Gå til innhold
Hundesonen.no

Lære "mini" hunder og dekke!!


Kine Helen

Recommended Posts

noen som har noen bra tips på kossen jeg skal klare og lære speedy og legge seg ned?!?!

han er jo som de fleste her inne vet ganske liten og når jeg prøver metoden m å ta godbiten helt ned til gulvet og oppmuntre hunden til å legge seg ned så bøyer han bare seg. ikke noe problem det.. men nå når vi går på kurs skal vi bla. ha felles dekk og fellesdekk på avstand. og jeg syntes det er ganske flaut at speedy ikke kan det enda.. dekke alstå.. TAR IMOT ALLE RÅD MED TAKK!!:lol:

kan jo si at speedy legger seg skjeldent ned på gulvet og slikt.. han legger seg på teppet eller inni røret eller når han er i sofaen...

HJELP!)!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det hjelper hvis du sier kommandoen hver gang du ser ham legge seg ned? Enten det er på gulvet eller i sofaen eller hvor han skulle finne det for godt å legge ned kroppen sin på. Og masse ros selvfølgelig!

Vet ikke om det hjelper, men verdt et forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en chi på dressur kurset som Chicka gikk på, Maximus!!!

Han var med, men det var ikke alt han fikk til :? , men de de fikk han til slutt til å legge seg ned.

Han syntes det var morsomst å bølle med de andre hundene han, skjønnte ikke vitsen i å sitte og ligge. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...