Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildetråd for kattene på Hundesonen


Nokia

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Her er vår nye stolthet Sibgonaras Calvin Klein, rase Sibirkatt. Kom hit nå i kveld. Har hatt lyst på denne herremannnen siden han var 1 dag gammel (søskenbarn til samboer som driver oppdrett) men først for noen dager siden at det ble bestemt han skulle hit. Dream come true dette altså!

Om noen er veldig interessert i mer info om oppdrettet, foreldre, fargekode osv så er det bare å si ifra, men gidder ikke skrive det hvis ingen har interesse for det :lol:

i76893_Bilder107004.JPG

i76894_Bilder107007.JPG

i76895_Bilder107009.JPG

"Vil ikke være her! Blæææ! Hilsen Calvin"

i76896_Bilder107014.JPG

i76897_Bilder107022.JPG

*sukk* Fineste lille gullet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vår nye stolthet Sibgonaras Calvin Klein, rase Sibirkatt. Kom hit nå i kveld. Har hatt lyst på denne herremannnen siden han var 1 dag gammel (søskenbarn til samboer som driver oppdrett) men først for noen dager siden at det ble bestemt han skulle hit. Dream come true dette altså!

Om noen er veldig interessert i mer info om oppdrettet, foreldre, fargekode osv så er det bare å si ifra, men gidder ikke skrive det hvis ingen har interesse for det :D

i76893_Bilder107004.JPG

FY FLATE :)! Sibirkatter er virkelig noe av det nydeligste jeg vet om! :lol: Er det slik at de er allergivennlige? Jeg har begynt å reagere på pusene våre de siste årene så må nok til med en allergivennlig pus neste gang. Og jeg er svak for disse gaupepusene jeg da(Maine Coon, Norsk Skogskatt og Sibirkatt). :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Sibirkattene er virkelig flotte! Og vår lille Calvin er intet unntak :lol: Han er rett og slett bare helskjønn! Blir nok absolutt ikke siste sibirkatta vår altså! Livet er ganske skummelt i dag også for lille gullet. Hundene er falifali, ilderne er til å dø på seg av, men vi folka er visst ok i dag, så lenge vi ikke løfter han :):D

Det er sånn at noen med allergi tåler sibirkatt og noen ikke. Men det er flere som driver sibirkattoppdrett som også er testhjem (blant annet oppdretter til Calvin) Da kan man dra hjem til dem å teste seg rett og slett. Så jeg ville anbefalt deg å testet i et sånt hjem, eller bare hos noen som har sibirkatt hvis du vet av noen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Sibirkattene er virkelig flotte! Og vår lille Calvin er intet unntak :lol: Han er rett og slett bare helskjønn! Blir nok absolutt ikke siste sibirkatta vår altså! Livet er ganske skummelt i dag også for lille gullet. Hundene er falifali, ilderne er til å dø på seg av, men vi folka er visst ok i dag, så lenge vi ikke løfter han :D:)

Det er sånn at noen med allergi tåler sibirkatt og noen ikke. Men det er flere som driver sibirkattoppdrett som også er testhjem (blant annet oppdretter til Calvin) Da kan man dra hjem til dem å teste seg rett og slett. Så jeg ville anbefalt deg å testet i et sånt hjem, eller bare hos noen som har sibirkatt hvis du vet av noen :D

*sukk* Jeg hadde egentlig bestemt meg for Ragdoll da jeg elsker utseendet og gemyttet deres, men det er noe eget over disse sibirkattene. :D Og om jeg ikke reagerer på dem er jo det en kjempebonus! Har heldigvis ikke store reaksjonen enda, kun nysing og litt kløing i øynene av og til. Skal til legen å få tatt en allergitest om noen dager :D

Testhjem ja, det hørtes lurt ut! Får ta en svipptur innom hos noen med rasen eller som har testhjem når det blir aktuelt med en ny pusekatt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Chic - min vakre blå... Reddet henne fra avliving på dyreklinikken jeg jobber på. Største kosekatten man finner :)

_MG_8479.jpg

IMG_8487.JPG

Zuri - Har alltid ønsket meg helhvit katt og kom over en kattunge-annonse hvor Zuri skulle gis bort. Vakre frøkna mi var veldig reservert i starten, men nå er hun en helt annen katt, like kosete som Chic og matvrak deluxe.

IMG_8671.jpg

IMG_8670.jpg

IMG_8663.jpg

Camaro/Maro - Overtok han fra de tidligere leietakerne da jeg flyttet inn i huset her. Kosete pus som stort sett kun kommer inn for å spise og få litt kos på kvelden.

_MG_8450.jpg

_MG_8448.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...