Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK, BØ 20-21/2-10


Tøfflus

Recommended Posts

Gratulerer med alle resultater. Men jeg lurer fælt - er det virkelig nødvendig med så mye hemmelighetskremmeri rundt resultatene? Kan ingen bare legge ut det de vet, eller MÅÅÅ man absolutt legge ut sine egne resultater?? :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Har fått første resultat fra oppdretteren min nå. Oliver sin halvsøster, Nellyvill's Easy Joy "Dropse" vant unghundklassen på 8 stk. med ck. :frantics: Dommeren hadde sagt at han ville kjøpe henne!

Gratulerer til nydelige Dropse.

Og alle andre som er fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

2 sonenbelgere har gjort det STEIKE bra idag i Bø...

Gjør regne med at det blir oppdatering fra dem selv :frantics:

Gratulerer jenter!

Nå skal jeg bare nevne at det på NKK Bø var påmeldt hele 31 tervueren og 18 groenendael.

Og da har jeg tenkt å skryte på meg at poden (altså Noah) ble 3. beste hannhund - blant 16 påmeldte hanner (jeg vet at minst to ikke møtte), men jeg synes det er bare allikevel jeg.... så det sååååååå.

Belger nummer 2 som gjorde det bra men ikke heilt i toppen var Carina sin Cane - han ble 2. beste hannhund med Cacib (junior ble beste hannhund) og det var KUN de to som fikk CK av dommeren. Det var totalt 8 hannhunder.

Og så har jeg tenkt å ta rennafart å blåse i om eier har lyst til å skryte selv - jeg gratulerer ElinT og Imagecopy Flying Finish aka Supra med gran slam i dag blant 31 terver. Ck, Cert, Beste Tispe, Cacib og BEST I RASEN!

Jeg forbeholder meg - som oppdretter - retten til skryte hemningsløst av vakre vakre Supra uten eiers samtykke.

Med samtykke skal jeg også gratulere Tone og N Uch Chac Mool Sundown Dancer med CK, 1BTK, Cacib og BIR på groenendael.

Dessverre så ikke dumme gruppedommermannen damenes skjønnhet :P

Dette var en kanondag, og jeg er evig takknemlig for snille sjåføren som hadde lyst å ha meg og Noah'n min i bilen i snøyføyka.... jiiiiiihaaaaaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Nå skal jeg bare nevne at det på NKK Bø var påmeldt hele 31 tervueren og 18 groenendael.

Og da har jeg tenkt å skryte på meg at poden (altså Noah) ble 3. beste hannhund - blant 16 påmeldte hanner (jeg vet at minst to ikke møtte), men jeg synes det er bare allikevel jeg.... så det sååååååå.

Belger nummer 2 som gjorde det bra men ikke heilt i toppen var Carina sin Cane - han ble 2. beste hannhund med Cacib (junior ble beste hannhund) og det var KUN de to som fikk CK av dommeren. Det var totalt 8 hannhunder.

Og så har jeg tenkt å ta rennafart å blåse i om eier har lyst til å skryte selv - jeg gratulerer ElinT og Imagecopy Flying Finish aka Supra med gran slam i dag blant 31 terver. Ck, Cert, Beste Tispe, Cacib og BEST I RASEN!

Jeg forbeholder meg - som oppdretter - retten til skryte hemningsløst av vakre vakre Supra uten eiers samtykke.

Med samtykke skal jeg også gratulere Tone og N Uch Chac Mool Sundown Dancer med CK, 1BTK, Cacib og BIR på groenendael.

Dessverre så ikke dumme gruppedommermannen damenes skjønnhet :frantics:

Dette var en kanondag, og jeg er evig takknemlig for snille sjåføren som hadde lyst å ha meg og Noah'n min i bilen i snøyføyka.... jiiiiiihaaaaaaa

Wee! Gratulerer alle sammen! Så moro :P Du vil ikke si noe om hvordan det gikk med damene i LP også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg bare nevne at det på NKK Bø var påmeldt hele 31 tervueren og 18 groenendael.

Og da har jeg tenkt å skryte på meg at poden (altså Noah) ble 3. beste hannhund - blant 16 påmeldte hanner (jeg vet at minst to ikke møtte), men jeg synes det er bare allikevel jeg.... så det sååååååå.

Belger nummer 2 som gjorde det bra men ikke heilt i toppen var Carina sin Cane - han ble 2. beste hannhund med Cacib (junior ble beste hannhund) og det var KUN de to som fikk CK av dommeren. Det var totalt 8 hannhunder.

Og så har jeg tenkt å ta rennafart å blåse i om eier har lyst til å skryte selv - jeg gratulerer ElinT og Imagecopy Flying Finish aka Supra med gran slam i dag blant 31 terver. Ck, Cert, Beste Tispe, Cacib og BEST I RASEN!

Jeg forbeholder meg - som oppdretter - retten til skryte hemningsløst av vakre vakre Supra uten eiers samtykke.

Med samtykke skal jeg også gratulere Tone og N Uch Chac Mool Sundown Dancer med CK, 1BTK, Cacib og BIR på groenendael.

Dessverre så ikke dumme gruppedommermannen damenes skjønnhet :frantics:

Dette var en kanondag, og jeg er evig takknemlig for snille sjåføren som hadde lyst å ha meg og Noah'n min i bilen i snøyføyka.... jiiiiiihaaaaaaa

Fantastisk bra - gratulerer til dere alle! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike meg for en gjeng da, så mye flotte resultater *smil*

ElinT og Supra, 2ne og Dina, all the way to the top, flinke jenter det *smil*

Carina og Cane, dæven det er lukrativt for dere å være på østover-tur, hva dere har hanket inn av både cert og cacib her nede, også på en bruksgutt da gitt *smil*

SusanneL med både storcert og BIS-veteran. Jeg smelter av veteranen jeg, deilig med flotte, velholdte gamlinger *smil*

Og grattis til alle andre som er fornøyd *smil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...