Gå til innhold
Hundesonen.no

ang. "test av nytt skin"


Recommended Posts

Vi har lagt til ett nytt skin som etterhvert vil bli default skin her på Hundesonen.

Det heter SonenPro2 - og du kan velge nederst til venstre ved siden av språk.

Test det gjerne og kom med tilbakemeldinger :wub:

I fremtiden vil dette bli det eneste skinnet, samt at det kommer ett skin for mobil telefoner.

Jeg får ikke svart i tråden du lagde, det står bare at jeg må logge inn? http://hundesonen.no/forum/index.php?showtopic=50079&pid=881579&st=0&#entry881579

Jeg må si at jeg syntes det var litt voldsomt jeg, litt for sterke farger som gjorde det rotete. Men man blir vel vandt til det og... ved første øyenkast er jeg ikke overbegeistret iallefall. Eller, det ser jo ganske kult ut da, bortsett fra blåfargen som dominerer vel mye, også virker det litt smalt også? Eller synsbedrag kanskje. Synes også bilder gjør seg bedre på forumet når det er slik som det er nå, det nye ser litt "billig" og hodepinefremkallende ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

For min del er det alt for skarpe farger i det nye skin'et. For oss av brukerne som har migrene kan det skape problemer... :wub:

Indeed... det lugget litt i hjernen umiddelbart ved synet av det nye skin'et :) Tør ikke tenke på hvordan det blir etter 20 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instant headache! :lol: Dette var ikke behagelig i tre sekunder engang.

Enig! Altfor skarpe farger, og synes det ligner mer på flere useriøse forum jeg har vært innom med de rundingene istede for hermetegnene. Nei, liker det vi har nå myye mer! Veldig ekkelt med det lyse feltet, må konsentrere meg sånn. At skriften er mindre(?) gjør det heller ikke noe bedre.. :lol:

Edit: Synes også det er litt smalt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg liker det. I Opera så ser alt dust ut hos meg uansett, fordi at jeg har så treigt nett, så jeg prøver det litt nå, i IE (men IE går så treeeeigt). Eneste jeg har å "klage" på sånn ved første øyekast, er at reklamen helt øverst er i det gamle skinets farge (ihvertfall hos meg), og det var jo ikke særlig pent. Også er de blå rundingene nedover hvert forum på forsiden litt kjedelige, ellers syns jeg det var fint, jeg. Jeg la også nettopp merke til at hvis man ikke skriver veldig mye, så ser det ut som om signaturen kommer midt i innlegget, haha! Jeg får prøve å fylle inn litt, så jeg slipper det. Måtte leite litt for å finne nye innlegg-knappen (Vis nytt innhold) og. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både liker og liker ikke. Det blå rundt er pent å se på, men ikke godt å lese teksten i det lyse feltet med all den fargen rundt.

Samme her. Likte fargen rundt veldig godt, men de lyse feltene ble kanskje litt vel lyse i kontrast med den. Men jeg syns faktisk den er bedre enn den gamle (og DET er ikke ofte jeg sier om nye ting *ler*).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det alt for skarpe farger i det nye skin'et. For oss av brukerne som har migrene kan det skape problemer... :lol:

signerer dette. Sliter med alvorlig migrene og tror det nye Skinnet kan lage problemer for meg etterhvert desverre. Blikket trekkes ut på siden mot det blå og gjør det vanskelig i lengden og konsentrere seg om det man leser/skriver. :lol:

Ellers så synst jeg det var pent og se på, skikkelig flott blåfarge. :lol:

Edit: Jeg bruker Firefox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå fargen i seg selv er fin, men det hvite blir for skarpt imot det blå og derfor ubehagelig... Det burde være en mere gråere nyanse over det tror jeg :lol:

men jeg liker allerbeste det gamle skinnet :lol: Det er noe som alle kan trives med :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter ikke normalt med migrene eller noe, men jammen merker jeg at det svir i øynene og gjør småvondt i hodet etter kort tid her nå. Mulig mye skyldes at jeg er syk om dagen også altså, men usj... Det ble for skarp kontrast dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter ikke normalt med migrene eller noe, men jammen merker jeg at det svir i øynene og gjør småvondt i hodet etter kort tid her nå. Mulig mye skyldes at jeg er syk om dagen også altså, men usj... Det ble for skarp kontrast dessverre.

Helt enig, ble litt rar i øynene.. Fin farge altså, men kanskje litt skarp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver under på hodepinedelen. Jeg har vært veldig fornøyd med fargene til nå, de er veldig milde mot øynene - nå sitter jeg og myser for å minke lyset og skarpheten. :lol: Selve endringene i utseende kan jeg alltids venne meg til, det går fint - men akkurat lys og farger kan fort gjøre at jeg ikke kan bruke sidene, og det er jo dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også kontrastene ble for store. Mørkt ute i sidene og hvitt på skrivefeltet.Synes det ser "billigere" ut dette skin`et.

Enig! Espen, søte deg, kan vi ikke få beholde det slik det er nå. Artig med forandring og jeg er ikke den som piper over slikt, men nå blir forandringen litt i meste laget med tanke på fargene og kontrastene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...