Gå til innhold
Hundesonen.no

ang. "test av nytt skin"


Recommended Posts

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Jeg finner ikke "nye innlegg". Er jeg blind?

View new content, i høyre øvre hjørne langs den lyseblå streken.

Ellers synes jeg det er en helt grei forandring. Er veldig spent på mobil-løsningen jeg, og hva det blir av menyvalg i denne! :) Kjempegreier at det jobbes med dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fargene er bedre, men editor-boksen er blitt helt snål! :) Selve boksen er pitteliten, og nederst i venstre hjørne. Over den er de forskjellige ikonene, men de står loddrett over/under hverandre. Over der igjen er det en diger boks med smilies.. Ja, og så er det noen ikoner helt til høyre et sted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte også fargene bedre nå, de var skrekkelig grelle på første forsøk. Hos meg er "nylig opprettede emner"-boksen for liten for teksten, så den kommer oppå hverandre.

Jeg liker heller ikke den statistikkboksen som popper opp når man beveger musa over underforumslista. Den er ikke noe informativ, og bare iveien.

Og jeg liker ikke de grønne quote-boksene, jeg syns det blir vanskeligere å følge med i tråden når det plutselig dukker op grønne bokser.

Og så savner jeg den "du har x uleste meldinger " som stod oppe i høyre hjørne før, hvor finner jeg meldingene mine nå i hui og hast? Må jeg inn på min egen profil først ,eller? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er to print screens, den første er før jeg har trykket i editorboksen, og den andre når jeg har gjort det. Ser forøvrig likedan ut når jeg trykker "svar".

Sonen.jpg

Måtte endre visningsstørrelse for at dere skal se alt, jeg må scrolle i bildet for at alt dette skal vises:

Sonen2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved første øyekast ser dette ca 10 ganger bedre ut. Har ikke gått så dypt inn i den enda, men absolutt ett bra førsteinntrykk. Lett å lese ting nå iallefall, det var litt varierende på den gamle. Hurra :)

Edit etter rundtur på sonen:

Synes fortsatt det meste ser bedre ut, de grønne quoteboksene har jeg ikke sett.

Eneste jeg har å utsette på denne utgaven er at det fortsatt er litt vanskelig å lese menylinjen med hundesonen.no->drift og utvikling-> vis nytt innhold osv. Tror det blir litt for lite kontrast eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte også fargene bedre nå, de var skrekkelig grelle på første forsøk. Hos meg er "nylig opprettede emner"-boksen for liten for teksten, så den kommer oppå hverandre.

Bra, det skjer ikke her. Kan jeg få print screen?

Jeg liker heller ikke den statistikkboksen som popper opp når man beveger musa over underforumslista. Den er ikke noe informativ, og bare iveien.

Ok, skal se om jeg får fjernet den.

Og jeg liker ikke de grønne quote-boksene, jeg syns det blir vanskeligere å følge med i tråden når det plutselig dukker op grønne bokser.

Byttet til de gamle quote boksene.

Og så savner jeg den "du har x uleste meldinger " som stod oppe i høyre hjørne før, hvor finner jeg meldingene mine nå i hui og hast? Må jeg inn på min egen profil først ,eller? ?

Den kommer nå opp bare hvis du har meldinger.. Skal se om jeg får den opp uansett. Raskest nå er å trykke på pil ned til venstre for mine innstillinger og velge og velge nye meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-840-1271592789,3414_thumb.jpg

Går det an å endre fra "calendar" og "Links" til "kalender" og "linker"?

Og det hadde vært mye enklere om "du må logge inn for å svare"-knappen faktisk hadde vært en knapp man kunne bruke for å få logget inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også Opera, og har det samme problemet med hurtigsvar som de andre. Jeg likte også det "gamle" nye skinet, det mørkeblå, og jeg syns dette ser uferdig ut i det store og hele. Den lyseblå linjen med reklame helt øverst går over hele skjermen, og ikke bare bredden til forumet. Skal det være sånn? Ferdig med å klage, nå skal jeg spise og sove, kanskje jeg er i bedre humør etterpå. :)

Btw, det første som skjedde da jeg gikk inn på en tråd med det nye skinet, var at jeg ble kasta ut og måtte logge inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også Opera, og har det samme problemet med hurtigsvar som de andre. Jeg likte også det "gamle" nye skinet, det mørkeblå, og jeg syns dette ser uferdig ut i det store og hele. Den lyseblå linjen med reklame helt øverst går over hele skjermen, og ikke bare bredden til forumet. Skal det være sånn? Ferdig med å klage, nå skal jeg spise og sove, kanskje jeg er i bedre humør etterpå. :)

Btw, det første som skjedde da jeg gikk inn på en tråd med det nye skinet, var at jeg ble kasta ut og måtte logge inn igjen.

