Gå til innhold
Hundesonen.no

ang. "test av nytt skin"


Recommended Posts

Som sagt det er en test. Hvis du ikke liker det gå tilbake til det andre.

I og med at det er en test er det jo opp til dere å si hva dere ikke liker så forandres det bare til det blir bra.

Så mye endring er det eller ikke. Men ting må jo forandre seg. Det var ingen som likte når vi byttet forrige gang eller før der igjen eller før der igjen eller før der igjen :lol:

Men om vi byttet tilbake til det første skinnet til Hundesonen så tror jeg ingen ville likt det idag :aww:

Kom gjerne med litt mer konstruktive tilbakemeldinger på hva som kan bli bedre med dette skinnet også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Kom gjerne med litt mer konstruktive tilbakemeldinger på hva som kan bli bedre med dette skinnet også

Jeg føler nå at de fleste har kommet med nettopp konstruktive tilbakemeldinger. :aww:

Ting som går igjen:

For sterke kontraster

Ønsker det bredere

Ta vekk den boksen som popper opp når man holder pekeren over et forum

(Var det noen som nevnte teksttype?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler nå at de fleste har kommet med nettopp konstruktive tilbakemeldinger. :aww:

Ting som går igjen:

For sterke kontraster

Ønsker det bredere

Ta vekk den boksen som popper opp når man holder pekeren over et forum

(Var det noen som nevnte teksttype?)

Enig i alt over,

Og få tilbake "mine innlegg" det var ihvertfall et supert verktøy for meg.. eller er det bare jeg som ikke ser det?

Jeg syntes tekstypen er fin, men en størrelse opp hadde ikke vært dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Som sagt det er en test. Hvis du ikke liker det gå tilbake til det andre.

I og med at det er en test er det jo opp til dere å si hva dere ikke liker så forandres det bare til det blir bra.

Så mye endring er det eller ikke. Men ting må jo forandre seg. Det var ingen som likte når vi byttet forrige gang eller før der igjen eller før der igjen eller før der igjen :D

Men om vi byttet tilbake til det første skinnet til Hundesonen så tror jeg ingen ville likt det idag :lol:

Kom gjerne med litt mer konstruktive tilbakemeldinger på hva som kan bli bedre med dette skinnet også

Sist jeg testet det skin'et var det på ettermiddagen, tenkte å gi det en sjanse fra morgenen også, men som jeg skrev, det var ikke noe bedre for min del.

Som jeg i mitt første innlegg skrev her:

For min del er det alt for skarpe farger i det nye skin'et. For oss av brukerne som har migrene kan det skape problemer... :aww:

Men det var vel ikke konstruktivt nok å få tilbakemelding om at fargene er for skarpe og utløser migreneanfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler nå at de fleste har kommet med nettopp konstruktive tilbakemeldinger. :aww:

Ting som går igjen:

For sterke kontraster

Ønsker det bredere

Ta vekk den boksen som popper opp når man holder pekeren over et forum

(Var det noen som nevnte teksttype?)

Mellomrom klistret og nye emner. På den gamle er det en sånn linje, og nå er det bare rot og alt er bare skvist sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye endring er det eller ikke. Men ting må jo forandre seg. Det var ingen som likte når vi byttet forrige gang eller før der igjen eller før der igjen eller før der igjen :lol:

Men om vi byttet tilbake til det første skinnet til Hundesonen så tror jeg ingen ville likt det idag :aww:

Hvorfor i all verden må de det ? Jeg savner fortsatt en god forklaring på hvorfor det nå føles nødvendig å endre dette oppsettet IGJEN - det er da fader meg ikke lenge siden sist liksom ? Kan man ikke bare la noe som fungerer få lov til å fungere som det gjør ? HVORFOR må ting endres ? Det burde gå MINST et år mellom hver gang det er nødvendig med slikt. Det er lite brukervennlig å gjøre endringer for ofte, det skaper irritasjon når ting stadig endres - og nei - jeg ser fortsatt ingen grunn til at det er behov for endringer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ikke var overbegeistret over endringene sist gang heller nei. Men de var absolutt til å leve med, og i forhold til dette var det nesten ingen forandringer egentlig. Dette fungerer veldig bra, hundesonen er virkelig ett av de mest oversiktlige og behageligste hundeofumene der ute, eller egentlig DET mest oversiktlige og behagelige, og jeg skjønner ikke hvorfor man skal endre det til noe som ser billig og rotete ut.

