Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts 2010


Lola Pagola

Recommended Posts

  • Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Terrier er skikkelig ikke min gruppe skjenner jeg.. :blink:

Liker gårsdagens grupper mye bedre.

Jeg likte foxene da, spesielt den glatthårete.. Og lakeland terrieren.

Samme her. Synes de er litt kjedelige de fleste jeg, og rare. Bullterrieren var flott da. Staffen lignet på en minigris.

Nydelig basset bretagne faune fixks faks osv den største av faunene iallefall :blink:

uff basset hounden var da fryktelig hudete. Og litt av en hake på blodhunden :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den basenjien likte jeg!

Og faraohunden såklart! :blink: Northgate's As You Like It, hvis jeg ikke husker helt feil.

Irsk ulvehund er også blandt favorittene. :blink:

Edit; Likte også elghunden på nesten 12 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var virkelig flott altså. Ikke at jeg ser så mye forskjell på den rasen, er ikke en rase jeg kan for å si det slik. Men det er jo noe veldig vinnende over rasen da, naturlig ring-vinner liksom. Man blir på en måte litt blendet av den x faktoren? :blink:

Synes faraohunder vinner "hele tiden" jeg, litt uorginalt kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var mange som reagerte på pblikum og kamera :ermm: Likte også kerryen og bullterrieren. Grusomt stygg parson :blink:

ENIG! Jeg fikk ikke sett det da, men jeg har sett bilder av vinnerhunden nå. HUFF, så skuffende altså :blink: Synes ikke den hunden var mye pen.

Går det ann å se reprise av rasebedømmingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

ENIG! Jeg fikk ikke sett det da, men jeg har sett bilder av vinnerhunden nå. HUFF, så skuffende altså :blink: Synes ikke den hunden var mye pen.

Går det ann å se reprise av rasebedømmingene?

Trodde kanskje det var en unghund jeg, men den var vel 3 år?

Rasebedømmingene blir ikke vist på Crufts Tv, kun store ringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde kanskje det var en unghund jeg, men den var vel 3 år?

Rasebedømmingene blir ikke vist på Crufts Tv, kun store ringen.

Jeg vet ikke alderen jeg, men hadde sett for meg en mye "stødigere" vinner. Jeg synes hun er litt pinglete, smal, steil i overarmen og dårlig vinklet bak, og kanskje litt lang i lenden. Men hun hadde jo et flott hode og uttrykk (hilsen parson-nerden Sara :blink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Mulig jeg er lett rørt altså, men det programmet til Tjekkia, som viste seg å vinne, Healwork to music var helt fantastisk :blink:

Få med dere det i kveld! Hun skal vise programmet sitt igjen til finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er lett rørt altså, men det programmet til Tjekkia, som viste seg å vinne, Healwork to music var helt fantastisk :blink:

Få med dere det i kveld! Hun skal vise programmet sitt igjen til finalen.

Var det hun som gikk først det? Med nasjonaldrakt? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Var det hun som gikk først det? Med nasjonaldrakt? :blink:

Nei sist, i branndrakt. (fikk bare med meg de to siste, og det var den værste og den beste :blink: )

Jeg forsto at det siste proammet var sinnsykt bra alikavel. Utrolig godt samarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...