Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultat NKK Bergen 2010


SFX

Recommended Posts

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Gruppe 1:

Schäferhund BIG 1 (Zanta av Quantos prøver seg nok på Bamsevinner i år igjen :) )

Beardis BIG 2

Sheltie Rebus BIG 3 (Caroline "sin" Rebus)

Tibrá BIG 4.

Mops BIG1 i gruppe 9

Greyhound BIG gruppe 10

Dachs (samme som Bø) gruppe 6/4

Bullterrier gruppe 3 (om det er den jeg tror det er så er den vakker!)

BIS vet jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppe 1:

Schäferhund BIG 1 (Zanta av Quantos prøver seg nok på Bamsevinner i år igjen :P )

Beardis BIG 2

Sheltie Rebus BIG 3 (Caroline "sin" Rebus)

Tibrá BIG 4.

Mops BIG1 i gruppe 9

Greyhound BIG gruppe 10

Dachs (samme som Bø) gruppe 6/4

Bullterrier gruppe 3 (om det er den jeg tror det er så er den vakker!)

BIS vet jeg ikke..

Takketakk :)

Greyhounden var rålekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 Kval og rett ut med oss. Jeg var ikke enig med den dommeren satte opp som BIR. Kjipt :/

Men jeg har hatt en lang, men knall helg fordi om :P Møtt kjempe mange hyggelige sonen folk, tatt masse bilder som kommer ut i morgen eller senere i kvelg. Møtt masse fine sonen hunder og hilset på raser jeg vurderer som neste hund. Nå sitter jeg i sofaen og ser film i slaske klær :)

Gratulerer til ALLE fornøyde! :) Som alltid, flotte resultater fra sonen folket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med flotte resultater, Soniser :). Spesielt til Roma med championatet!

Gratulerer Roma! :):D:o

Gratulerer med gode resultater alle sammen.

Grattis med BIG plassering på Tibra, championat på Gigi og stor-certet til fine lille Boris.

Gratulerer masse :)

Må jo innrømme at mitt hjerte banker litt ekstra for flotte belgere, så masse grattis til Emte og Lill også.

Og selvfølgelig grattis til alle sonisene som gjør det så bra :)

Gratulerer så masse til alle fornøyde, og spesielt til søte Gigi og Iselin (som også går under søt :D)

Vi var en tur innom og kikket og Lumi oppførte seg ekseplarisk! Er ikke mange hun ikke sjarmerer for å si det sånn :P

:D Takker *fnis*

Gratulerer med masse flotte resultater, og spesielt til Roma med NUCH :P

Gratulerer til alle fornøyde!

Og en ekstra gratulasjon til Gigi og Roma med NUCH :)

:D:D:D Tusen takk alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjerne gruppe 2 fra i gåår også :P Mase mase, ingen som vil fortelle meg hvilken GD som blei BIR??! :):)

Det kan jo hende at ingen vet noe om GD, siden du ikke får svar...

Gratulerer til Roma med championat, og gratulerer til alle andre med gode resultat - ingen nevt, ingen glemt!

Så sniker jeg inn et resultat fra spesialen i dag - hvor X'ens spreke mamma showet seg til best i rasen - som eneste tispe med CK! Litt surt at vi ikke var der, da dommeren har gitt X'en CK før, men sånn er det... BIM ble X'ens pappa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P:) Er lettere ekstatisk :):)

Min søte snille lille Gigi ble i dag 1AK 1AKK CK CERT 1BTK BIR og dermed også NORSK UTSTILLINGSCHAMPION! Dommer holdt igjen Cacib'et fordi hun ikke var i optimal pels, men det gjør ingen verdens ting. For lille nuttenutte har blitt Sjampinjong! :D

Ingen CK ble utdelt til hannene, og det ble bare 2 tisper med CK idag :D Dommeren var gjerrig med CK'ene, men en utrolig fin dommer å stille for, både for hund og eier!

Nå skal jeg sveve meg bort på sofaen og slappe av resten av kvelden :)

Gratulerer til alle andre som har gjort det så bra!

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner! Vi har hatt en knallhelg ,ed superresultater begge dager!