Men venner meg vel til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden må de det ? Jeg savner fortsatt en god forklaring på hvorfor det nå føles nødvendig å endre dette oppsettet IGJEN - det er da fader meg ikke lenge siden sist liksom ? Kan man ikke bare la noe som fungerer få lov til å fungere som det gjør ? HVORFOR må ting endres ? Det burde gå MINST et år mellom hver gang det er nødvendig med slikt. Det er lite brukervennlig å gjøre endringer for ofte, det skaper irritasjon når ting stadig endres - og nei - jeg ser fortsatt ingen grunn til at det er behov for endringer nå.

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jeg føler nå at de fleste har kommet med nettopp konstruktive tilbakemeldinger. :icon_cry:

Ting som går igjen:

For sterke kontraster

Ønsker det bredere

Ta vekk den boksen som popper opp når man holder pekeren over et forum

(Var det noen som nevnte teksttype?)

What she sad *peke opp*

og generellt "Me dont like". Etter 3 min hadde jeg vondt i øynene mine, blå fargen burde vært duset ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som synes det vondt, ekkelt, migrene, stygt, synes all forandring er fælt og alt det der, det ER faktisk mulig å bytte tilbake til det gamle igjen... :icon_cry:

Trenger ikke sitte der å bli dårlig...

Jammen - gjorde jo det jo. Men det nye skal jo bli det eneste? Og foreløpig så har det ikke kommet noen respons på klagene våre om at de bli hørt og sett på som noe annet enn sutring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde det nye skinnet i fem minutter, og kjente det hugg tak i hjernen med en gang. Jeg har aldri noen problemer med hodepine eller migrene selv om jeg sitter på data hele dagen, men denne gangen måtte jeg bytte tilbake for jeg fikk hodepine og øynene ble "såre".

-For liten tekst

-For store kontraster mellom fargene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden må de det ? Jeg savner fortsatt en god forklaring på hvorfor det nå føles nødvendig å endre dette oppsettet IGJEN - det er da fader meg ikke lenge siden sist liksom ? Kan man ikke bare la noe som fungerer få lov til å fungere som det gjør ? HVORFOR må ting endres ? Det burde gå MINST et år mellom hver gang det er nødvendig med slikt. Det er lite brukervennlig å gjøre endringer for ofte, det skaper irritasjon når ting stadig endres - og nei - jeg ser fortsatt ingen grunn til at det er behov for endringer nå.

Veldig veldig veldig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Til alle som synes det vondt, ekkelt, migrene, stygt, synes all forandring er fælt og alt det der, det ER faktisk mulig å bytte tilbake til det gamle igjen... :icon_cry:

Trenger ikke sitte der å bli dårlig...

Tror du virkelig jeg er så noob at jeg ikke endret tilbake? Undskyld meg altså! :whistle:

Og som Raksha skrev: det er den eneste skin'en som skal være, den nye skal bli den eneste.

Her er quotet fra Espen sitt innlegg:

I fremtiden vil dette bli det eneste skinnet, samt at det kommer ett skin for mobil telefoner.

Det sier seg selv at man ikke går inn på sider (hjemmesider eller forum etc.) om man får migrene av fargene/kontrastene. I alle fall er det en selvfølge for meg. Jeg sutrer ikke, jeg bare forteller at den skin'en utløste migreneanfall etter 2 minutter. Er ikke opp til meg om forumet skal ha kun den skin'en, men jeg vet i alle fall at da blir mitt valg veldig enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du det ikke opp eller finner du det ikke?

Visst det er det siste så er den nederst på siden, rett ved siden av språk. Der kan du bytte til sonenpro2 :icon_cry:

Edit.: Det som irriterer meg er at det ikke er noe mellomrom klistret og nye emner. På den gamle er det en sånn linje, og nå er det bare rot.

Får det ikke opp. Det ligger ikke i listen over tilgjengelige skin nederst på siden. Dog ser det ikke til at jeg går glipp av noe, med tanke på at folk er så negative :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden må de det ? Jeg savner fortsatt en god forklaring på hvorfor det nå føles nødvendig å endre dette oppsettet IGJEN - det er da fader meg ikke lenge siden sist liksom ? Kan man ikke bare la noe som fungerer få lov til å fungere som det gjør ? HVORFOR må ting endres ? Det burde gå MINST et år mellom hver gang det er nødvendig med slikt. Det er lite brukervennlig å gjøre endringer for ofte, det skaper irritasjon når ting stadig endres - og nei - jeg ser fortsatt ingen grunn til at det er behov for endringer nå.

