Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts 2010


Lola Pagola

Recommended Posts

Jeg er hjemme etter en utrolig fin tur! Har ikke stilt ut selv, men sett masse og bare kost meg!

Så det var spørsmål hva som skjedde i gundog-gruppefinalen. Det var en streaker, gitt. En naken mann som løp ut når en av hundene løp runde. Han ble fjernet meeeget raskt og effektivt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 315
  • Created
  • Siste svar

En streaker, gitt.. Ja, ja - hver sin lyst, da.

Åh - godt å komme hjem, ja (kom hjem igår ettermiddag). Kjenner at 440 mil på 8 dager "sitter i kroppen" - og hundene er totalt utslitt.

En kjempefin tur, og hyggelig å se over "regnskapet" (drivstoff, hoteller, kredittkortregninger) - tror faktisk ikke det ble så ille som jeg fryktet på forhånd. Hyggelig det også!

Gleder meg til neste langtur avgårde - selv om det ikke nødvendigvis blir Crufts igjen med det første. (Neste gang blir det fly og UTEN hund, så man faktisk får kikket på rasen også..)

Men snart er det jo campingsesong - Verdensutstilling, og til høsten får det bli i hvertfall en Tysklandstur, antar jeg.. (Har en som trenger ett cert for å bli tysk champ)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme etter en utrolig fin tur! Har ikke stilt ut selv, men sett masse og bare kost meg!

Så det var spørsmål hva som skjedde i gundog-gruppefinalen. Det var en streaker, gitt. En naken mann som løp ut når en av hundene løp runde. Han ble fjernet meeeget raskt og effektivt :lol:

:lol: Trivelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan du skjønne vitsen? Stakkars ho som var i gang med å vise hunden sin,- det hjelper sikkert masse på nervene :lol:

Det var også noen som begynte å skrike og hyle ut noen protester under BIS-finalen. Det var umulig å høre hva som ble skreket, men det ble rullet ut noen bannere med teksten "real dog lovers adopt". Det er vel greit å ha meninger om slikt, men blir for dumt når noen prøver å ødelegge en fin anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten bare jeg som reagerte litt på BIR siberian husky? Kan ikke huske at den ble kommentert her. Jeg hadde sett for meg en skikkelig "show type", men det var den jo slettes ikke. Sikkert mange som er glad for det.. :)

2010_SIH_BOB.jpg

gallery51-09.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bernertispa var Cinnia vil jeg tro. Det var en hannhund påmeldt fra Milkcreek, og den bor ikke i Norge, men har norsk ATC-nummer. Var hvertfall samme dame med to hunder, som så veldig ut som en av hvert kjønn. Ang. Siberian så var den slett ikke fin, og den var i en av de to gruppene jeg faktisk fikk sett. Merkelig gruppeinndeling der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bernertispa var Cinnia vil jeg tro. Det var en hannhund påmeldt fra Milkcreek, og den bor ikke i Norge, men har norsk ATC-nummer. Var hvertfall samme dame med to hunder, som så veldig ut som en av hvert kjønn. Ang. Siberian så var den slett ikke fin, og den var i en av de to gruppene jeg faktisk fikk sett. Merkelig gruppeinndeling der.

Siktor har jeg kontroll på, han ble plassert i klassen sin, er norskfødt og bor i Ungarn. Men tusen takk for hjelpen, godt å få stillet nysgjerrigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten bare jeg som reagerte litt på BIR siberian husky? Kan ikke huske at den ble kommentert her. Jeg hadde sett for meg en skikkelig "show type", men det var den jo slettes ikke. Sikkert mange som er glad for det.. :)

2010_SIH_BOB.jpg

gallery51-09.jpg

Ooooh! Den var flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Hadde en ikke litt fallende kryss, eller er det bare meg?

Jo tenkte på det selv. De skal ha ett forholdsvis likt "AK" kryss i følge standaren.

Hadde dette vært en tispe så hadde jeg også forstått bedre "lettheten", men dette er en voksen hannhund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Nei det er jo sykt :) Tror jeg leste på siden at det var nesten 28.000? Det er jo j* mange det også..

Er usikker på antall hunder nå, for en plass står det 44 000, en annen plass 22 000 og nå komemr du med 28 000 :)

Uansett, sykt mange hunder i løpet av 4 dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo tenkte på det selv. De skal ha ett forholdsvis likt "AK" kryss i følge standaren.

Hadde dette vært en tispe så hadde jeg også forstått bedre "lettheten", men dette er en voksen hannhund.

heller den enn en klumpete showhusky. men de skal ikke ha fallende kryss... siberian gjengen på crufts 2010 var veldig variert eller skal vi si ujevn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yearling - Bitch

Entries: 20 Abs: 2

1st BRINGITON BAI-LING JW (MR G & MRS V STREET & HOWELL)

2nd CEDILLA FUN AND FROLIC (MISS Z WASH)

3rd BARRYANN GRACE DARLING JW (MR B P MRS A A WELHAM)

Res TANGETOPPEN`S WILD CARD [ATC AK01142NOR] (MR B E LOKEN)

VHC DAIZY DALLY PUGGY WUGGY AT TIDEMILL (MR T A & MR N R PURSE & MARSH)

Jeg er STOLT.... :) Gyda er vakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på antall hunder nå, for en plass står det 44 000, en annen plass 22 000 og nå komemr du med 28 000 :)

Uansett, sykt mange hunder i løpet av 4 dager :)

Dette er sitert fra crufts.co.uk. Er det riktig?

"With nearly 28,000 healthy, happy dogs enjoying the thrills and excitement of Best In Show with their owners, there's no better place than DFS Crufts to experience and learn about the wonderful world of dogs."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...