Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts 2010


Lola Pagola

Recommended Posts

  • Svar 315
  • Created
  • Siste svar
Guest Dratini

Grattis til alle fornøyde soniser! Hvor lenge varer Crufts, og skal de delta flere dager? :ahappy:

Her er info om Crufts (på engelsk). Det varer til søndag.

Edit: Det er totalt påmeldt over 44000 hunder fordelt på fire dager og 5 haller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter i gruppen er newfoundlanderen, dobermannen og rottweileren. :ahappy:

Edit; Og tibetanske mastiffen, for å få med 4. :ahappy:

Alle 4 ble plukket ut blandt de 7 beste i gruppen. :ahappy:

Rottweileren vant, dobermann nr. 2, sort russisk terrier nr. 3 og boxer nr. 4.

Var ikke mange som fanget blikket mitt i pastoral gruppen. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

ENDELIG begynner hoffene sine resultater å komme inn...

Pappa til vårt B-kull:

Veteran - Dog 1st DUTCH/GER/NOR CH BIKO VAN DE BREMMERSTEE [ATC AB00335NLD] (MISS N J DOUGLAS)

:ahappy:

(så er det bare å vente på resten... :ahappy: )

Det er bare noen av resultatene på hoffene som har kommet ut enda :ahappy: Men da gruppa kom og jeg så det var en smt hannhund, så skjønte jeg at det ikke var Biko :ahappy: Men det skal vel godt gjøres at en veteran blir Bir der har jeg forstått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Da har alle hofferesultatene kommet. En norsk hoffe ble plassert i Special Junior tispe-klassen :ahappy:

Ellers så selv om Biko ikke ble plassert, så har avkom fra han gjort det bra, for beste tispe ble hans datter ANNVAD DAIMYS PRINCESS (som også ble Bir der i 2008) og reserve best bitch ble en annen datter, NED CH AVANTI VON DER SCHWEPPENBURG. Peneste Biko-barna det :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen norske bernerresultat, og jeg vet ikke om noen norskeide bernere som var påmeldt heller. Vi får glede oss over en norskoppdrettet ungarer som ble plassert i veteran - og res-CC hos tispene gikk til en tispe som ser ut til å ha norskoppdrettet britisk-boende far. Tispa heter Nidelva, kjære trøndere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifjor husker jeg det var så mye snakk om hunders helse versus skjønnhet, og det virket som det ble vektlagt. I år virker det som det er borte..

Og er det lov å halekupere i UK??

Likte dalmistispen som var i årets unghund, men pen nuffe som vant da..

Og så gøy at vi norske hevder oss, og pastoral big2 var jo svensk oppdrett-gøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått i dag? :blink:

I dag dømmes mynder, terriere og en del jaktraser. Tror ikke det er noen Sonenhunder der.

Utstillingen går over fire dager, men hver rase bedømmes bare én dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...