Lørdag hadde vi spesial, eller rettere sagt vi stilte på Collieklubbens spesial som for dagen hadde en sheltiespesialist som erstatningsdommer (Gro Berg-Johansen).

Vi hadde med 4 shelties, 3 hanner og 1 tispe. Ingen er mine, men jeg pleier å handøe noen av dem mer eller mindre fast.

Unghunden Chase, som ble med fra Crufts vant sin klasse med CK. Rebus (handlet av meg) vant også sin klasse med CK, og Mac var eneste veteran, også med CK. Til sist ble Rebus knepent slått av Mac, som altså ble beste hannhund og Chase ble 4 med sitt første cert (forøvrig hans første utstilling i Norge). Jeg stilte også Mable i unghund tispe der hun vant klassen med CK og ble 2. beste tispe med Cert. Mac endte som BIR, BIR-veteran og også BIS og BIS-veteran!

I dag var de samme med, og alle vant sine respektive klasser med CK også her. På hannhundsiden ble Rebus beste hannhund med Cacib, Chase 2 med Cert og res. Cacib og Mac 3! Kunne ikke fått noe bedre resultat, rett og slett! Mable ble beste tispe med Cert og Cacib! I mellomtiden var jeg i ausseringen og stilte Tíbrá til beste tispe med Cert, og ettersom ingen hannhunder fikk CK, også BIR! Hun er 2 uker for ung til Cacib, så det gikk til Tia. Tilbake i sheltieringen rakk jeg akkurat BIR og BIM, og Rebus ble også BIR :) Jeg gikk selv med Tíbrá i gruppa og Rebus med eieren sin, og de endte som 4 og 3 i gruppa, heeeelt supert! 1. plassen er jo som regel opptatt av en schäfer liksom. 2BIG var La-Faja's Beat'em All.

BIS ble som nevnt Dachs, 2BIS ble Pomeranian (Dag Løken sin), 3BIS Greyhound og 4BIS ble Mops om jeg forsto rett (fått på telefon fra han med Zanta).

Edit: Og selvfølgelig, gratulerer så mye til ALLE andre som er fornøyde med helgens resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til alle, spess resiefølge Lill, Shabtay og Boris(Risk), wee! (som for tiden ligger å sover i senga ved siden av, hehe)

Jeg hadde med meg to terriere, min egen Oscar som showet seg fram til CACIB og BIR, yuhuuu,

han ble shortlistet i finalene men det var det. :)

Jeg hadde også kerryen Nemi med meg som fikk CERT og ble BIR(for ung til cacib)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer SÅ mye med alle flotte resultatene! Er så mye bra her at er vanskelig å quote alle! :)

Vi hadde en kjempeflott dag på nuffeklubben sin utstilling i dag!

Besteste Oliver ble BIR og BIS 2 han! :) :)

Fredrik ble nummer 2 i klassen sin med hp, fornøyd med det, han trenger som sagt å bli mer stabil i bevegelsene.

Også Eros-gutten da! Første gangen i åpen klasse løp han seg inn til klasseseier med ck og 3 bhk med sitt første cert! :P

Dommeren kastet ikke akkurat rundt seg med ck, så er veldig fornøyd!

Jeg stilte også 9,5 år gamle Lina i BIR/BIM finalen, og fy søren så moro det var! Jeg måtte virkelig streve for å holde følge og var helt anpusten etter et par runder! Jeg måtte til og med til tider bruke begge hendene for å prøve å forhindre at hun dro meg over ende! :)

Fantastisk sprekt av en så gammel tung og grov berner, som i tilegg har født 40 levende valper fordelt på 5 kull!

Hun endte opp som BIR, og det var bevegelsene og "sprekheten" hun vant på sa dommeren.

Noen bilder:

12294_434912765224_723220224_5720934_6215981_n.jpg

Fredrik 10 mnd. Nydelig hode synes jeg :)

12294_434733535224_723220224_5714733_2431556_n.jpg

Oliver BIR..

12294_434911745224_723220224_5720911_8383792_n.jpg

..og BIS 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...