Gå til innhold
Hundesonen.no

Agilitybanen i frognerparken?


meika

Recommended Posts

Hvordan er den nå? nedsnødd eller mulig å bruke?

Er alt av utstyr borte, sist ejg var der var det ikke hinderbommer eller slalompinner..

Den er nesten bar, men ekstremt grisete. Alt er der, men det er nedlåst pga herværk. Om du melder deg inn i klubben vil du få nøkkel :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, er lekeplassen borte? det er den banen som ligger på baksiden mot skøyen sant?

TUllet mye der i yngre dager, kjedelig at folk ikke klarer å la ting være i fred slik at folk kan glede seg over fellesgoder:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, er lekeplassen borte? det er den banen som ligger på baksiden mot skøyen sant?

TUllet mye der i yngre dager, kjedelig at folk ikke klarer å la ting være i fred slik at folk kan glede seg over fellesgoder:(

Nei ikke borte, men løse ting er låst ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Stella

Noen som vet om de har tenkt å restaurere denne banen i år? Hinderne er fryktelig slitte og halvødelagte, det mangler deler osv. Nå er også hjulet/ringen ødelagt, da den festemekanismen som holder ramma på plass er borte.

Kjipt å betale for å bruke banen når den er i så dårlig stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om de stadig mangler penger og folk jeg? Det er bare å engasjere seg, det krever at noen tar initiativ for å få gjort noe med banen. Hvis man kontakter styret i Canis Familiaris og hører ang. penger, så er det jo bare å arrangere en dugnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, visste ikke at man kunne melde seg inn å få nøkkel! Da skal jeg gjøre det neste gang jeg får lønning! Har trent bikkja mi der i mange år, nå har han litt hele 11 år og tar anen i en meget bedagelig fart men har fått en ny hund å trene med som tar ting utrolig fort og trolig kommer til å elske agility! kan ikke begynne noe særlig trening med henne før om noen mnd (hun er bare 4 mnd nå) men tenke å introdusere henne til banen så hun ikke er skeptisk på lukter og lyder der når vi begynner treninga =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har pleid å ligge giroer for medlemsskap i postkassen ved inngangen til banen. Der tror jeg også det ligger noe gyldig kontaktinfo. Ellers fikk jeg respons fra Loar Døhl forrige gang jeg prøvde, men det er en god stund siden nå.

Siden er eldgammel, men forsåvidt fortsatt gyldig... Men klubben trenger absolutt noen nye ildsjeler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har en epost adr eller tlf nr? var innom banen og tittet i postkassa men lå ingenting der. Har ikke så veldig lyst å sette over penger før jeg får kontakt med dem :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...