Gå til innhold
Hundesonen.no

Australsk Kelpie kull


Guest Jonna

Recommended Posts

Da har (nesten) alle valpene flyttet til sine nye hjem :)

Og jeg sitter igjen med en deilig følese av at alt har endelig gått vår vei denne gang. En veldig lettelse etter to kull som startet med å følge "Murphy". For meg har dette vært ett super lett kull og alt nå tenker jeg framover på neste kull. Det har liksom ikke vært "tøft" denne gangen (men litt trøtt iblandt blir man :) )

Takk til dere som har fulgt oss fra start til "slutt".

Nå får valpekjøpere oppdatere selv framover. 4 av 6 har jo havnet her på sonen så dere får nok med dere det meste framover tenker jeg. Ta godt vare på terroristene mine :ahappy::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 986
  • Created
  • Siste svar

Da har (nesten) alle valpene flyttet til sine nye hjem :)

Og jeg sitter igjen med en deilig følese av at alt har endelig gått vår vei denne gang. En veldig lettelse etter to kull som startet med å følge "Murphy". For meg har dette vært ett super lett kull og alt nå tenker jeg framover på neste kull. Det har liksom ikke vært "tøft" denne gangen (men litt trøtt iblandt blir man :) )

Takk til dere som har fulgt oss fra start til "slutt".

Nå får valpekjøpere oppdatere selv framover. 4 av 6 har jo havnet her på sonen så dere får nok med dere det meste framover tenker jeg. Ta godt vare på terroristene mine :ahappy::wub:

Hva????? Hva er dette for tull? Må vi faktisk gjøre noe selv???????

Men dette har vært en herlig reise så langt, litt krappsjø innimellom men så.. ææ maritime analogier kjenner jeg bare blir sååå dumt!

Vi gleder oss til neste "tur"Jeanette! (Som kanskje starter allerede med inspeksjon i Danmark?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva????? Hva er dette for tull? Må vi faktisk gjøre noe selv???????

Men dette har vært en herlig reise så langt, litt krappsjø innimellom men så.. ææ maritime analogier kjenner jeg bare blir sååå dumt!

Vi gleder oss til neste "tur"Jeanette! (Som kanskje starter allerede med inspeksjon i Danmark?)

Ja nå må dere prøve egene sjøben, eller noe slikt :ahappy:

Ja den neste "turen" har faktisk begynnt alt, del om det er 1,5-2 år fram i tid og masse som skal stemme før den tid :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi takk :ahappy:

Veldig søte bilder av han var det her også!

Vi er godt igang med vår første dag sammen. Var en tur i butikken tidligere idag, og da sov han bare så fint i bilen imens. Deilig (Ellie gråt alltid litt når vi gikk). Så var vi en bitteliten tur inne på dyrebutikken og da fikk han være med inn. Der var det en svær morsom mann som la seg langflat på gulvet og gav Balrog oksestruper 'på huset'. Det var stor stas! Han tasset også litt løs og så seg ut det største benet de hadde i butikken :)

Ellers prøver vi å ha en rolig dag hjemme. Men det er ikke så lett, han spinner rundt og løper mesteparten av tiden! Endelig fikk han myket opp isdronningen (Ellie) litt også til litt lek, og da kunne man endelig sovne 5 timer etter han sov sist :)

Det er bra, for etter litt søvn blir det en minitur i skogen. Har bare ventet på at han skal sovne en god stund nå :D

Edit: Glemte å nevne at han sover med rompa oppi hundesengen og hodet utenfor :wub:

Gratulerer med å ha ham hjemme! :D

Var dere på Eiksmarka i dag, eller et annet sted? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med å ha ham hjemme! :lol:

Var dere på Eiksmarka i dag, eller et annet sted? ;)

Takk!

Eiksmarka, håpet og se deg der! Men det var hare Espen der.

Tusen takk for fantastisk oppfølging for ventende valpekjøpere Jeanette! Vet at valpen min ikke kunne hatt et bedre utgangspunkt :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Eiksmarka, håpet og se deg der! Men det var hare Espen der.

Tusen takk for fantastisk oppfølging for ventende valpekjøpere Jeanette! Vet at valpen min ikke kunne hatt et bedre utgangspunkt :rolleyes2:

Jeg er selvfølgelig helt enig! :lol: Og jeg sitter også igjen med en kjempelettelse. Jeg er så glad for at alt gikk veien for deg til slutt Jeanette, og at det endte opp med et såpass vellykket kull. Og flere skal det bli! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Eiksmarka, håpet og se deg der! Men det var hare Espen der.

Jeg var der fra kl 12 jeg... Dere får komme innom etter 11 til uka ;)

Ser for meg at Espen trillet rundt på gulvet når dere var innom ja, han er bare "litt" glad i valper. Svære, rare mannen *ler*

Edit:

Jeanette: jeg er sååå glad for at alt klaffet med dette kullet. Takk for at vi har fått følge dere hele veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...