Gå til innhold
Hundesonen.no

Et Foto I Timen (1. i mnd)

Recommended Posts

Ikke særlig spennende her heller, har måttet finne på ting å gjøre når klokka er ca hel :teehe: Men glemte meg å spiste lunsj mellom 2 timer da! Så det ble jo ikke tatt bilde av :pinch:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Tror EFIT har begynt å dabbe veldig av her inne... Jeg har deltatt et par ganger de siste mnd, men det er ikke så mange andre som legger inn EFIT... :hmm:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har EFITet på roadtrip vei hjem fra Finland i dag, men får se om jeg gidder å legge det ut en annen dag.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes EFIT er en fin måte å få innblikk i folks hverdag og andre hendelser på, men tredje-fjerde efiten når det ikke skjer noe spesielt er ganske kjedelig tenker jeg. Folk har sett hagen, huset og hundene mine flere ganger før. I dag har jeg ikke satt fot utenfor eiendommen... Jeg har efitet et par hverdager, og så efiter jeg når det skjer litt utenom vanlige ting den 1., men blir ikke så ofte. Synes også det er helt greit å titte gjennom 3-4 efiter hver gang, og ikke 50, sånn egentlig. Men det er jo hyggelig da.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, Sprettballen said:

Jeg glemmer det hver gang jeg xD Kommer på det når jeg ser at andre legger ut :P Nå er det litt for sent gitt!

Trenger ikke legge ut efit'en samme dag da. Jeg laster gjerne opp bildene den 1 og så legger jeg det inn her den 2 :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
11 timer siden, Mardina skrev:

Trenger ikke legge ut efit'en samme dag da. Jeg laster gjerne opp bildene den 1 og så legger jeg det inn her den 2 :D

Jo, men jeg glemmer å lage hele efit'en den første :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, Sprettballen said:

Jo, men jeg glemmer å lage hele efit'en den første :P 

Du får sette på en alarm eller noe sånn... :P

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi skal kjøre strekning Kvæfjord/Harstad - Oslo og har barn (2x11 år), hunder og telt med. Vi har planlagt lite, men det er bestemt at vi skal kjøre kystriksveien og skal hovedsakelig sove i telt, men om det passer og vi får lyst kan det bli noen netter i hytte også. Har noen forlag på fine steder å stoppe? Det være seg et fint sted å slå opp et telt, et naturlandskap, hyggelig camping, eller en spennende/interessant severdighet eller annet?Vi vurderer kjøre første strekke via Lofoten og ferge til Bodø eller over Hammarøya. Vi starter turen i morgen og når vi er fremme er høyst usikkert, men senest om to uker for da er ferien min over.  Noen forslag?
    • Denne tråden er noen år siden. Ble hunderasen sånn som du trodde den gangen?  Bare morro med tilbakeblikk 
    • Oppdretter skylder penger fra før til andre,så det blir ikke betalt
    • Jeg forsøkte det,men den forrige eieren ville ha hunden tilbake for å gi den til svigerfaren sin.  
    • Jeg ser etter en hund med vennlig og mildt gemytt, som likevel har egne meninger og tenker selv, som har humor. Jeg ønsker en hund som går overens med andre hunder og gjerne er vennlig mot folk, men ikke labrador-må-hilse-på-alle-vennlige. Selv om jeg nå går ned i størrelse vil jeg fortsatt ha en hund som liker å få være hund, delta på treninger, bruke nesa, herje tulling i gjørmedammer eller bare løpe og snuse i skogen. Jeg vil ha en hund som kan gå løs i skogen uten å stikke av på jakt, som gjerne holder seg i nærheten nok til å følge med på hvor jeg er. God avknapp inne er fint, den vil få bra med turer og mentalt stimuli ute. Det er fortsatt tibetansk terrier som er hjerterasen min, men det ser ut til å bli nødvendig at min neste hund er mindre i størrelse. Jeg elsker gemyttet, at de er så fulle av fart ute og rolige inne, at de er så myke og hengivne, at om jeg sier "sitt" kan jeg like gjerne få et blikk som sier "seriøst, på dette våte gresset?" som at jeg får en hund som sitter pent (med mindre jeg har pølsebiter, da er det sitt uansett).
  • Nylig opprettede emner