Reklamen blir forandret når det kun blir ett skin :P

At du blir logget ut har ikke noe med skinnet og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rotete, men klarer ikke å sette fingeren på hva som gjør det :)

Det er alt for mange blåfarger.. :) Man trenger jo ikke 14 stykker, kanskje holder det med fire-fem? :P

Ellers er det supert at svarfunksjonen funker i Opera også nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke helt å like det.. Alle de forskjellige blåfargene blir helt :) i hodet mitt etter å ha sett på det en stund. Bare på den øverste delen av siden blir det brukt 7 forskjellige varianter av blått, og det synes jeg blir litt mye..

Edit: Der sa Huldra det jeg tenkte å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Gratulerer med valp! Vær forberedt på en fantastisk, men også veldig krevende tid 🤭 Jeg hentet min valp ca. 3,5t unna. Han lå i fanget hele veien hjem, og fikk ingen tissepauser faktisk. Han sov store deler av veien, så det var ikke nødvendig 😄 Planen var at han skulle få sitte i sele, men ingen av selene jeg hadde med passet. Helt unødvendig: engangs-kladder! Kjøpte en stor pakke med kladder, men jeg tror jeg brukte 1 eller 2. Jeg ville ikke forvirre han med at det var OK å bruke "tøy" innendørs som toalett, så jeg tok heller hyppigere turer ut med han så han fikk gjort fra seg ute. Det ble noen uhell i starten, men han var så og si renslig ved 3mnd alder. 😃 Noe jeg har brukt mye: GJENBRUKBARE tisseunderlag!! Disse har jeg brukt i bilen (han satt i sele i baksetet til han var ca. 4,5mnd) og i buret på jobb. (Der har han et ullunderlag jeg ikke vil at han skal tisse på, det kan ikke vaskes). Disse har vært helt supre, og har han tisset på de så har jeg bare hevet det i vaskemaskinen. Kan f.eks. brukes hvis hunden lett kaster opp i bilen. For vår del så var både bur og inngjerding helt bortkastet. Han er ekstremt klistremerke og takler ikke at burdøra lukker seg. Han har et stort bur på jobb som alltid er åpent, der kan han gjerne gå inn og legge seg. Ellers så nekter han bur 🤭 Kjøp deg også en sele med masse justeringsmuligheter! Jeg har Musti sin feel active padded sele i SMALL, og den har jeg brukt fra han var ca. 5kg til nå hvor han er ca. 12-13kg. Jeg tror jeg fint kan bruke den til han er voksen hvis han ikke plutselig vokser masse 😆 MASSE LYKKE TIL, og husk at det er lov å ha blandede følelser når valpen kommer i hus! Jeg var i ekstase mens jeg ventet, men hadde det helt fryktelig når valpen min først kom i hus. Har i etterkant lest meg opp på noe de kaller "puppy blues", og jeg var veldig preget av det. Nå ville jeg ikke vært uten! ❤️
    • Nå er jeg (enn så lenge) såpass heldig at jeg ikke betaler strøm der jeg leier, så det kan jeg leve med! 🤭 Takk for alle svar! 😃 Det er jo tydelig at vom er "råbillig" kontra tørrfôr+vomkuler, så da har vi en fremtidsplan. Nå skal vi først bruke opp den 12kg sekken og 6kg SMAAK jeg kjøpte før jeg begynte å regne på dette 🤪
    • Ååh..lille Odin!! Vi savner han💖
    • Jeg møtte en gårdshund på tur i dag, som jeg hilste på. Jeg er i ferd med å bli hun gærne nabodama som nærmest løper etter hunder for å hilse på. Jeg gråt etter at vi gikk videre, hver vår vei. I morgen er det ett år siden jeg tok farvel med Odin. Bakgrunnen på mobilen min er et av de siste bildene jeg tok av ham. 
    • Hvis du kommer hit en tur så blir nok den valpefeberen kurert rimelig kjapt 😆
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...