Gå til innhold
Hundesonen.no

Australsk Kelpie kull


Guest Jonna

Recommended Posts

Guest Jonna

Denne tråden finnes egentlig ikke... kan jeg få ett jinxet kull igjen? Eller ett kull overhode *ler*

Anyhow... here we go again:

Talli-terrorist har nå fått løpetid og første steget i det hele er blodprøve til analyse og herpesvaksine torsdag 27.mai. Forhåpentligvis viser den at hun er klar til mandagen. Om hun står alt til helgen så er da hannhunden i Ôland. *gulp*

Talli heter da Nuch DeepEyes Talia al Ghul, og er mer eller mindre født og oppvokst her på sonen :ahappy:

Av meritter så har hun:

  • 2.beste junior på WDS 2008.
  • Nuch, 2x Cacib
  • Certpoeng i A-spor
  • Godkjent B-rundering
  • Opprykk til kl.3 lydighet
  • MH, skuddfast

talli-1.jpg

Sånn, da har jeg egentlig ikke laget en tråd og egentlig ikke jinxet kullet :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 986
  • Created
  • Siste svar

Tux i aksjon.

Hmm fikk ikke medialinken til å funke, så det får bli

Så flinke! :whistle: Blir reint rørt jeg av sånt samspill! :ahappy: (jaja, så er jeg en softis.. :wub: ) Og kul musikk også! :)

Det blir helt sikkert stygge og udugelige ikke-valper ut av disse to! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan vi snakke jinxing her.. jeg er svææææært ambivalent her.

Jeg ønsker meg valp etter Talli så jeg er helt dårlig, drømmer en masse om det men dette tidspunktet for valp er helt forferdelig for meg - jeg vet nesten ikke min arme råd (feks må jeg ha tatt 4 av mine ferie-uker innen 1. august, gubben har noe av det samme problemet - vi har ikke mange feriedager å gå på - det hadde vært så mye enklere med en vårvalp - da hadde vi tatt 4 ukers ferie etter hverandre og valpen hadde hatt 8 uker med folk hjemme hele tiden), legg til at min arbeidsgiver synes det er ukult nok at jeg jobber hjemmeifra 2 dager i uka - og vil neppe synes det er greit med en dag til (men det er dithen mine tanker går - gubben kan jobbe hjemme 2 dager, jeg kan jobbe hjemme 2 dager men så var det den siste dagen da..). Valpen må også ut å treffe verden og jeg bor dypt inni skogen, så vi må ut og farte - men veiene er ikke noe gøy høst&vinter.. basenjien får løpetid i slutten av oktober/starten av november med det ekstra sirkuset det innebærer osv etc

Så tidspunktet passer så dårlig at jeg er helt sikker på at nå blir det sikkert et knall-kull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Noen som sa jinxing? :wub:

Broren til Atlas døde av DCM (Hjertesykdom) her om dagen. Og etter en prat med avlsrådet i Sverige så viser det seg at en nær slektning av Talli og Blaze akkurat har fått samme diagnosen.

Egentlig var det ikke så mye å tenke på, men jeg måtte fordøye det i noen dager ettersom jeg ville SÅ gjerne ha dette kullet :banana:

Men jeg har jo lært at jeg iallefall trenger en plan B. Så to mailer er sendt ut og jeg håper på svar iløpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, jeg tror du Jeanette er verdens mest uheldige oppdretter! Alltid må det være noe liksom :banana:

Men en ting er sikkert, når det omsider går blir det bare superhunder av det :wub: (jeg har trua iallefall!)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som sa jinxing? :wub:

Broren til Atlas døde av DCM (Hjertesykdom) her om dagen. Og etter en prat med avlsrådet i Sverige så viser det seg at en nær slektning av Talli og Blaze akkurat har fått samme diagnosen.

Egentlig var det ikke så mye å tenke på, men jeg måtte fordøye det i noen dager ettersom jeg ville SÅ gjerne ha dette kullet :banana:

Men jeg har jo lært at jeg iallefall trenger en plan B. Så to mailer er sendt ut og jeg håper på svar iløpet av dagen.

Synd det ble sånn, men på den annen side er det bra det skjedde nå og ikke senere. Men Atlas`en er steike fin da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...