Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK, BØ 20-21/2-10


Tøfflus

Recommended Posts

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Oppretter en tråd allerede nå jeg, siden JeanetteH har tilbudt seg å pøse på med resultater fortløpende direkte fra åstedet. Men det betyr at ALLE som er der MÅ finne henne og melde fra om alle resultater slik at vi hjemmesittere får oppdateringer *smil*

:yawn:

Gjelder bare lørdag da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Håper at noen kan titte innom ring 11 på lørdagen, for der er det ei frøken fra oss som skal stilles (debut)... Hun er visst siste tispe i Åpen klasse (tror nr hennes var 0523, men er ikke 100% sikker).

Edit:

Da utgår det visstnok. Det er meldt ett forferdelig uvær fra Arendal og opp til Bø, så da blir de hjemme istedet. Og jeg skjønner de så veldig godt, for det er ikke noe moro å kjøre i møkkavær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått første resultat fra oppdretteren min nå. Oliver sin halvsøster, Nellyvill's Easy Joy "Dropse" vant unghundklassen på 8 stk. med ck. :icon_redface: Dommeren hadde sagt at han ville kjøpe henne!

Men det skjønner jeg jo, hun er jo nyydelig :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å vet :P Jeg vet til og med ett par andre i gruppe 1 som er fornöyde jeg! Ja selv en i lp som er strålende fornöyd med innsattsen :frantics: Gratulerer enda en gang! :P

Jeg og vil vite! :P

Kan ikke du be de fornøyde gi Jeanette et spark i r...n å oppdatere her? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...