Veldig veldig veldig enig jeg også.

Til alle som synes det vondt, ekkelt, migrene, stygt, synes all forandring er fælt og alt det der, det ER faktisk mulig å bytte tilbake til det gamle igjen... :icon_cry:

Trenger ikke sitte der å bli dårlig...

Alle reaksjonene er selvfølgelig med tanke på at dette eventuelt blir det eneste. Hvorfor skulle noen protestere hvis det blir mulig å velge det gamle? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som synes det vondt, ekkelt, migrene, stygt, synes all forandring er fælt og alt det der, det ER faktisk mulig å bytte tilbake til det gamle igjen... :icon_cry:

Trenger ikke sitte der å bli dårlig...

Jeg har også byttet tilbake, men vil si min mening om det uansett. Eller skal ikke det være lov? Er det ikke greit å vite at brukere faktisk får vondt i øynene eller i hodet pga bruk av et skin, som også blir utlyst om å bli det eneste i fremtiden?

Eller skal vi bare tie og bytte tilbake? Det sies at den som tier samtykker. Og er utrolig kjedelig om det blir gjort så det KUN blir det skinnet, og folk da forsvinner fordi dem rett og slett ikke klarer å sitte her inne og lese uten å få plager av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ikke surt ut, Siri, det hørtes gammelt ut *ler* :whistle:

:icon_cry:

Jeg synes egentlig ikke at det er så fint med "det nye", det gamle utseendet er mye mer behagelig og disse boksene med sidenr etter emnetittel.. rett og slett vanskelig å se synes jeg! (men veldig gammal jeg da.. ) Nå har jeg prøvd sonenpro2 en stund, men synes ikke helt jeg "vender" meg til det heller - var så velsignet deilig å gå tilbake til det gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd det i flere dager- i håp om at jeg skulle venne meg til det siden vi ikke får noe alternativ i fremtiden, og merker fremdeles at det tærer på øynene. Typen mente det kunne være fordi det var nytt, men så prøvde han å se på sonen i noen minutter (og han er aldri her), og til og med han syntes det var ekkelt i øynene/hodet. Ingen av oss har til vanlig problemer med verken syn eller migrene.

Signerer Belgerguri, eller hva hun nå kommer til å hete i fremtiden.. :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Siri sitt innlegg, synes ikke det er nødvendig med forandring sånn med det første. Og ja, det var hard kost for hode og øyne...Men nå sliter jeg med migrene fra før av da :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i litt sterk blå farge, men synes det var fint at den var noe kraftigere enn i dag. Stemmer litt i mot "prikkene" forran emnene også, men utover det liker jeg denne overgangen bedre enn forrige gang ting ble endret. Tror det er utvikling i riktig retning;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg enig med dem som ikke liker det,og jeg skjønner heller ikke hvorfor man absolutt må forandre på noe bare for å gjøre det? Hva med å lage en poll og la oss som bruker forumet få være med å bestemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver det ut jeg også nå, og tenkte at det var rart folk får hodepine av et nytt skin, men jeg får faktisk vondt i øynene av å bruke det jeg også. Håper vi får beholde det gamle skinet. Pliiiis!

Også en ting til. Jeg finner ikke "nye innlegg". Er jeg blind?

Edit: Tore, jeg synes det er litt ufint å himle med øynene til forumbrukerene. Vi blir spurt om hva vi synes her, noen får utløst migrene og du himler med øynene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker faktisk ingen forskjell på øyne eller hodepine. Nå har jeg hatt skinnet gjennom helga, og har allerede glemt hvordan det forrige var.

Men, et gjentagende irritasjonsmoment er at siter og multisitat har byttet plass, så jeg trykker stadig feil når jeg skal samle quoter i en tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kjenner veldig på det samme. Da min var 11 tenkte jeg "jøss, er det dette som er gammel hund?", for jeg så ingen tegn til alderdom. Nå som hun er er 13 er det derimot veldig tydelig at hun er gammel i kroppen, mens hodet fortsatt vil så mye... Det knuser meg å se henne sånn.
    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...