Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt skrivebord anno 2010.?


Tore

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Hum, her er det kjedelige greier.

Bakgrunnsbildet valgte jeg før jeg fikk lagt inn igjen egne bilder på pc'n og jammen har det ikke bare blitt der.

Oppløsning og sånn har jeg ikke peil på :whistle: Det ser bra ut, det er det viktigeste. Og snarveier ja? Ser ikke så mange av dem vel? Søppelkassa liker jeg å ha der, for da husker jeg å tømme den. Ellers orker jeg ikke rot.

post-231-1268234413,3109_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var clean. Fint bilde, men hvor er menylinjen?

Menylinjen/programmenyen ligger nederst, og kommer opp når jeg beveger musen i nedre skjermkant. Jeg har riktignok bare to program liggende fast i menyen(liker den minimalistiske stilen :whistle: ), og bruker heller et program som heter quicksilver til å få opp resten når jeg trenger dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakgrunn.png

Håper dere kan overse at jeg har mIRC oppe der, for jeg er ALDRI der lenger, det var bare ei som sa jeg mååååtte inn der og se, men det var fortsatt like kjedelig som jeg huska. :whistle:

Jeg har forresten en mappe med bilder som jeg har stjelt fra nettet, som jeg syns var fine, så skrivebordsbakgrunnen bytter hvert 15. minutt. Akkurat nå har jeg solsikker der, men da jeg tok printscreen var det altså pingviner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en liten acer aspire one på 10" , husker ikke oppløsningen jeg... windows 7 starter, som er noe drit fordi jeg får ikke lov til å skifte skrivebordsbakgrunnen! Så jeg er stuck med windows logoen på kjedelig blå bakgrunn. Har lastet ned en sånn dings der man kan ha bilde på midten, miniprogram heter det vel, og bildet ble jo ok stort da. Iallefall bedre enn å se på den logoen (viktig problem dette haha).

skrivebord.jpg

den er ganske ny, og jeg bruker den egentlig bare til surfing og film, har en annen pc til bildebehandling etc, så derfor har jeg ikke så mye innpå denne, ikke enda iallefall.

Spotify, vuze, photoscape og vlc er vel det jeg har bruk for på denne, stort sett. Og internett såklart. Jeg har faktisk konvertert til firefox :whistle: jeg som har fremmet IE lenge nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en MacBook, har så og si ingen ting på dataen utenom firefox, bilder og musikk. Har ikke tid til spilling, bilderedigeringsprogram har jeg ikke *snufs* Nå har jeg bare en tilfeldig ganske fin bakgrunn jeg fant på google. Blir ganske lei fort, så den blir vel byttet snart den også.

Bilde1-2.png

Og ja, jeg liker å ha menylinjen på venste side. Hadde den nederst før men liker det bedre sånn det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBook Pro. Jeg skifter bakgrunn veldig ofte, etter hva slags humør jeg er i, men de siste par dagene har jeg hatt min kjære lille:

4423380580_78b6a6f782_o.png

:whistle:

Menylinja er særdeles lite gjennomtenkt, så egentlig var det kjekt at denne tråden kom nå, så jeg kan få organisert den litt bedre. Og på skrivebordet har jeg for øyeblikket kun en ting jeg ikke har giddet å flytte enda - en mappe med bilder overført fra han jeg bodde med i Firenze.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere kan overse at jeg har mIRC oppe der, for jeg er ALDRI der lenger, det var bare ei som sa jeg mååååtte inn der og se, men det var fortsatt like kjedelig som jeg huska.

Are you ASHAMED of yourself? Burde jeg også gå å putte fingeren ned i jorda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikser du det Tore? To vinduer? Funker det på mac?

Det funker på firefox... :blink:

Utvidelse / Add-On som heter : SplitBrowser

Der kan man dele opp å vise flere nettsider i samme vindu som jeg har gjort på bildet... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker på firefox... :blink:

Utvidelse / Add-On som heter : SplitBrowser

Der kan man dele opp å vise flere nettsider i samme vindu som jeg har gjort på bildet... :ermm:

Selfølgelig har man firefox :blink: Fant det ut nå! Thanks :wub:

Edit; Bilde1-4.png

(har 1280 x 800 skjerm tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...