så utstillings tulling til mamma at hun slipper ikke unna bare fordi hu får løpetid.. hehe (men jeg forstår det blir vanskelig for deg altså Tina :( ) Jojo, Kamerun folka må være med.. Tenk på alle de søøøøte valpisene de har da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma kan sikkert passe henne hvis hun løper :D Bare stress for alle sammen hvis hun blir med da :) Lille nanti blir uansett med :(

Jeg vil kosemose lille Nanti :(:( og jeg vil også kosemose Kita ;):wub: Så du må passe på at hun ikke har løpetid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spännande för oss att träffa er :( Vi har heller aldrig mött på en Grandis så det blir spännans hihi...

Leo hälsar till Tassen, de blir gutta boysen på turen :)

Grandisene deres er veldig koselige :( Har jeg bare møtt 2 av 4 da men :)

Tassen hilser tilbake :D De kommer sikkert til å komme bra overens så :((også så heldige med så mange flotte damer på turen :wub:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spännande för oss att träffa er :) Vi har heller aldrig mött på en Grandis så det blir spännans hihi...

Leo hälsar till Tassen, de blir gutta boysen på turen :(

Ja alle 4 er kjempesøte og bare snille :D Store kosehunder :) Som elsker å leke med andre hunder :(

Blonidemamma: Ser for meg Kita med løpetid i samme bagasjerom i en volvo stasjonsvogn med hannhund på 10mnd ;) Da tenker jeg hormonene flyr litt i spinn for hann ;)

Litt usikker på om jeg i det hele tatt vil sende ho med dem, med tanke på at det blir trangt i bil (da blir Kita grinete på inpåslitne gutter. Og veit ikke hvordan hannhuneier vil reagere på at hun sier ifra... Alla hannhund er bebyen hennes :wub:

Siste argumentet er at Kita er veldig forsiktig av seg og vi har ingen sikker handler til henne der nede :(

Så det blir nok heller skogstur ;) Stiller i Norge gjør jeg selv om hun løper, men da har jeg kontroll på henne selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie fikk løpetid i dag hun, så da er hun vel sånn passe høyløpsk og fin til WDS :) Vi skal jo kjøre bobil med noen som har hannhunder nedover, så vet ikke helt hvordandet blir nå da.... :( Men vi har jo separate bur da, men kan jo bli endel stress og piping.. I verste fall får oppdretteren hennes ta henne med nedover. Hun skal bare ha med seg halvsøsteren til Blondie nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil gjerne være med på treff, men er ganske opptatte noen helger fremover. Skal til WDS og Trondheim..

Kul att du också vill vara med :getlost: Vi kan väl ta en vanlig träff också en dag mitt i veckan? Ex. eftermiddag kvällsträff, nu är det ju ljust ute till långt ut på natt hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er først nå jeg har satt meg ned og lest skikkelig igjennom denne tråden... :getlost::ahappy:

Helgen 26.-27. juni er forsåvidt greit... Men dersom vi skal overnatte slik dere snakker om passer det best fra fredag til lørdag for min del, siden vi får besøk fra trøndelag...:ahappy: ellers blir det nok bare dagstreff for min del...:lol:

høres forsåvidt veldig koselig ut å telte da...:lol:

Liker, Liker, Liker...:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

För mig och Leo går det bra från fredag til lördag också om det passar bättre :ahappy:

Flott!! :lol: :lol: :lol::getlost:

Sørge for å finne et superøde sted da :lol: Så man slipper å tenke på at hundene løper til folk som passerer titt og ofte :ahappy:

Enig der...:lol: Finnes det noen fine plasser i en skog eller noe et sted? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forestiller meg en skikkelig jente, kose, hundetur...:lol: Haha...trur vi kommer til å storkose oss...:ahappy:

Skal sjekke litt rundt med folk her om de veit om noen bra steder...:lol:

Ja jag ser också för mig en riktig tjej träff med trevnad, grillings, skratt och hundprat :getlost:

Med hundarna som lever livet :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg ser det nå så passer det for meg også :getlost: var noe snakk om sommerfest med LP gruppa jeg trener sammen med, men har ikke hørt noe i det siste så da tror jeg ikke det blir noe av den dagen. Skal sjekke det for sikkerhetsskyld :ahappy:

Men så mooooooooorrrrrrrooooooo a!! Kjempe kost! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hvor tenker dere å være da?

Moss-Rygge-Råde-Fredrikstad-Sarpsborg-Skiptvedt osv osv? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg ser det nå så passer det for meg også :ahappy: var noe snakk om sommerfest med LP gruppa jeg trener sammen med, men har ikke hørt noe i det siste så da tror jeg ikke det blir noe av den dagen. Skal sjekke det for sikkerhetsskyld :lol:

Men så mooooooooorrrrrrrooooooo a! Kjempe kost! :lol: :lol: :lol::D:P

Hvor tenker dere å være da?

Moss-Rygge-Råde-Fredrikstad-Sarpsborg-Skiptvedt osv osv? :lol:

samme for meg hvor det blir, så lenge det blir laaaant ut i skogen der folk ikke er :P Så hundene bare kan vele løst rundt :getlost:

Gleder meg til å grille til langt på natt og snakke rundt bålet og bare kose oss :P:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme for meg hvor det blir, så lenge det blir laaaant ut i skogen der folk ikke er :lol: Så hundene bare kan vele løst rundt :ahappy:

Gleder meg til å grille til langt på natt og snakke rundt bålet og bare kose oss :lol: :lol:

Ja det skal vi alltids klare :lol: Mye skog å velge mellom :lol:

Ja det gjør jeg også! Blir kjempe koselig :ahappy::getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...