Gå til innhold
Hundesonen.no

"Hundesonen går ikke helt rundt"


Recommended Posts

Jeg ser i driftsmeldinger at hundesonen er blitt et tapsprosjekt og at man trenger midler til driften.

Jeg tror at sonens brukere kan tenke seg å donere litt histen og pisten hvis alternativene er masse reklame eller at sonen legges ned.

En "doner"-knapp med enkel betaling via SMS, Paypal og/eller kredittkort er kanskje en idé? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange medlemmer er vi? (som kunne tenke seg å betale) Og hvor mye trenger man liksom?

Når man er mange er det plutselig ikke snakk om store summen, og da er det flere som melder seg liksom. 25-50kr er liksom sånn man nesten kan kaste rundt seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vil donere for å beholde sonen. Kanskje det hadde vært en ide å finne ut hvor mye som skal til for å beholde sonen og at vi kan sette inn litt penger med jevne mellomrom? Regner med at de fleste her er intr. i å donere litt for at sonen skal opprettholdes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med på forumdonasjon før, men tror man vil få inn mer penger om man ikke bare ber folk donere, men feks selger lodd isteden. De som ønsker setter inn penger på en konto og får for det x antall lodd (i forhold til hvor mye de setter inn, 10kr pr lodd feks). Så har man sonentrekning på disse loddene på div ting. Ingen problem at dette er årlig eller halvårlig eller så ofte det er nødvendig. Gjøre det til en hyggelig begivenhet istedenfor tigging.

(Ideen er råstjålet fra et forum jeg var medlem av. Var både hyggelig og artig å være med på og vil tro det kom inn mye mer penger enn om folk bare skulle donert.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med på forumdonasjon før, men tror man vil få inn mer penger om man ikke bare ber folk donere, men feks selger lodd isteden. De som ønsker setter inn penger på en konto og får for det x antall lodd (i forhold til hvor mye de setter inn, 10kr pr lodd feks). Så har man sonentrekning på disse loddene på div ting. Ingen problem at dette er årlig eller halvårlig eller så ofte det er nødvendig. Gjøre det til en hyggelig begivenhet istedenfor tigging.

(Ideen er råstjålet fra et forum jeg var medlem av. Var både hyggelig og artig å være med på og vil tro det kom inn mye mer penger enn om folk bare skulle donert.)

Loddsalg hadde vært gøy da! Jeg vil vinne fine hundeting eller gavekort på hundebutikker! :icon_confused: Jeg tror også man kan få inn mer penger på den måten. Det bor en spillegærning i oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke mere reklame på sidene da, det er vel en mere sikker inntektskilde en at medlemmene skal betale en sum hist og her. Canis flommer jo over av reklame, men det forstyrrer ikke forumet på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel servetheworld som hoster hundesonen hvis jeg ikke tar feil. Hvis webhotell tanken blir realisert - blir det da dere (sonen) som man må kontakte for kundeservice og ting relatert til det, eller servetheworld? Hvis det er sonen, blir de/dere da bare et mellomledd til STW eller har dere tilgang til hw og tjenestene selv slik at det ikke blir et mellomledd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke mere reklame på sidene da, det er vel en mere sikker inntektskilde en at medlemmene skal betale en sum hist og her. Canis flommer jo over av reklame, men det forstyrrer ikke forumet på noen måte.

Men nå er vel også Canis mer enn kun et forum da. Kan tippe de får inn nok penger i butikken, kurs, osv osv, enn bare reklame på selve siden dems.

Jeg er også for enkel donering av penger (betaling med sms f.eks).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel servetheworld som hoster hundesonen hvis jeg ikke tar feil. Hvis webhotell tanken blir realisert - blir det da dere (sonen) som man må kontakte for kundeservice og ting relatert til det, eller servetheworld? Hvis det er sonen, blir de/dere da bare et mellomledd til STW eller har dere tilgang til hw og tjenestene selv slik at det ikke blir et mellomledd?

Hundesonen leier for øyeblikket en dedikert server hos Servetheworld, og vi har full kontroll over denne.

Man kontakter da oss for spørsmål.

Men send en mail på hva nøyaktig du ønsker så får du ett tilbud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er vel også Canis mer enn kun et forum da. Kan tippe de får inn nok penger i butikken, kurs, osv osv, enn bare reklame på selve siden dems.

Jeg er også for enkel donering av penger (betaling med sms f.eks).

Selvfølgelig, men canis har jo startet et sted de også:icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser nå at dette ikke er en aktuell problemstilling, men jeg kan jo likevel nevne at jeg mer enn gjerne hadde vært med på å bidra. Man trenger jo Sonen :icon_redface:

Du og alle moderatorer bidrar allerede mer enn nok til sonen :D Tid er også penger :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...